Gekozen ! Geen kostuum dus ;-)

bruin gestreept hier ook.

De laatste combinatie op pag 1 zou ik kiezen vooral als je de kleuren van de “hoofdrolspelers” noemt !

liefs

Gerda

Ik zou ook gaan voor bruin gestreept en de creme blouse! Super zoet! Leuk leuk!!!



(en wat voor een schoentjes???) :wink:

Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje over dressed voor zo’n kleintje. Vooral omdat hij geen jonkertje ofzo is. Dan past het niet echt heb ik het idee. Ik zou voor een leuk setje gewone kleren gaan. Dan heb je er ook later nog wat aan en het zit waarschijnlijk veel lekkerder voor hem.

ik zou voor helemaal geen pak gaan maar gewoon een heel mooi setje kleren waar hij lekker in rond kan rennen op de bruiloft.waarom zou je een klein kindje nu zo’n stijf pak aan trekken? dat kan hij later ook wel als hij moet soliciteren…in zo’n pak kan hij toch niet lekker spelen met de andere kindjes?



ik zou het dus helemaal niet doen

Ik ben weer een zeikerd denk ik, maar ik zou dus voor een lichtere kleur gaan…Kaki/beige of offwhite…



Ten eerste is het waarschijnlijk heel warm en ten tweede omdat je dochter ook lichte kleuren draagt…



Mocht je echt uit die willen kiezen zou ik voor donkerbruin gaan maar niet van harte… 8)



Overigens zou ik persoonlijk mijn kind ook niet in een pak doen, ben gisteren op een huwelijk geweest en mijn kinderen zagen er netjes en verzorgd uit en konden toch nog rennen ed. Zelfs bruiloften zijn niet echt heel leuk voor kleintjes



Neem u meneer … WAF WAF mevrouw Mama, waf waf tot uw wettige echtgenote… mamaaaaaaaa



:lol: :lol: :lol:



Maar goed, hitte en pak is heel zielig, wil je toch een pak, dan een lichte 8)

Madre, waf waf ?? Was er eentje verkouden ?



Verder,waarom zou een pak stijf zijn ? Het is juist van heel soepele stof ? Daar kunnen ze toch ook in rennen ? Het jasje gaat toch uit. Ik zie het probleem niet hoor.



Enne, hitte in NL is nog maar af te wachten natuurlijk. Vorig jaar was het in april en mei 25-30 graden, daarna een frisse zomer gehad.



Het kostuum kost overigens 39,95.





Ik denk dat het de donkerbruine wordt en een blousje met korte mouw in ivoor. Alleen de schoenen nog, ik denk dat het sandaaltjes worden, liefst van die jesusnikes. Ik vind lakschoentjes
:silenced:

Ik vind geen één van de pakken mooi, eerlijk gezegd. Een beetje te stijfjes.

Maar goed, je hebt de keus voor een pak al gemaakt en het was dan de vraag welk pak.



Ehm…in ieder geval niet die helemaal beige :sick:

Nee er was een hond…De bruidshond…



Het is geen probleem, ik zou er zelf gewoon niet voor kiezen om dat mijn kleine aan te doen.



Prijs is mooi, maar dan denk ik gelijk: hmmm zal wel zweetspul zijn :shifty:



Wij hebben overigens ook gekeken naar dat soort pakkies voor onze jongens, maar niet gedaan omdat ik het gewoon niet bij ze vond passen.



Nu hadden ze allebei een zwarte spijkerbroek aan met een kleurige blouse (Kleine M roze, grote M geel)

Ze zagen er helemaal mooi uit… :thumbup:



Weet je, doe wat je wilt, maar ik vind zulke pakjes gewoon niet bij kinderen passen…

@Madre wrote:



Weet je, doe wat je wilt, maar ik vind zulke pakjes gewoon niet bij kinderen passen…




He dat klinkt zo onaardig :frowning:



Ik zal er eens over nadenken. Ik vind een mooie broek met blouse ook mooi, een spencertje ook, zal hem superlief staan.

Ik ben eerlijk gezegd wel bang dat ik de pantalon te wijd vind, daar hou ik dus niet van. Zo’n wortelbroek zeg maar :silenced:

Ik heb ook geen idee van de kwaliteit, ik koop op afstand, maar kan het wel terugsturen.



Nouja, het heeft me iig even aan het denken gezet, bedankt voor het meedenken allemaal :thumbup:

:shifty:

Ik zou ook zo’n kleine nooit in zo’n pak steken,maar dat is ieder voor zich…

Ik zou gaan voor een mooie beige linnen broekje met een off white blousje en een giletje (evt iets donkerder met licht streepje ofzo erin) tóch wel anders dan anders,niet warm en wél chique :angel:

Ik zou niet voor een pak gaan, maar ieder zijn keuze hè :wink:



Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan de bruine met een creme-overhemd…past het best bij de rest lijkt me.



enne…sandaaltjes onder een pà k??? :think:

(lakschoenen zijn inderdaad :sick: , maar sandaaltjes ook denk ik :mrgreen: )

Die onderste Karin, heel mooi :inlove:

Nee joh, die sandalen zijn hartstikke hip eronder ! Christan heeft een groot voorbeeld :mrgreen: : Wentworth Miller. Kostuum met sandalen :thumbup:



Maar mijn mening is zich misschien aan het bijstellen. Ik heb zo’n beeld in mijn hoofd, ik vind dit zoo lief ! :

Lieverd je moet lekker doen wat je wil…het is jullie feest en jullie moppie…

Dat een ander het anders zou doen is dan toch niet erg.

Er zijn ook mensen die dat met kerst doen bij zulke kleintjes…als je dat gaaf vind is dit toch dé gelegenheid om je een keer uit te leven :wink:

Dat is waar Sas maar ik ben normaal heel koppig en eigenwijs maar ik twijfel toch nog…Vandaar ook deze poll. Ik ben soms wel te beinvloeden :wink:

@Karin2 wrote:

@Madre wrote:


Weet je, doe wat je wilt, maar ik vind zulke pakjes gewoon niet bij kinderen passen…




He dat klinkt zo onaardig :frowning:



Ik zal er eens over nadenken. Ik vind een mooie broek met blouse ook mooi, een spencertje ook, zal hem superlief staan.

Ik ben eerlijk gezegd wel bang dat ik de pantalon te wijd vind, daar hou ik dus niet van. Zo’n wortelbroek zeg maar :silenced:

Ik heb ook geen idee van de kwaliteit, ik koop op afstand, maar kan het wel terugsturen.



Nouja, het heeft me iig even aan het denken gezet, bedankt voor het meedenken allemaal :thumbup:




ooooh ik bedoelde het niet onaardig…Echt niet…



Het ‘staat’ stijf vind ik persoonlijk…Als jij het mooi vind moet je het vooral doen hoor, en dan donkerbruin met creme-shirt :smiley:

Oke gelukkig, het stond er zo "Weet je, doe wat je wilt, maar… "

Ik vatte het verkeerd op.



Ik denk er even over en ga gewoon nog even zoeken naar alternatieven. Een licht pak zoals de laatste foto, de jongen met de tuitbeker, dat heb ik nog te koop gevonden.



Blouse met spencer klinkt toch ook zo gek nog niet.



Lekker bezig weer he, ikke… :roll:

Als iemand een leuk adresje weet met jongenskleding, pb me dan alsjeblieft.

@renzosmam wrote:

:shifty:

Ik zou ook zo’n kleine nooit in zo’n pak steken,maar dat is ieder voor zich…

Ik zou gaan voor een mooie beige linnen broekje met een off white blousje en een giletje (evt iets donkerder met licht streepje ofzo erin) tóch wel anders dan anders,niet warm en wél chique :angel:


Ik quote ff mezelf :lol:

Want ik vind dit een mooie tussenoplossing tussen ‘‘gewoontjes’’ en ‘‘te stijf’’ :angel:

Ja kwam misschien rot uit mijn strot…Is de schuld van de bruiloft gisteren zal ik maar zeggen…



Mateo had trouwens ook een spencer aan. Die was van de zelfde (zwarte) spijkerstof als die van zijn broek. De spijkerbroek van Micah was ook zwart…Alles was van esprit (behalve de blouses: pointer (roze) en Ralph Lauren (geel)…