Gelnagels... ervaring?

Hallo,



Voor de feestdagen ga ik gelnagels laten plaatsen.

Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en weet er dus niks van.

Nu heb ik iemand gevonden die dit zou doen aanstaande zaterdag.

Ik wil gewoon nagels die aan het uiteinde wit zijn en een versiering erop.

Zij die men nagels zou doen antwoorde dat ze liever op mijn eigen nagels werkt en niet met tips.

Maar wat is nu het verschil?

Wil ze dan bedoelen dat het uiteinde niet wit zal zijn?

Ik vind het zo stom maar weet er dus echt niks van kan iemand me verder helpen?



Groetjes

Ze kan met sjablonen dus hetzelfde effect krijgen als met tips.

Dus je krijgt gewoon een mooie witte rand.

Mijn nagelstyliste werkt ook met sjablonen dat vind ze fijner.

:stuck_out_tongue:



Ga je wel naar een ervaren zetter want anders is het zonde van je geld.

Ik heb geen gel- maar acrylnagels, en daar werken ze ook met of zonder tip.





Je nagel blijft nog steeds mooi wit, alleen de manier van opbrengen werkt wat anders.



Soms plaatsen ze een tip over je nagel heen, en daar zetten ze dan de gel of acryl op.

Bij mij hebben ze het op mijn eigen nagel gedaan, en dmv een soort “vormpje” kan ze het mooi opbrengen en in model maken.

Ja ik heb ervaring met gelnagels, ik zet ze namelijk zelf bij mensen en ook bij mezelf.

Ik heb pas geleden een gelcursus gedaan en gel bevalt mij veel beter dan acryl.



Gel is flexibeler dan acryl, ook als je veel i het water zit metje handen dan blijft gel langer mooi en het laat niet zo snel los als acryl.

Gewoon doen, harstikke leuk!

Je kan trouwens kiezen tussen naturele tips of french manicure tips (die witte). Maar je ka ook kiezen voor een leuke art voor de kerst bijvoorbeeld.

ok… als we het hier er toch over hebben… ik zou het ook zo graag weer willen, maar dan geen acryl meer, dat laat bij mij super snel los( zoals ze toen zeiden, een redelijk vette nagelbasis?)… Ik zou dus ook graag eens gel uit willen proberen. Naar een gewone nagelsalon kan ik gewoon niet betalen… dusssssssss weet iemand een nagelstyliste die het thuis doet , voor een redelijke (lees lage) prijs, in de regio tilburg???

Jammer dat ik niet in je buurt woont Marieke :-*

Ik heb acryl en gelnagels gehad, bij mij bleven de gel ook beter zitten.

Ik laat nu voor de kerst prescription nails zetten, gewoon nepnagels met een perfecte pasvorm en goedkoper en het kost minder tijd.

Ibizagirl, mag ik je een tip geven? Jouw nagelstyliste wil dus een overlay bij je doen, dus gewoon een paar lagen gel over je eigen nagel. Betaal daar dan geen 50 euro voor hoor want dan word je echt belazerd.

Ik persoonlijk vind met tips mooier voor met de feestdagen, dat verlengt je eigen nagel.

Ooow ik zou ook weer zo graag willen… French vind ik erg mooi maar das een beetje ‘uit’ hoorde.las ik laatst. Mijn nagels scheuren zo vreselijk snel, zijn zooo dun. Ik heb ze wel redelijk goed op lengte, maar net als ze allemaal een beetje leuk op lengte heb, breekt er weer 1. Ze splijten ook zo snel…



Maar ja, bij onze nagelstudio’s en bij de particuliere nagelstylistes betaal ik ook zo 50 euro… :cry: :cry:



Dus nagelstylistes uit de omgeving Noordoostpolder/ flevoland: HELLUUUUP!!!

Jeetje wat een prijzen ik betaal voor acryl 37,50 voor gel 27,50

Ooow eeecht?!?!? Nee hoor, hier ben je zeker 50 euro kwijt!

Nou laat ze bij mijn styliste zetten, volgens mij is het nog aardig te doen vanaf jouw woonplaats naar Sneek kwa reistijd :mrgreen:

Mag je bij mij een bakje komen doen :lol:

denkt, denkt, denkt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dit is haar site



www.feminas.nl

35 voor gelnagels… Tis alleen zo balen dat het vullen ook meteen weer 2 tientjes is… Nee, voorlopig nog maar even niet…

Ik ben 60 euro kwijt voor het zetten, en 30 voor bijwerken…



Laat het hier in Oss doen.

Vind het best prijzig, en misschien zoek ik toch wat anders.

Nagels zijn mooi, maar wel erg dik vind ik.

Ik betaal ook 32 euro voor het bijwerken, maar dan haalt ze er ook alles echt af.



Ze kan het heel erg goed.





www.d-nails.nl :mrgreen:

tnx rooike ik ga eens kijken :stuck_out_tongue:

doen zij ook gelnagels, omdat acryl bij mij dus vrij snel luchtbelletjes vertoont…