gescheiden... wat heb ej met je sieraden gedaan??

@Gab: Ja heb best wat meegemaakt, maar probeer het los te zien van het leven wat ik nu heb. Het heeft me uiteindelijk sterker gemaakt.

Maar het is wel zo dat alles wat me aan mn ex doet denken weg moet, nu mn trouwjurk nog… gisteren had ik een heeeeel rigoreus plan :oops:

In de container ermee… Maar na goed nadenken heb ik besloten om een vriendin te vragen of ze hem voor mij wil verkopen.

Hoef ik er niet meer tegenaan te kijken en hij is toch weg.



Zal straks een foto maken, ben er echt zooo wijs mee :inlove:

Heb nog geld over van de oud-goud bon dus ga straks met Lianne wat leuks voor haar uitzoeken…



Iets blijvends, zit te denken aan een spaarpot oid.

goed van je… :thumbup:



en je moet verder gaan met leven,

en soms net dat ene hoofdstuk afsluiten,

om weer met de andere hoofdstuk te beginnen…



Ik heb trouwens mijn trouwjurk aan een goed doel gegeven…

en dat gaf mij een goed gevoel…

mijn ring!!!

Wauw mooi! :thumbup:

Wow, die is idd heel erg mooi!! :thumbup:

Wauw! Hartstikke mooi :thumbup: :thumbup:

Geniet er van :inlove:

super mooi !!! :thumbup:

Mooi!!! :thumbup:

Mooie ring van ti sento ?

erg mooi en groot gelijk , mooi dat je het voor je gevoel zo mooi af kan sluiten :thumbup:



en een spaarpot voor Lianne ook een leuk idee :thumbup:

of een armbandje :inlove:



Knuff Mellie

Ik heb de trouwringen, 6 jaar bewaard. Maar ik begon me er aan te ergeren dat ik ze nog in huis had. Heb ze vorig jaar verkocht in een pandjeswinkel.

Wat moest ik er nog mee. Weg met die ‘‘troep’’. Er zat verder toch geen emotionele waarde meer aan.

Ligt er misschien ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe het contact is? Iig… ik snap je gevoel ook… en de nieuwe ring is MOOI… :inlove: Goed gedaan dus… :thumbup:

Hij is inderdaad van ti sento!



Heb voor lianne een ketting gekocht met een klavetje vier eraan :inlove:

als ik kijk naar mijn schoonouders…gescheiden toen manlief klein was… toch heeft mijn schoonvader de ringen bewaard. Toen mijn man 8 was overleed zijn moeder en nu afgelopen februari is ook zijn vader overleden en dus is hij op zijn 30ste wees. De trouwringen draagt hij niet maar liggen bij ons in de kast in een kluisje. Het heeft een emotionele waarde omdat het het enige is wat hij heeft van hun naast de fotos en films…



Als ik van mijn man zou scheiden zou ik ten alle tijden de ringen bewaren en mijn dochter de keuze geven wat er mee te doen.



Ik weet wat het voor mijn man betekend het te hebben want… het staat symbool voor liefde die ze toen voor elkaar hadden, goede tijden en slechte tijden… en het geluk. Na de scheiding veranderde veel… en mijn man is nog steeds boos op zijn moeder…dat heeft een rede maar is te emo om hier te vermelden en doet er niet toe! maar ondanks alles…die ringen gaan NOOIT weg!!!