Gekozen ! Geen kostuum dus ;-)

Mijn zwager en a.s. schoonzus gaan in juli trouwen en Eva is bruidsmeisje. Ze krijgt een wikkelvest-rok aan met wit en zandkleur. Ik heb het nog niet gezien maar over een paar weken mag ze gaan passen :inlove: :inlove:



Christan is officieel geen jonkertje maar toch willen we hem een leuk setje aandoen : Een 3-delig pak. Waarschijnlijk zal het heerlijk weer zijn en zal hij het jasje niet veel aanhebben. We twijfelen over de kleur.

Ik zet even 3 keuzes op een rijtje wlke wij het mooist vinden,willen jullie ons helpen door ook een keuze te maken ?



Allereerst even een foto van de knappe man in kwestie 8) Niet de meest flateuse foto’s maar wel de meest recente. Wel zo gemakkelijk om een passend pak te kiezen.



Het eerste pak is 3delig donkergrijs,veel lichter dan op de foto en géén antraciet !



Het 2e pak is 3delig zwart, krijtstreep.



Het 3e pak is 3delig donkerbruin krijtstreep.



Helemaal zwart vonden we ook maar zo somber…



Het pak wordt afgemaakt met een gebroken wit overhemd. Waarschijnlijk geen strik of das maar heel stoer het bovenste knoopje los… 8)

De pakken !! :inlove:

ik vind wit met zandkleur mooi met bruin staan, dus ik heb gekozen voor bruin krijtstreep.

Maar als je nichtje licht gaat zou ik ook wel voor optie anders willen kiezen en hem ook licht aankleden.

Mmmh lastige, als je heel goed weer verwacht ( hartje zomer ) zou ik denk ik kijken naar een zomer kleur! Dus licht pak met, bv beige met witte krijtstreep! Of andere lichte kleur, staat meer naar seizoen, vrolijk, en fijnet draagbaar ivm temptratuur!



succes !

@stillewater wrote:

ik vind wit met zandkleur mooi met bruin staan, dus ik heb gekozen voor bruin krijtstreep.

Maar als je nichtje licht gaat zou ik ook wel voor optie anders willen kiezen en hem ook licht aankleden.




Zelfde gedachte :lol:

Ik ben gek van streepjes dus de eerst valt af. Maar dan blijven er nog twee over :think:



Ik denk dat ik zwart het mooist vind, maar bruin heeft ook wel wat eigenlijk. Misschien juist omdat het voor juli is… En het staat misschien ook leuker bij Eva?



Je doet er een gebroken wit overhemd onder, maar als je voor het zwarte pak kiest (uiteraard met streep 8) ) kan je er ook een gave knalkleur blouse onder doen. Een leuke aqua of roze ofzo, lekker zomers :smiley: .



Nou je hebt hier dus niks aan, maar veel succes met je keuze. Je mannetje is prachtig dus alles staan hem vast :inlove: . En wel foto’s maken hè.

Ik dacht juist dat zandkleur hem niet zo mooi zou staan omdat hij zelf zo blond is. En hij valt erg vaak en dus binnen no time zwart met groene vlekken op knieen en billen… :think:



Maar ik zal even een foto van het beige kostuum posten :

Nou met blond is dat wel een goede match!

Maar deze is zonder krijtstreep??

Over de vlekken is ook wat te zeggen is ook niet zo netjes…



:think:



Dan zal bruin wel heel mooi en passend zijn!! :smiley:

@stillewater wrote:

ik vind wit met zandkleur mooi met bruin staan, dus ik heb gekozen voor bruin krijtstreep.

Maar als je nichtje licht gaat zou ik ook wel voor optie anders willen kiezen en hem ook licht aankleden.




Welk nichtje ? :wink:

@veertje wrote:

Nou met blond is dat wel een goede match!

Maar deze is zonder krijtstreep??

Over de vlekken is ook wat te zeggen is ook niet zo netjes…



:think:



Dan zal bruin wel heel mooi en passend zijn!! :smiley:




Ja, een krijtstreepje kan ook nog maar ik vind het pak te geel :think:

hihi, ik vind ook niet echt sand! Is ect meer caki…



Nee ik zal persoonlijk ondanks mooie weer voor een donkerbruine gaan! Past bij de rest… en dan wel gaaf overhempje eronder misschien mooi zacht roze of andere zachte kleur, ja helemaal toppie! En ook kidsproof een donkere kleur zoals je al zei! Mmmh maak je wel foto’s :smiley:

Zo licht is erg mooi maar kun je beter niet doen :?

Donkerbruine pak is ook mooi bij zandkleur :think:

Bedankt dames, ik was eerst voor donkergrijs maa rin hartje zomer is dat inderdaad wel een beetje donker.



Deze combi ?

Of toch deze omdat Eva ook wit/zand is, mijn zwager in taupe en mijn schoonzus ivoor…

ik zou voor de onderste combi gaan!

erg mooi!

Ik vind eerlijk gezegd geen van allen mooi,ik vind dat voor die kleintjes echt not done, sorry maar dat is mijn mening.



Ik vind het mooier een bloesje, spencer, en leuke bermuda in aarde/bruin/beige tinten. Echte stoere kleren dus.



Maar nogmaals dit is mijn mening.

aaargh moeilijk! Ik vind echt serieus dat roze overhempje wel super gaaf staan! Ik kan niet mee kiezen vind erg moeilijk! :inlove: hihi ik ben benieuwd naar andere hun reactie :wink:

Ik vind bruin/roze helemaal gaaf :thumbup:

@LadyBlue wrote:

Ik vind eerlijk gezegd geen van allen mooi,ik vind dat voor die kleintjes echt not done, sorry maar dat is mijn mening.



Ik vind het mooier een bloesje, spencer, en leuke bermuda in aarde/bruin/beige tinten. Echte stoere kleren dus.



Maar nogmaals dit is mijn mening.




Wacht maar tot ik een foto van hem heb geplaatst ! Dan ben je om hoor 8)



Ik zal je zeggen dat we dit vooral doen omdat het bruidspaar dit echt ontzettend leuk zal vinden, ze willen iedereen op chique. Ik moet voor het eerst in het lang. (nee niet waar, ik had ook een bruidsjurk :wink: )



En dit is dé kans en de enige kans om ons jochie eens in een pak te steken. Lijkt me super ! Een spencertje kan overal en altijd, een pak niet vind ik.

Maar ik deel je mening dat een stoere broek, overhemd en spencer ook onwijs bijdehand zal staan op zo’n dag.


[/color]

Ik zou voor een bruin pak gaan.