Gekozen ! Geen kostuum dus ;-)

En gilletjes zijn hip nu 8)

Oei, geen leuk feest gehad dan ?



Ik denk dat jullie me bijna om hebben, een pak is misschien wel truttig en leidt misschien ook wel de aandacht af van de jonker.



Linnen vind ik erg mooi maar kreukt dat niet heel erg ? Verder heb ik nu ook wel een leuk plaatje in mijn hoofd 8) :thumbup:



Even naar de Mexxwinkel misschien…

Oe ja, een blousje met een gilletje.

@Karin2 wrote:

Oe ja, een blousje met een gilletje.
:thumbup: :inlove: 8)

Is denk ik een super tussen weg.

Anders met een kaki workerbroek oid…

Ik ben om…

Denk ik…



:shifty: 8)

Of linnen mét katoen dat is wel fijn maar kreukt minder…staat ook cool met slippers/sandalen 8)

Ik heb gekozen voor “anders”.

Het lijkt mij heel mooi als hij een lichtgekleurd pak aanheeft met een donkerder shirt in een leuk kleurtje.



Bijv een zandkleurig jasje en broek en dan een antraciet, bordeaux of -ja zelfs- zacht roze shirt.

Dat shirt zou ook een mooi tshirt kunnen zijn.

Misschien leuk met glitteropdruk veel geluk!

ER zijn genoeg winkels denk ik, Mexx voor kids, Duthler heeft hele leuke kleding voor kids, Villa Happ. Dit zijn de winkels die we hier in de stad hebben en niet te vergeten eens te snuffelen bij de C&A, misschien loop je daartegen wat leuks.

En ik wil wel een foto zien van Christan als ie een pak aan heeft weet wel zeker dat het hem staat, alleen houd ik daar niet van voor zulke kleintjes als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik begrijp het inderdaad wel. Het is ook niet zo dat ik een pak perse mooier vind maar ik vind de bruiloft wel een goed excuus om het gewoon een keer te doen :wink:



Ik kreeg zojuist een berichtje van mijn as schoonzus dat het jonkertje toch geen pak aan krijgt maar een blouse met spencer. Reden te meer om Christan ook geen pak aan te trekken. Beetje jammer maar ook weer niet hoor, aan een leuk setje heeft hij ook meer ná de bruiloft.

Mijn neefje had 2 mei onderstaande setje van MB Boys aan. Het broekje is van linnen met een streepje, maar dat zie je op de foto niet zo goed.

(Amélie heeft ook iets van Marybel aan)





Oh wat leuk Pumba ! Bedankt voor de leuke foto, ik ben gelijk even gaan zoeken op MB en Marybel, ik zoek ook nog een reservejurkje voor Eva en ik ben een leuke site tegengekomen die veel in de aanbieding heeft.



PS Leuk feestje gehad ?

bruidsjonkertje bij mijn zusje )rechts, geen superfoto helaas), was van pointer, ook erg leuk, ik vind zo’n pak eerlijk gezegd wat stijfjes staan bij zo’n kelintje, vind dit en wat hierboven staat leuker, meer “kind” ofzo?

Op jeppeke staat ook feestkleding, misschien staat daar iets leuks tussen (heeft ook MBBoys) en kleertjes heeft ook MBBoys :smiley:

Ja hoor was een erg leuk feest :smiley: