En ik was laatst in het geboortedorp van mijn vader en die geuren daar in de straten, tranen in mijn ogen. Pure jeugdsentiment.
De handcreme waar ik mijn vader de laatste dagen van zijn leven mee heb ingesmeerd. We hebben die tube van het ziekenhuis gekregen en ik heb hem gejat. Ik hoef de dop er maar af te halen. Is mij zeer dierbaar.
Angel, jij hebt wel kunnen ruiken, hoe is dat veranderd dan?
Ik heb weleens gehoord dat je na een flinke verkoudheid je reuk kwijt kunt raken… Heb jij dat ook zo meegemaakt?
Lijkt me zo verschrikkelijk… Ik ben nog snotverkouden, mijn neus zat helemaal dicht van de week. Toch kan ik proeven en ruiken, heel gek is dat. De geuren en smaken die ik heb, zijn overdreven sterk. (geurkaarsjes die ik normaal lekker vind, heb ik meteen terug de kast in geduwd :roll: Het eten is heel zout en melk smaakt heel sterk :sick:)
Nicje: ik heb echt geen id hoe ik het kwijt geraakt ben
ik probeer mij ook iedere keer te herinneren wanneer het is geweest dat het weg was
soms zeg ik weleens voor de grap ik heb te hard geperst :oops: :lol: :lol: maar ik weet niet of ik het tijdens de zwangerschap van Luna al kwijt was
of dat het pas na de zwangerschap was en dus door de narcose van m’n operatie is gekomen (dat kan ook nog namelijk)
maarja ik kan mij ook geen zwitsal geur ofzo herinneren (dus dat ik zeg van oh dat rook zo lekker toen ik Luna in bad stopte toen ze zo heel klein was)
Best lastig! Zij ruikt alleen iets als het echt heel erg sterk ruikt.
Maar ik heb eigenlijk geen geuren die met vroeger te maken heeft.
Ik heb dat meer met smaak (mona vanille pudding, dat aten mijn vader en ik vroeger samen elke zondag. Als ik dat weer eet rollen de tranen over mijn wangen bij die herinneringen, kon het nog maar 1 keer…)
De geur van desinfecterende (dat blauwe spul in zkh) als ik dat ruik denk ik aan Daan :**: aan de tijd dat hij op de neonatologie lag. Kan het nog steeds niet ruiken zonder tranende ogen
De geur van desinfecterende (dat blauwe spul in zkh) als ik dat ruik denk ik aan Daan :**: aan de tijd dat hij op de neonatologie lag. Kan het nog steeds niet ruiken zonder tranende ogen