Geluid aan of uit

Na aanleiding van een topic hier in de huiskamer vraag ik mij af of jullie het geluid van de pc/laptop aan of uit hebben staan.



Ik heb hem altijd uit. Ik zou helemaal gek worden van ‘ploppende pepernoten’, emailtjes die binnenkomen en mensen die zich af en aanmelden op msn.



Ik doe het geluid alleen aan als ik iets op uitzendinggemist of youtube wil bekijken…



Hoe is het bij jullie en waarom?

UIT!



Ik zou helemaal gek worden van een geluidje elke keer dat iemand iets zegt op msn, of bij elk mailtje, etc etc. Nee hoor, ik surf stilletjes 8)

aan… altijd



meestal wel muziek aanstaan ofzo… of de computer staat aan terwijl ik voor de tv zit, en als er dan iemand me aanspreekt op msn hoor ik dat…



Nee ik zou gek worden als ie uit staat juist :D(heb ik wel eens hoor, dat ik hem ff zacht zet voor de telefoon ofzo en vergeet weer aan te zetten :D)

Altijd uit, idd om dezelfde reden als Madre en D.

aan :smiley:

ik doe altijd vanalles tussendoor en weet dan wanneer iemand wat zegt

heb hier ook vaak online radio aan staan

en je kan als het goed is ook msn geluiden appart uit zetten :wink:

staat hier zelfs ook in mijn geluids paneel

hier ook uit… om bovengenoemde reden

Hij staat hier wel vaak aan, maar ik het op msn enzo bij opties geen geluiden staan dus ik krijg geen geluid als iemand zich aanmeldt of tegen me praat ofzo.

Meestal uit om dezelfde redenen als hierboven

ik kan me ook helemaal vinden in de reden van madre en anderen, dus hier ook uit, tenzij ik inderdaad iets van muziek wil luisteren :angel:

uit…



nooit geweten van die ploppende pepernoten :lol:



hier alleen aan als ik radio wil luisteren of een filmpje wil zien…

Hier ook uit.

De koptelefoon zit er wel in en las ik muziek wil luisteren gaat de box aan.



Wist het ook niet van die pepernoten :mrgreen:

als er dan iemand me aanspreekt op msn hoor ik dat......


weet dan wanneer iemand wat zegt


Als iemand wat tegen mij zegt en ik doe wat anders hebben ze pech als ik niet 'gelijk' reageer 8)

Ik luister altijd naar de radio op de computer, dus aan.

Geluid staat aan voor spontaan muziek luisteren

het geluid van MSN heb ik uitgezet! :mrgreen:

meestal uit

Altijd aan, maar wel oordopjes in me pc dus ik hoor het alleen als ik m’n oordopjes in heb :wink:

uit, zelfde reden als ts ook aanhaalde :thumbup:

Uit!



Hoogst irritant al die plopjes.



Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom er op Kok van die irritant pepernootgeluidjes zitten. Volgens mij stoort echt iedereen zich hier aan.

@Madre wrote:

Na aanleiding van een topic hier in de huiskamer vraag ik mij af of jullie het geluid van de pc/laptop aan of uit hebben staan.



Ik heb hem altijd uit. Ik zou helemaal gek worden van ‘ploppende pepernoten’, emailtjes die binnenkomen en mensen die zich af en aanmelden op msn.



Ik doe het geluid alleen aan als ik iets op uitzendinggemist of youtube wil bekijken…



Hoe is het bij jullie en waarom?




Precies hetzelfde!!! Ik heb van die mensen die zich dagelijks 200 keer aanmelden op msn, GEK word je daarvan :thumbdown: :twisted:

Uit, alleen voor filmpjes en muziek luisteren doe ik het aan.



Vind al die popups die lawaai maken maar verschrikkelijk irritant!