Gek van dat commentaar

@lydia wrote:

Als ik zeg dat ik nu nog voed krijg ik nog altijd positieve reacties. Is gewoon leuk.

ah, ik vroeg me laatst nog af of ik nu de enige actieve witte-motor-mama was, maar niet dus.

hier is bv in de omgeving behoorlijk de norm. Bij mijn familie en vrienden iig. en mensen daarbuiten heb ik sowieso niet zo veel mee te maken, qua mening en zo. ben ik enkel soms gewoon verbaasd, zoals toen ik met babyzwemmen bij nano met 3 maanden van alle andere moeders kreeg te horen dat het zo knap was dat ik nog steeds voedde…huh, het kind is pas 3mnd…maar goed. verder hier geloof ik nooit echt nare reacties gehad.

Hahaha ik snap gewoon nu pas de witte motor mama’s titel. :mrgreen: :oops:

Die combi van werk en kolven was voor menig collega een reden om me voor de gek te houden. Ze stonden er wel achter hoor, niet dat ze het negatief bedoelde. We houden elkaar nou eenmaal graag voor de gek.

Wij hebben er niet echt een ruimte voor, maar voor smaakpanel is er een aparte ruimte en die kon ik dan gebruiken. Behalve als er smaakpanel is natuurlijk. :smiley:

ahhhhh me collega’s :twisted: gister discussie

pff waarom ik zo lang bv gaf om lekker tussen door naar huis te kunnen :evil: :roll:

lizz wil ineens ook niet meer drinken uit fles en ik ga tussendoor thuis voeden dat mag van me baas

me collega’s vinden het vervelend dat ik 2 uur weg ben ja met reizen en voeden en plak me pauze van 30 min erachter

pff :hand: ik kolf smiddags al niet eens omdat het niet goed lukt op werk en dus hebben ze me alleen die 2 uur niet

1 collega zei ik heb ook bv gegeven ik zeg hoelang jij dan 1 maand :think:

o oke waarom ging het niet goed nee toen vond ik dr te groot :shock: :?

tuurlijk en een kind zoals lizz aan de borst was niet normaal zo groot en ze mocht allang hapjes

ik zeg met bv lekker 6 maanden en dan pas BIJvoeding

ja nou dan kan je wel stoppen

pf zou kunnen ja maar lizz weigert de fles en ik wil niet stoppen!!!

ben f boos geworden en gezegt dat ik me energie niet aan hun ga verspillen en ik bv geef zolang ik wil al is dat tot ze naar de basisschool gaat en des noods tot ze op zich zelf gaat wonen :lol: en dus hun het maar lekker raar moesten vinden maar dat ik daar niks mee te schaften heb

pff sommige mensen :twisted:

Wat naar bianca dat je collega’s zo reageren.

Zijn toch de mensen waar je wekelijks mee te maken hebt.

Gelukkig werkt je leidinggevende wel mee. Ik merkte bij mijn collega’s trouwens dat af en toe uitleggen, als ze er naar vragen, wel helpt.

En Lizz is nog zo klein!!! Heb mijn meisje nog steeds aan de borst… de opmerkingen zijn ondertussen gestopt… mensen hebben t opgegeven geloof ik :wink: Ik wordt als een 1 of andere hippie gezien die toch lekker doet wat ze zelf wil… en daar ook flink over kletst ook!!

Krijg nu alleen nog rare reacties als ik zeg dat ze t nog nodig heeft… dat is niet zo volgens anderen. Maar ik weet zelf t best wat mijn kind nodig heeft :mrgreen:

bianca: hele dikke :hug: lijkt me niet leuk om met mensen te werken die op deze manier tegen bv geven aankijken :hug:

(ff eerlijk: jij zou ook liever gewoon op je werk blijven dan in 2 uur heen- en weer racen, de hele tijd haasten omdat je niet te lang weg wilt blijven, om je kind te voeden terwijl je toch het gevoel heb dat je je werk ‘in de steek laat’. Natuurlijk doe je het met liefde voor je kind, maar op dit soort reacties zit je dan gewoon niet te wachten :hug: :-* )

@ Bianca, ah meid toch wat naar zeg van je collega’s :frowning: Je reactie van dat je geeft tot ze een kleuter is of nog langer :lol: ik denk dat ook altijd als mensen zo reageren.

@ Mell: hier dus ook een moeder die van mening is dat ze het nu toch niet meer nodig heeft, en zeker niet in de nacht. En sinds een week zijn we van 2x per nacht naar 1x per nacht gegaan (uit zichzelf want ik dwing dat niet af). En dat vertel ik dan… nou dan reageert ze al niet eens meer. Ik ga ook om met de bv-mafia :lol: :lol: :lol: dat jullie het weten :lol: :lol: :lol:

ja idd bv maffia :lol:

we zeiden vandaag nog hub en ik

die fles weigeren en ze spuugt altijd als ze bij mij gedronken heeft en na de fles niet

ze drinkt vaker bij mij om de 3 uur dan dat ze de fles krijgt

of te wel alles bij elkaar vind ze het dus gewoon fijn even mama tijd!!

dat ze om de 3 uur wil en dat ze spuugt (ze drinkt gewoon teveel bij mij)

want met de fles doet ze dat niet

lekker hoor mama en lizz tijd :inlove: :inlove: