generatie 2010

@Lune wrote:

Nou… Ik geloof dat ik ze zelfs gewoon met alle liefde aan een eigen startershok zou helpen…kom nou zeg.

Sorry, ik ben een beetje moe! Hmm juist omdat ze aangaven bestwel alleen te zijn (zelf geloof ik ook geen broers/zus, ouders ver weg of geen contact meer mee), dat wil je dan toch niet voor je kindje…ofzo. Maar goed, ik snap zowiezo niet zo veel van mensen die het bij 1 kindje houden :wink:

Daar kan ik me dan weer niets bij voorstellen. :slight_smile:

Ik las net mijn reactie van vorig jaar of 1,5 jaar geleden ofzo en nu is die mening helemaal omgedraaid haha.

Leukste stel vind ik van Silvijn en van Isabel. Silvijn is een echte peuterpuber haha en Isabel is ontzettend schattig. En beide vind ik het leuke gezinnen.

Het jonge stel doet het best goed, vooral moeder, vader is gewoon echt nog een beetje een jongen. Maar ik vind het erg dom om voor een 2e te gaan nu, want ondertussen zit ze te huilen dat ze een eigen huisje willen. Regel dat dan eerst, regel een opleiding of een baan en alles op de rit is pas een 2e. Maargoed, de 2e is er nu al.

Van Mirac vind ik echt niks. Vader is echt vreselijk en moeder is te makkelijk. Zit nu de aflevering van donderdag te kijken en hoor nu dat ze hem alleen Turks leren en dat ie Nederlands wel op school leert. Lekker handig als je kind nog geen woord Nederlands kan als ie naar school gaat…

Dominique vind ik wel een ontzettend schattig meisje, maar het gezin heb ik niet zoveel mee, niet mijn soort mensen. Wel een mooi huis volgens mij :slight_smile:

Jamie mag inderdaad erg weinig. Er wordt nooit gezegd wat hij wel mag, maar alleen maar wat hij niet mag, dus telkens negatieve aandacht ipv positieve, jammer om te zien.

Ik heb ook gekeken gisteren en toen die jonge jongen zo huilend in de armen van de kersverse grootouders weg dook schoot ik ook vol. Geweldig. :inlove:

Ik was erg verbaasd over dat ene stel wat idd zei we zijn geliefden. Ze moet nog bevallen maar de weekendjes samen (zonder baby) zijn al gepland. :shock: (moet zeggen, jongste is twee, oudste word in mei tien en we zijn nog nooit samen een weekend weg geweest). Dit verbaasde mij echt enorm.

Die jongen die bleef liggen toen zijn vriendin al in de weeën zat moest ik wel om lachen. Mijn moeder moest van mijn zusje bevallen, riep midden in de nacht mijn vader en die zei: roep maar als het koppie komt en die heeft nog een par uur door liggen slapen. Zou mijn vent niet hebben. Ik moest bevallen en hij had aambeien van het meepersen. :mrgreen:

Ik ga de komende weken zeker weer kijken. Vind het leuk om te zien van anderen.

Wat vonden jullie van die jongen die nog nooit macaroni of spaghetti heeft gegeten? Vond het wel apart dat hij het niet geproefd heeft maar toch zegt het niet te lusten.

Leuk, ik ga ook weer kijken!

@Sweet-Love wrote:

Natuurlijk ik hoor de emoties, kindje gaat huilen en daar ga ik waterlanders!!! :cry:

Hahaha, ook ik doe dat en mijn bevalling is al 2 jaar geleden…