Gelnagels... ervaring?

hoi hoi,



Ik heb gelnagels en ben er zeer tevreden over :D. Heb nog nooit scheurtjes gehad en het breekt ook niet af :thumbup:. De keuze voor gel is omdat ik zelf erg dunne breekbare nagels heb :(. Het gel zit over mijn eigen nagels heen, maar wel met een stukje wit :wink:.



Ik betaal 32 euro (ze haalt er dan eerst alles af) en ik doe hier dan gemidddeld 5 week mee (ik vijl ze zelf bij, voornamelijk bovenop en lak ze dan weer met doorzichtige lak: met het resultaat dat ze weer als nieuw zijn) :smiley:

@mv2kids wrote:

doen zij ook gelnagels, omdat acryl bij mij dus vrij snel luchtbelletjes vertoont…






Nee ze werken enkel en alleen met acryl.

En ik heb veel stylistes gehad maar hun zijn echt de besten!

Geen luchtbellen of wat dan ook, ik had dat eerst ook, maar sinds ik bij Debbie ben, helemaal niet meer!

Ze blijven echt mooi tot het laatst.

Ze doen er vanalles op en allemaal bij de prijs inbegrepen: steentjes, nailart noem maar op!

ja ik had het gezien… maar ik heb het gezien met acryl… wie het er bij mij ook op deed, binnen een week had ik lucht eronder, of begonnen de randjes te brokkelen… Bij mijn eerste huwelijk had ik ze expres laten zetten bij een salon… word ik de volgende ochtend wakker, was ik er gewoon een kwijt, zonder ook maar iets gevoeld te hebben( en ik weet dat het echt zeer doet)… Dus na veel nieuwe kansen heb ik nu besloten dat ik geen acryl meer wil… werkt bij mij gewoon niet



heb er nu een gevonden in waalwijk… zal het toch uit moeten gaan proberen, en zij kost 25…

Tuurlijk, moet je zeker doen als je zoveel slechte ervaringen hebt met acryl. Enneh… wel laten zien hier he? :mrgreen: :-*

duurt nog wel ff hoor, wil ze zo kort mogelijk voor daan zijn verjaardag/kerst laten zetten…

We hebben geduld :mrgreen:







:wink: