generatie 2010

ok ik ga weer terug naar mijn Eragon film op de andere zender… toedeloe!

@fiep klophout wrote:

vind dat badkoppel erg leuk overigens, en ze hebben ene hangwieg :inlove:

Leuk he…! Ik ook! :inlove:

Ik hoop dat het een badbevalling wordt en wij mogen mee genieten!

@Affie wrote:

@fiep klophout wrote:

dan vind ik jou ook leuk :inlove:

@fiep klophout wrote:

@Affie wrote:
@fiep klophout wrote:

dan vind ik jou ook leuk :inlove:

:dance:

:lol:

Ik zie nog geen haar :lol: :lol: :lol:

Help nou ff

JA WAT MOET IK DOEN?!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

niet persen he alleen kaartje blazen :lol: :lol:

ik vind het badstel niet zo leuk :oops:

het gaat niet meer

JA WAT MOET IK DOEN DAN??

puf,puf,puf

JAahaaa :roll: ontspannen he Suus!

:lol:

@Karin1981 wrote:

ik vind het badstel niet zo leuk :oops:

Ik vind ze lief… echt schatjes :inlove:

Maar die Tom… WURGGGG :evil:

Zo…hele strijd geweest geloof ik!

:inlove: :inlove: :inlove:

DAmes, bedankt voor het kijken.

Tot volgende week :mrgreen:

Jammer dat t alweer is afgelopen…

Dat badstel is cute! Zo lief, zo zacht, ook voor elkaar… is toch geweldig als daar een kindje in mag opgroeien? :inlove:

Ik heb het neit gezien vorige week ook niet.

Maar ik vindt al jullie reacies zo leuk en lief :inlove: dat ik het op uitzending gemist gaat kijken.

weer erg leuk

ik vind ze allemaal wel wat hebben

zijn lekker verschillend vind ik

maar het zijn dadelijk geloof ik bijna allemaal meiden of niet

alleen dat stel dat in bad wil bevallen krijgt een jongen toch?

Ik ben heel benieuwd naar de bevalling van dat carrieregerichte stel, jeetje wat heb ik me zitten ergeren aan haar. (hem trouwens ook). Ook dat ze zo aan elkaar zitten te pakken en zo geforceerd waren bij die fotosesie :sick:

Het stel dat in bad wil bevallen vind ook wel lief, wel een beetje zweverig maar wel lief, ik hoop dat ze dan ook gewoon lekker thuis gaat bevallen.

Die tienerouders, tja ik weet niet zo goed wat ik van ze moet vinden vooral omdat ze nog zo jong zijn.

Ik ben wel blij dat ze zoveel hulp hebben van zijn moeder, die zorgt er volgens mij wel voor dat ze het gaan redden.

En dan Isabelle, wat een prachtig meisje is dat :inlove: en wat een mooie emotionele bevalling. Ik vond haar wel relaxt toen ze weer thuis waren, hup in kleermakerszit op de bank (zal ze geen hechtingen hebben gehad :lol: , ik kon dat dus echt niet)

En dan die bevalling van Sophie, ach wat had ik het met haar te doen en dan een man die zegt dat ze moet ontspannen :evil: je voelde haar machteloosheid gewoon, zat bijna mee te puffen :mrgreen:

Het badstel :inlove: vind ze iets liefs hebben, iets zweverigs, maar toch erg lief. Zou daar wel willen opgroeien :inlove:

De tienerouders, ik weet het nog niet precies, ze zijn wel schattig, maar ben wel blij voor hen dat ze hulp krijgen… overal in. :thumbup: .

En Isabelle, wauw, dat papa hen komt ophalen, mooie close up, wat een onwijs mooi meisje is dat zeg :inlove: :inlove: :inlove:

Die man was ook zo schattig ‘welkom thuis’, zo lief!

:inlove:

En dan het laatste stel, Sophie en haar ouders… Ik vind de mama wel leuk, maar die man, nee vind hem niet geweldig.

Ze had het zo zwaar, en hij deed er een beetje luchtig over…

Ik heb gisteren ook weer gekeken! Vind het zo’n leuk programma, vooral omdat ze allemaal zooo verschillend zijn!