gekke kat

De kat van mijn ouders word al wild als mijn vader BEVROREN kipfilet te ontdooien heeft staan in de keuken… de kat heeft al een keer eraan zitten knagen, bevroren en wel. GEK wordt ze!

Die ander is gek op slagroom, herkent het geluid al als de dop van de bus gaat, dan staat ie al naast mijn moeder.

Trouwens die ene van de kipfilet waren we bijna kwijt omdat ze in een onbewaakt moment spekkies had gegeten. Dat werd een klont in haar maag wat ze bijna niet verwerken kon, en ze zat alleen nog maar suf voor zich uit te kijken, niet eten/drinken enz. Mijn moeder heeft daaaaagen met een spuitje en veel gevecht voeding/vocht naar binnen gewerkt (dierenarts had al gezegd dat er grote kans was dat ze dood zoou gaan) en na een hele tijd knapte ze toch op. Hun band is ook echt zooooo sterk :inlove:

Onze lieverd is al weer 2 jaar overleden maar hij at o.a. olijven, de bovenkant van croissantjes (die losse flintertjes) en ontbijtkoek…

Zijn eten (blikje) daar joeg hij op.

Dan sloop hij heel voorzichtig naar zijn bakje, mepte met zijn poot in zijn bakje en ving een brokje vlees, dat vloog vervolgens door de lucht en hij rende dan heel hard weg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En onze andere (zijn zusje) dronk het liefste water uit de kraan :? :lol:

Bij ons kun je de deur van 't toilet niet openlaten staan want onze kleinste poes maakt gewoon gebruik van het toilet. Helaas niet in staat om zelf ook even door te trekken na gebruik…

ons poezebeest, eet chocola, pindakaas, meloen, aardappels rijst, rauwe spruiten, gekookte sperzibonen eigelijk lust ie alles wel :lol: maar dat krijgt ie natuurlijk niet!

en buiten eet ie ook alles, hij bracht ook een keer een soort van rups mee (groen en ongeveer 5/6 cm) die hij boven onder bed ging op eten :sick:

en zodra de vriezer open gaat savonds weet ie dat het tijd is, dat mijn man zn brood gaat smeren dus zit hij er constant naast. hij krijg ook altijd een stukje ham of kaas als me vriend klaar is met smeren !

Katten zijn best voorspelbaar 8)

Drinken uit kopjes; of er nu water, chocomel, koffie, melk of vies verfwater in zit, smaakt allemaal even lekker.

Ons kitten had de neiging als een soort Garfield echt op ons bord te springen en dan

ook gelijk te gaan eten. Even afgeleerd.

Schillen van spruitjes, jammie. Schillen van aardappel; met liefde wordt t op gegeten.

Hier geen last van vliegen, dikke brommers of bijen in huis… alles wordt gevangen en

opgemikkeld :sick:

Kruimeltjes onder de tafel; vegen is overbodig. Handig hoor zo’n kat 8)

Ik wou dat onze kat zulke dingen lekker vond, die van ons zat zich vandeweek nog heerlijk tegoed te doen aan een jong haasje :sick: :sick: :sick:

onze kat vrat ALLES. kon geen eten in de kamer laten staan. fruitmand, snoepjes. echt alles vrat hij op (de helft kotste hij dan weer uit later).

@marloes vip wrote:

Mijn tante had een kat die het voor elkaar kreeg volwassen fazant te vangen en die half afgekauwd bij hun op het bed te deponeren. Die beesten waren soms groter dan hij zelf was. :sick:

Oh smerig he, dat arme haasje was al grotendeels verorberd. Poes zat zich aan het koppie tegoed te doen, ook hebben we nog 4 pootjes gevonden. De rest was al weg.

Fazanten lopen hier ook rond in het wild, hopelijk laat ze die met rust :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Hier nog zo één… onze poes fungeert als stofzuiger… :roll:

Nu vind onze hond de poes in de pot… die mag niet bij de tafel komen als we eten… de kat is zo klein dat we haar soms niet zien, maar ook zij mag het niet… niet dat zij zich daar iets van aan trekt… :lol:

Mijn ene kat is wild van karnemelk en de andere gaat onder de tafel zitten als we macaroni, spaghetti, lasagne, bami of nasi eten. Onder de stoel van de jongste, hoe zou dat toch komen? :mrgreen:

Oh de macaronikat lust trouwens geen slagroom.

Mijn tante had een kat die het voor elkaar kreeg volwassen fazant te vangen en die half afgekauwd bij hun op het bed te deponeren. Die beesten waren soms groter dan hij zelf was. :sick: