Ik denk dat ik er ook zo over denk omdat ik zelf gepest ben vroeger. Het had me veel gedaan als de pesters hun excuses aan zouden hebben geboden, maar dat is nooit gebeurd. Ik denk dat het wel een stukje herstel kan geven geestelijk.
Ik denk dat ik er ook zo over denk omdat ik zelf gepest ben vroeger. Het had me veel gedaan als de pesters hun excuses aan zouden hebben geboden, maar dat is nooit gebeurd. Ik denk dat het wel een stukje herstel kan geven geestelijk.
Ik ben zelf ook gepest, maar ik zou daar niet op zitten te wachten!
het lost voor mij niets op en ik kan er ook niets mee, daarom zei ik, voor iedereen is het weer anders, voor de een wel belangrijk de ander niet.
Sommige dingen neem je mee als bagage , en daaruit kun je "soms"ergens anders over denken of anders reageren.
maar we zijn allemaal anders en dat is ook maar goed he :thumbup:
Zo denk ik er ook over, en ik ben zelf ook gepest vroeger.
Ik ben zelf ook gepest, vandaar dat ik mij een beetje schaam om te zeggen… dat ik mij bijna elke keer aan de “gepeste” in dit programma irriteer… :oops:
Ik kan er niks aan doen … ook deze keer weer…
Ze zullen het best nodig hebben, als afsluiting, maar ik vind het voornamelijk een beetje als een mega slachtofferrol overkomen.
Neemt niet weg dat ik meteen aan de pesters zie dat het engerds zijn… Vaak komen ze op latere leeftijd nog steeds vervelend op mij over.
Ik denk dat ik de volgende aflevering maar oversla… heb niks met beide partijen.