Geluid aan of uit

Altijd uit staan,… niet eens met een echte reden…

Wist dan ook niets van de plopjes…

Ik heb hem altijd aan staan. Ik zit niet op msn dus dat krijg ik dan toch niet elke keer.



Hyves heb ik meestal uit staan dus daar krijg ik ook geen geluiden van.



Wel die andere geluidjes en als ik me eraan stoor dan zet ik het geluid wel uit. Soms schrik ik, want dan staat hij best hard. Dan heeft m’n dochter een spelletje zitten spelen, hihihihi

Uit tenzij ik op youtube zit of uitzendinggemist kijk.

@Fryskefaam wrote:

Hij staat hier wel vaak aan, maar ik het op msn enzo bij opties geen geluiden staan dus ik krijg geen geluid als iemand zich aanmeldt of tegen me praat ofzo.




hier hetzelfde.



Bij msn heb ik alle geluiden uit staan. Zelfde als dat ik geen bericht krijgt als iemand zich aanmeld of ik een email heb. Dat zie ik vanzelf wel weer als ik het beginscherm open.

Uit, hartstikke uit. Ik zet het geluid zelf wel aan als ik dat wil. Wil geen geluidjes de hele dag door :roll: Kids maken al genoeg kabaal :mrgreen:

Aan.

In msn kun je instellen dat het geluid uit staat en mijn outlook gaat alleen open als ik ga kijken of er mail is, die staat dus niet constant open.

En dat van die ploppende pepernootjes snap ik al helemaal niet, laten jullie dan de hoofdsite openstaan als jullie kokken?

In mijn favo’s staat gewoon een rechstreekse link naar het forum, ik kom die hele site dus niet tegen met inloggen…

uit om dezelfde redenen als jij Lous

Uit, en alleen even aan als ik een filmje kijk of als ik de radio aanzet (voor mijn moeder als ze op komt passen).

hij staat uit!



vind het ook altijd errrrrug irritant als je op een site komt en er start spontaan een muziekje.



Ook een reden waarom hij uit staat!

@Cell wrote:

uit, zelfde reden als ts ook aanhaalde :thumbup:




dito

Hier ook geluid standaard uit maar alleen aan met muziek of films. heel soms met spelletjes ook maar dat is een uitzondering en alleen als een van ons alleen thuis is. (onze pc’s zitten nl naast elkaar.)

aan… kheb hier nog nooooit ploppende pepernoten gehoord! :shock:

aan. ik luister graag naar last.fm, of anders naar eigen muziek op de pc.

en niks zo lekker als het geluid van een nieuw mailtje :drool:



van pepernotengeplop overigens geen last hier; die zaten op de homepage van kok toch? daar kom ik zelden.

Hier heb ik altijd het geluid aan,wil graag alles horen. :mrgreen:



Dat geluid van ploppende pepernoten ken ik ook niet… :think:

ik heb geen pepernoot gehoord.



Zegt de kerstman nu ook hohoho :angel: ?



Op school krijg ik het geluid niet uit. Ook leuk als je even op internet zit tussen de bedrijven door en er is net iets met een muziekje :wink:

In principe uit ( anders word ik gillend gek) en alleen aan als ik iets op you tube ofzo kijk.

meestal aan :smiley:

Uit!

Uit… Wordt gek van al die geluidjes…

uit



idd… ivm binnenkomende emailnotificaties van kok :mrgreen: