gekke kat

ik heb echt een hele gekke kat :roll:

als je niet oplet eet en drinkt hij alles :think:

hij eet chocopasta (heel gevaarlijk voor katten en honden)

hij eet watermeloen,drinkt nikki’s limonade

nou echt dat beest is niet wijs hij lust gewoon alles wat zoet is ook

is er toevallig iemand die nog zo’n gekke kat heeft :think:

die van mij eet plastic… doet ie al jaren en waarom geen idee… altijd maar weer achter aan rennen om het af te pakken

mijn andere kat is dol op banaan… en de ander dol op meloen… die kan je neit laten staan want dan is ie op of ze probeert het uit je mond te vissen…

Hier 2 van die exemplaren!!!

Eten echt alles, meloen, doperwtjes, m&m’s…

Kan niets laten staan of gezellig op tafel zetten, als we er niet bij zijn… :roll:

:lol:

Jepp ook hier zo’n gekke kat…

Spit gerust mijn afvalzakken door naar “ander” eten.

Mijn kat was een wilde kat, leffede dus in het wild en heb ik gevangen met handschoenen aan toen hij 5 weken oud was. Hangt alleen aan mij en moet niemand anders… Lust zelfs zuurkoolschotel met banaan…

Gek beest!! Hij is al bijna 10 jaar en begint te kwakkelen helaas… :cry:

geen gekke kat maar wel een raar konijn,

die eet dus alles behalve wortels :think: :eh:

onze jongste kat is dol op appelstroop…lijkt me ook niet echt sporen dus!

hier een die dol is op appelstroop, een ander die ijverig tomaten aflebbert, een knaagt op boontjes, en we hebben liefhebbers voor soep, chocomel en natuurlijk alle kaas en vleessoorten :roll:

M’n tante had vroeger een broer en zus die alles aten zolang het maar gejat was, van kaas tot komkommer, niks was veilig :mrgreen:

We hebben hier een keer vreselijk gelachen, we hadden zo’n bak Daniokwark, beetje gekke smaak, iets met mango ofzo. Een van de katten was die lege bak met smaak aan het uitlikken, een van de anderen kwam erbij, begon te likken, trok zijn kop weg met een vies gezicht, zag de ander likken, nam weer een lik, trok weer met een vies gezicht zijn kop weg en zo nog een paar keer. Geloof niet dat hij hij lekker vond, maar ja, die ander was aan het snoepen dus hij moest en zou ook :mrgreen:

Hier ook 2 van die maffe katten…

Ze eten alles wat los en vast zit, maar wat erger is; ze raken er van aan de dunne… :?

Het zijn Maine Coons en die hebben een vrij gevoelig darmstelsel dus ik moet echt uitkijken wat hier op het aanrecht blijft liggen.

Ed (onze rooie) had gisteren nog een zak eierkoeken uit mijn tas gejat…

Vandaag weer dunne dus… :roll:

Is een hond ook goed? Ik kan me rug nog niet naar mijn drinken toedraaien of hij hangt er met die tong van em in te slobberen :snooty:

Is het niet stiekem een kind :P?

@Emmeken36 wrote:

M’n tante had vroeger een broer en zus die alles aten zolang het maar gejat was, van kaas tot komkommer, niks was veilig :mrgreen:

Mag hopen dat dat over 2 katten gaat die broer en zus waren? :lol:

De oudste hoeft niks, eet alleen worst en brokjes en eventueel een vleespate . Vis moet hij niet, niet vers, niet uit een blikje.

De middelste: lust wel wat meer, die valt rustig me ham aan om de verpakking los te scheuren en op te eten, of wat dan ook…eet graag verse vis maar haalt gelukkig verder geen kapriolen uit.

De jongste, een week of 15 zal hij nu zijn, hij haalt alles uit om eten te krijgen, springt op je bord, eet vis, appelmoes, doperwten, brood, nou ja… bedenk het maar, hij eet het. Zelfs bonen soep… :eh: Hij rent rustig met me vlees van mijn bord weg als ik hem die kans geef. Nu mag hij niet meer in de woonkamer als wij eten. Want het is gewoon niet leuk eten.

Onze Charlie is inmiddels wat ouder en heeft in de jaren zijn vreemde eetgewoonten wat aangepast… maar voorheen at hij cakejes, koekjes, banaan, alle soorten vla en yoghurt, aardappeltjes en pasta (spaghetti en macaroni etc.) maar ook likte hij het beleg van je brood (jam, chocopasta, pindakaas en noem het maar op) :roll:

Tegenwoordig niet meer, maar hij kan nog steeds wel als een dolle tekeer gaan als er kip of biefstuk uit de koelkast wordt gepakt, daar heeft hij een echte neus voor. Al het andere vlees doet hem niets, maar kip en biefstuk dan gaat hij helemaal :dance:

loekie eet ook vanalles bijv. frietjes of chips haha

Onze poes heeft 1x mijn koffie op gedronken, later nooit meer gezien maar ook geen kans meer gegeven.

Onze kat lust ook alles, spaghetti is favoriet en verder ook patat en chips, op oude jaars dag kwam hij een keer aangelopen met een oliebol die hij in de tuin heerlijk ging opsmikkelen.

ja joh ? is chocola slecht voor katten ???

voor honden wist ik wel ,maar katten ?

Nou ja onze kat eet dus m&m’s , hondenbrokken , steelt alles wat eetbaar is en kauwt op je haar.

Hij duwt zijn hele snufferd in iemands haar en kauwt op de haren .

en hij wast de honden , gaat hij erbij in de mand liggen en ze verzorgen

Die kat van mij verzuipt het liefste haar elastiekjes in zijn bak met water… 8)

Geen rare eetgewoontes eigenlijk…

De poes die ik ooit had, at het liefste zuurkool :mrgreen:

Die kat van mij verzuipt het liefste haar elastiekjes in zijn bak met water... Cool
Geen rare eetgewoontes eigenlijk...

Ja, dat doet die gek van mij ook! 8) Of speelgoedmuizen, die moeten ook spartelen in het drinkbakje :lol:

Hij is ook helemaal wild van chocolade. Best gevaarlijk, want hij is al eens behoorlijk een eind gekomen aan een reep, op een onbewaakt moment... Gelukkig is hij niet ziek geworden!

De andere kat is gek op kaas en zeeuws spek, maar niet het zeeuws spek van alle supermarkten... Nee, meneer heeft wel zijn voorkeur :wink:

Onze Ollie :**: was helemaal lijp van de pot water waar mijn man zijn kwast met oostindische inkt in uitspoelde.

Famke hier is gek van plakband, daar kan ze heerlijk aan knabbelen.

En onze Heisa spant de kroon. Die kan geen cadeaulintje zien of dat moet ze hebben. Daar klimt ze voor op kasten, in kasten en dozen, zelfs prullebakken. Die moeten we bij verjaardagen meteen in zakken stoppen en weggooien, want heb één keer meegemaakt dat ze het opgegeten had en ik dus het uit haar kont moest trekken :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Onze jongste is ook nog gék op biscuitjes, mijn dochtr kan dus ook niet rustig thee met een koekje hebben want ze klimt letterlijk in mijn dochtertje om haar biscuitje af te pakken!

En de oudste die kan het niet laten om ipv alleen te eten, de brokjes op te pakken en dan te laten stuiteren in de waterbak: dat spettert zo leuk…

Maar daarna niet alsnog uit de waterbak opeten hoor… Dus ik kan tot wel 8 keer per dag de waterbak verversen en schoonmaken :doh: