gescheiden... wat heb ej met je sieraden gedaan??

Gescheiden… de inboedel… uitgekocht…

de scheiding is nog niet uitgesproken maar dat komt wel.



Mn ring… heb hem al in alle doosjes gehad.

Om mn hand wil ik hem niet meer, sieraden van hem… wat doe ik ermee??



Nu liggen ze samen op de keukentafel, wil ze wel inleveren bij de juwelier.



Maar weet het ook niet zeker, dus kom maar op wat hebben jullie ermee gedaan?

ik zou het niet zo snel wegdoen…



hier heb ik alles nog bewaard, stel dat er iets gebeurd…

als ik een dochter had, had ik het op haar 16de gegeven…

is toch van papa…



Ik bewaar het toch voor mijn oudste…

dan geef ik hem de keus wat hij ermee wil doen…

tja hier niet gescheiden en hoop ook dat het niet gaat gebeuren, maar dan is het zo moeilijk om in te schatten denk ik wat ik er mee zou doen…



Trouwring lijkt me duidelijk: die gaat af!

Maar of ik hem ook weg zou doen? Dat weet ik eigenlijk niet eens. Het kan dan wel over zijn, maar ooit trouwde je uit liefde.

Ik geloof dat ik die ring in het doosje zou stoppen waar die in zat toen we hem kochten.



1 Pandora bedel zou dan van mijn armband ‘moeten’ denk ik, maar ik heb bijv. ook van mijn man eentje gekregen die symbool staat voor onze kinderen… die zou ‘gewoon’ blijven hangen.

Mijn ketting komt van man + kinderen samen, dus zou ik denk ik ook gewoon blijven dragen…



Tja ik denk dat ik eigenlijk alleen dus de trouwring en die ene bedel moeite mee zou hebben wat ik er echt mee zou moeten doen… nu zeg ik bewaren (alleen niet meer dragen), maar als het echt aan de orde is dat weet ik natuurlijk niet.

Ik heb bedels aan mijn pandora ketting van een ex van mij (niet getrouwd overigens). Maar die hangen er nog gewoon aan. Ook de ketting draag ik nog die ik van hem kreeg, enkel de hanger die er aan hoort niet. Aan de ketting hangt momenteel mijn trouwring. De ringen die we samen hadden, die heb ik bewaard. Liggen ergens in een doos… Samen met hangertjes van vroegere vriendjes…

Vind het echt lastig, weg is weg…



Maar momenteel ben ik dingen aan het afsluiten… en daar hoort die ring voor mijn gevoel ook bij.



De ring die ik heb gekocht met 3 (ik,lianne en hij) steentjes, draag ik om die reden ook niet meer.



Al vind ik het ook wel wat hebben om hem te bewaren voor mn dochter al vind ik het lastig omdat ze dr vader niet ziet…

tja, hoeveel waarde hecht je er nog aan? een trouwring zou ik ook af doen, maar denk wel dat ik hem zou bewaren en door zou geven aan mijn dochter.

maar ik heb ook nog gewoon armbandjes om die ik gekregen heb van mijn ex. Ik hecht er niet zoveel waarde aan dat ik die van hem gekregen heb, en vind het gewoon een mooi armbandje :mrgreen:

Ik zou het niet weg doen. In de toekomst kun je er anders over denken en had je ze misschien liever gehouden. Anders zou ik ze bewaren voor jullie meid. Ookal ziet ze haar vader niet, misschien heeft ze als ze wat ouder is toch behoefte aan iets tastbaars.

@pooh wrote:

Vind het echt lastig, weg is weg…



Maar momenteel ben ik dingen aan het afsluiten… en daar hoort die ring voor mijn gevoel ook bij.



De ring die ik heb gekocht met 3 (ik,lianne en hij) steentjes, draag ik om die reden ook niet meer.



Al vind ik het ook wel wat hebben om hem te bewaren voor mn dochter al vind ik het lastig omdat ze dr vader niet ziet…




bij twijfel niet inhalen… dus ik zou zeggen: stop het nu weg in een doosje, leg dat weer weg op zolder in een grotere doos met andere spullen waar je eventueel nog over twijfelt.

Achter het schot ermee/ aan de kant en ja kan altijd over een tijd dan wel paar jaar de boel weg doen.



Je weet niet wat de toekomst brengt, misschien krijgt Lianne tegen de verwachtingen in nog wel contact met haar vader en loopt dat best heel goed en zou je die ring toch mooi voor haar vinden als ze groter is.

Waarom leg je het dan niet bij de babyspullen van je dochter? Ik heb een doos en daar leg ik speciale dingen in. Eerste pakje, speentje, diploma’s enzo. Daar zou ik het bij leggen. Iets wat symbool staat voor papa mama en zij zelf. Wie weet wat er in de toekomste gebeurd. En zoveel ruimte zal een ring niet innemen denk ik.

Ik heb m ook niet weggedaan, ben in 2008 gescheiden. Hij ligt… ergens… in een doosje. Ik weet serieus niet eens waar. Maar wegdoen… tja…

Ik heb de trouwringen in beheer en als hij oud genoeg is om het te waarderen laat ik er iets van maken voor mijn zoon

Misschien kan je de ring om laten smelten tot een nieuwe ring (of ander sieraad) voor je dochter?



Succes met je keuze… :hug:

Ik heb mijn trouwring de zee in gegooid, op die manier was het klaar voor me.



De rest mocht hij houden. Maar als hij het niet had gewild had ik het weg gegeven of naar de juwelier gebracht/verkocht.

Ik heb mn verlovings en trouwring ingeleverd bij de juwelier en had ook nog een ketting en vriendschapsring die heb ik weggegooit. Ga het echt niet bewaren, was er behoorlijk klaar mee…



Alleen het album met de trouwfoto’s heb ik bij mn ouders op zolder gegooit voor Y.eline later als ze daar behoefte aan heeft en anders gaat hij rechtstreeks de container in…trouwjurk heb ik ook weggegooid haha

Ik heb het ingeleverd zojuist, ik heb er een mooie ring voor mezelf voor weer uitgezocht.





Het is puur een gevoelskwestie, alles moest altijd zoals HIJ het wilde.

Zelfs de trouwringen uitzoeken was niet ons ding…



Dus nu heb ik iets uitgezocht wat IK mooi vind!

Vanavond ga ik hem ophalen en gebak erbij kopen want dit is symbolisch wat afsluiten… al was het wel met een raar gevoel hoor :mrgreen:

Ik hem mijn oude trouwring + 2 zilveren ringen ingeleverd bij een edelsmid. Zij heeft toen een hele nieuwe ring voor mij ontworpen.

Deze hem ik inmiddels al weer 9 jaar om en ben er nog altijd erg blij mee.



Ik kan me je gevoel wel goed voorstellen hoor, dat had ik in het begin ook wel. Geniet maar lekker van je mooie nieuwe ring en het met een gebakje afsluiten is een super idee :thumbup: .



Groetjes,

Heleen

hij is zoooo mooi :inlove:

@pooh wrote:

Ik heb het ingeleverd zojuist, ik heb er een mooie ring voor mezelf voor weer uitgezocht.





Het is puur een gevoelskwestie, alles moest altijd zoals HIJ het wilde.

Zelfs de trouwringen uitzoeken was niet ons ding…



Dus nu heb ik iets uitgezocht wat IK mooi vind!

Vanavond ga ik hem ophalen en gebak erbij kopen want dit is symbolisch wat afsluiten… al was het wel met een raar gevoel hoor :mrgreen:




:clap:



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@pooh wrote:

hij is zoooo mooi :inlove:




Foto??

Volgens mij heb je idd het eea meegemaakt…



maar je hebt je gevoel gevolgd :thumbup:



Ik hoop dat je nu dat boekje kan sluiten…