generatie 2010

@Chrissy wrote:

@marloes vip wrote:
Ik was erg verbaasd over dat ene stel wat idd zei we zijn geliefden. Ze moet nog bevallen maar de weekendjes samen (zonder baby) zijn al gepland. :shock: (moet zeggen, jongste is twee, oudste word in mei tien en we zijn nog nooit samen een weekend weg geweest). Dit verbaasde mij echt enorm.

Ik vind het wel goed dat ze zich reliseren dat het waarschijnlijk straks retedruk gaat worden en dat ze bewust tijd inplannen voor elkaar. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier ligt altijd het gevaar op de loer dat wij wat langs elkaar heen leven. Gelukkig herkennen we het nog altijd op tijd, maar bij hoeveel stellen zie je het daar juist mis gaan?

En daarbij, wij hadden ook 1000 voornemens op allerlei vlak, voor als ons kind geboren zou zijn. En als we er 100 voor elkaar krijgen nu de kinderen er eenmaal zijn, dan mag ik blij zijn! :wink: M.a.w. als je zwanger bent van je eerste kun je je toch nog niet voorstellen hoe het straks ècht zal zijn. Misschien cancelen zij straks die weekendjes weg wel omdat ze het moeilijk vinden om hun kind achter te laten. En misschien ook niet, volgens mij is er nog geen kind slechter geworden van een weekendje bij bijv. opa en oma.
`

chrissy, ik heb hetzelfde. Ben ook een beetje verbaasd dat men hier geshockeerd is dat een aanstaand-ouder-echtpaar voornemens maakt over hoe ze het later gaan doen.Ik had zelf toen ik zwanger was ook voornemens, ‘zo’n moeder ga/wil ik echt niet worden’, en zie dat om me heen ook, en juist voornamelijk op dit gebied: ‘wij willen geen ouders worden waarbij alles om het kind draait. wij willen ook gewoon ons eigen leven houden, met onze eigen dingen’

Ik vind dat helemaal niet zo’n rare gedachte. Dat vervolgens 9 van de 10 ouders als ze daadwerkelijk een kind in hun arm hebben al die voornemens meteen vergeten zijn, is weer een ander verhaal :angel:

Het wordt denk ik een beetje vervelend, maar ik denk er net als Fiep over :angel:

wij zijn zelfs al diverse malen samen zonder kids weggeweest. Laten we wel wezen; ik wil over 15 jaar graag degene waarmee ik ons bed en huis deel nog kennen en er dan niet ineens achter hoeven komen dat je dan, buiten de kinderen, niks meer deelt. Ik bedoel maar, die kinderen gaan tegen die tijd het huis uit en dan blijven wij samen over en dan wil ik het graag nog gezellig hebben :inlove:

Dus ik zag ook niet zoveel mis met die opmerking :angel:

Ik denk het zelfde er over als Fiep.

Ik had me met Roy ook allemaal voornemens dat we ‘dagje weg’, ‘weekendje weg’ zouden gaan nog VOOR Riley’s geboorte besloten.

Inmiddels nog niet…geweest…

Ach het is toch net als alle ‘goede voornemens’, maken is prima maar je er aan houden is een stuk lastiger.

Hoop voor dit stel dat ze het ook los kunnen laten als het niet lukt. Achteraf elkaar verwijten maken als ‘we zouden toch dit en dit’ lijkt me erg vervelend. Go with the flow…

Die man van de donkere vrouw is inderdaad een mooi portet, maar hij had haar wel gewaarschuwd. Zei dat hij 's nachts niet op z’n best was en even tijd nodig had om wakker te worden. Zij heeft hem denk ik te lang laten liggen…maar je blijft toch hopen dat hij meteen belangstellend z’n bed uit springt ! Helaas :roll:

Overigens meen ik wel gelezen te hebben, dat zowel de kinderen als de ouders het project mogen stopzetten als ze niet meer willen. Dus als er straks een puber van 13 denkt ‘ja dag’ is het jammer voor de programmamakers.

Maar ik ga het wel volgen, die kleine in mijn buik is immers ook een ‘generatie 2010’ kindje

haha zit hier echt te lachen om jullie reactie’s! ben het wel eens hoor maar leuk om terug te lezen! Straks nieuwe aflevering!

Ben er ook al klaar voor! :smiley: Lachuh!

hier nog een met een warme kop chocomel op de bank

Ik zag al een voorstukje over die voetjes :lol:

Mevrouw wijdbeens :lol:

@Affie wrote:

:mrgreen: ik dacht al is dat normaal (geen idee namelijk van)

@Karin1981 wrote:

@Affie wrote:

:mrgreen: ik dacht al is dat normaal (geen idee namelijk van)

Heel erg , ik moest zooo hard lachen hihi. :oops:

Nou ik liep ook niet heel charmant, maar zij moest hard doorlopen omdat schoonmama en vriend al verderop waren… haha! Dat maakte het extra komisch!

Oh god, ze is chaggie!!! :shock:

Hahahaaa, zo liep ik ook hoor! :oops: :mrgreen:

Ohh… ik vind het eigenlijk een beetje zielig :shifty:

Hormonen 8)

Sjooooooooooo, gevalletje babyblues heeft die meid zeg :shock:

jeetje ruzie in de tent ,HORMONEN :mrgreen:

heb 2 ks gehad dus ik heb geeeen idee van

geweldige pa

Die vader… “ze heb un beetje last van eh, na-de-geboorte-stress” :lol:

nummer 2 in de weeen :mrgreen: