generatie 2010

Ooow… die Nathalie is echt mijn favoriet… :shock: :liar:

Ik moest ook blijven kijken :lol:

Dat jonge stel, ja die zijn jong.

Ze doen hun best denk ik.

Wel heel grappig hoe opa eerst stoer staat te praten en daarna staat te glunderen.

Papa in tranen :inlove:

Moest zo om haar lachen

toen eerst de verpleegster zei ’ denk aan je meisje’

Die jongen was allang blij dat ie iets kon zeggen en zegt ook ’ ja denk aan uuuuh’

en zij ’ jajajajajjajaja’ :x

:lol:

Ik heb ook gekeken, vond het wel kippenvel moment hoor, dat de baby geboren werd :inlove: moest tranen wegslikken :eh: :roll: :oops:

Ik vond 1 stel irritant, namelijk dat stel die iets zei over roze, enz.

Dat laatste stuk, met die donkere vrouw, die weeën had, en die man die blijft liggen, terwijl ze al aangeeft dat er iemand komt :eh: pff… mannen :roll: :lol:

Ik had het ook niet grappig gevonden als mijn man zo was blijven liggen :shifty:

ik vond het toch wel leuk om naar te kijken

leuk genoeg om volgende week weer te kijken

die blonde vond ik ook maar een raar mens met der roze

ik vond het jonge stel en die donkere vrouw wel leuk om naar te kijken.

vraag me wel af of we dit nu ook 18 jaar op de buis krijgen

idd een beetje rare jongen

ben benieuwd wat hij dan later zijn kind wil voor schotelen

ook alleen maar friet ofzo

hij zal dan vast geen gezond voedingspatroon hebben

Leuk programma heb gisteren ook zitten kijken!

Dat jonge stel is volgens mij nog wel erg jong… ff gegoogled 18 en 19 zijn ze…

Dat carriere stel vind ik niet zo… Alexander en Nathalie… Die zijn al vanalles aan het plannen zonder baby, pff…

Vind het wel leuk dat het allemaal totaal verschillende stellen zijn die straks natuurlijk ook een heel verschillende manier van opvoeden hebben!

Ik vind het ook een beetje raar dat je je weekendjes weg al aan het plannen bent zonder baby, terwijl de baby nogal geboren moet worden… :shifty:

Leuk om te kijken, maar ik moet er niet aan denken om mijn leven 18 jaar te moeten filmen, en vraag me ook af wat die kinderen daar van zullen vinden. Ze weten straks niet anders, maar ik zou niet blij zijn als mijn ouders mij in die situatie zouden brengen. Maar ik vind het zeker leuk om te kijken.

Dat hele jonge stel vind ik zo dom… :roll: :silenced:

Weet niet goed waarom, maar heb niks met die 2, al ben ik wel erg benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen. En vraag me echt af…als dat maar goed komt ??

@marloes vip wrote:

Ik heb ook gekeken gisteren en toen die jonge jongen zo huilend in de armen van de kersverse grootouders weg dook schoot ik ook vol. Geweldig. :inlove:

En toch… je eigen grootste man over 9 jaar nog maar niet he :wink:

Hoe het ook op de website staat over die vrouw met dat korte haar (blond)

Alexander en Nathalie willen in eerste instantie echtgenoten zijn en in tweede instantie vader en moeder

Ik wens ze daar heel veel succes mee.

Ons is het niet gelukt, ik voel me inmiddels op de eerste plaats moeder…

kijk volgende week ook weer…

Net even uitzending gemist gekeken…

Emo momentje dat Charelle geboren werd… Maar ik vind de ouders echt “jong”

“Ik heb haar voor het eerst zien schijten!” :shock: Ik kan er nooit zo goed tegen als er over baby’s al zo gesproken word.

Dat cariere stel, nee niet mijn favoriet… Als echtpaar op de 1e plaats, dat zal ze nog vies gaan tegenvallen denk ik.

Ik voel me ook al aangesproken. “roze” rolbevestiging… Heerlijk dat rose :inlove:

Dat andere jonge stel vind ik ook een beetje apart…ook nog jong en makkelijk. Die eet elke dag het liefst frituur zo te horen…

Die andere 2 stellen vind ik leuk!

Ik ga volgende week weer kijken hoor, al is het alleen voor de bevallingen :inlove:

waar zien jullie dat dan op internet? op de site staat : uitzending niet (meer) beschikbaar!

http://generatie2010.ncrv.nl/uitzendinggemist

@chris1981v wrote:

Net even uitzending gemist gekeken…

Emo momentje dat Charelle geboren werd… Maar ik vind de ouders echt “jong”

“Ik heb haar voor het eerst zien schijten!” :shock: Ik kan er nooit zo goed tegen als er over baby’s al zo gesproken word.

Ja en ''ik heb net een strontluier verschoon..heb jij dat al gedaan ?'' :eh:

@Marite wrote:

Aaaaaaaaah… de jonge papa aan het huilen! :inlove: :inlove: :inlove:

Dit kindje komt wel in een bijzonder gezin terecht.

En mama met kindje aan de borst, wauw! :wink:

wat je hier geschareven het was ook precies mijn gedachte! vond het zo mooi, en toen ik zag dat ze bv gaf dacht ik: wauw meid! top!

en de opa haha mijn taak heb ik gedaan, ik ben erheen gereden en nu wil ik slapen :mrgreen:

Zit nog even de 2e helft te kijken, die had ik de vorige keer niet gezien. En het moment dat de baby geboren is en hij huilend in de armen van zijn vader valt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zit hier ook gezellig mee te snikken :inlove: :inlove:

net ook maar even zitten kijken… werd plaatsvervangend pissed op die kerel die bleef liggen :oops:

Had echt zoiets: zou hem aan z’n l*l uit bed trekken :oops: :oops: :oops:

@marloes vip wrote:

Ik was erg verbaasd over dat ene stel wat idd zei we zijn geliefden. Ze moet nog bevallen maar de weekendjes samen (zonder baby) zijn al gepland. :shock: (moet zeggen, jongste is twee, oudste word in mei tien en we zijn nog nooit samen een weekend weg geweest). Dit verbaasde mij echt enorm.

Ik vind het wel goed dat ze zich reliseren dat het waarschijnlijk straks retedruk gaat worden en dat ze bewust tijd inplannen voor elkaar. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier ligt altijd het gevaar op de loer dat wij wat langs elkaar heen leven. Gelukkig herkennen we het nog altijd op tijd, maar bij hoeveel stellen zie je het daar juist mis gaan?

En daarbij, wij hadden ook 1000 voornemens op allerlei vlak, voor als ons kind geboren zou zijn. En als we er 100 voor elkaar krijgen nu de kinderen er eenmaal zijn, dan mag ik blij zijn! :wink: M.a.w. als je zwanger bent van je eerste kun je je toch nog niet voorstellen hoe het straks ècht zal zijn. Misschien cancelen zij straks die weekendjes weg wel omdat ze het moeilijk vinden om hun kind achter te laten. En misschien ook niet, volgens mij is er nog geen kind slechter geworden van een weekendje bij bijv. opa en oma.