Ben benieuwd naar jullie meningen hierover… na n heftige discussie van gisteravond met sz…
Ik mis de optie : “ik weet het niet meer” :think: :lol:
Ik heb wel tijdens de zwangerschap af en toe “last” gehad van geheugenverlies, maar nu niet meer…
@longlegs wrote:
Ik mis de optie : “ik weet het niet meer” :think: :lol:
:lol: kan ik m dr nog bij zetten ?? weet nl niet hoe :mrgreen:
En het gaat nooit meer over. :mrgreen:
Ik heb er ook last van (gehad). Sterker nog: toen ik zwanger was van Giulian, kon ik tijdens een gesprek zomaar vergeten dat ik in gesprek was en dan viel ik gewoon uit. Niet dramatisch, maar met verjaardagen heb ik nog wel es opgetrokken wenkbrauwen gezien, of van Elmar gehoord: ben je dr nog?
En dan was ik echt ff kwijt dat we aan t praten waren. :lol:
Na de zwangerschap kon ik alles vergeten, behalve wat nodig was voor mn kinderen. Daar was ik ontzettend op geconcentreerd.
In mijn zwangerschap ben ik een paar keer een vergadering of een cursusdagje vergeten :x
Nu nog steeds geheugenproblemen: met name dat ik ergens heen loop en niet meer weet wat ik daar ging doen, en iets zeggen en dat binnen een minuut vergeten zijn.
Behoorlijk vervelend…
Ik heb er tijdens de zwangerschap wel last van, mijn geheugen is dus echt een zeef. Iemand kan mij iets vertellen en even later ben ik het kwijt en moet ik het opnieuw vragen. Een van de vele voorbeelden :think:
Na de zwangerschap weet ik niet want ik moet dus nog bevallen.
Ja in mijn zwangerschappen en nog een tijd erna…heb er nu gelukkig geen last meer van :mrgreen:
Ja!!! Ik heb er heel erg veel last van momenteel nu ik zwanger ben!!! :oops:
Niet tijdens mijn zwangerschap, maar wel erna… :roll:
Vooral namen onthouden is een probleem, zowel van mensen als van dingen.
Niemand moet mij nu (nog) onderbreken, als ik onderbroken word midden in een zin,w eet ik niet meer wat te zeggen…
Ik kon geen telefoonnummers meer onthouden :think:
gelukkig nu weer wel…
Ik heb het nog steeds, dochter is 4 maanden :?
Nog steeds last van. Ik onthield altijd alles enorm goed, maar sinds mijn zwangerschap is het niks. Ik loop 10 x per dag naar boven, en ik weet boven al niet meer waarom.
2 dingen tegelijk onthouden is al helemaal niks meer.
Ik moet mezelf eigenlijk aan gaan leren om lijstjes te maken met wat ik nog moet doen, maar dat ben ik helemaal niet gewend, en ik raak er gestresst door, maar zo werkt het vaak ook niet
ja hoor hier ook.
en nog steeds, kan moeilijker nadenken zeg maar en ik moet dingen 10x lezen voor ik onthoud wat er staat terwijl ik vroeger altijd wel makkelijk leerde.
Balen is dat!
trouwens, wat was de vraag ook alweer :mrgreen:
euhhhh :lol:
mijn man ergert zich er trouwens wel eens aan als ik weer eens niet uit mn woorden kom, dan zegt hij, denk nou eerst maar even rustig na wat je wilde zeggen en begin dan pas te praten. :mrgreen:
Ik ben blij dat jullie er ook last van hebben…
Ben ik niet de enige, en jullie geloven me wel (sz dus niet)
oja wisten degenen die op Nee drukten wel wat de vraag was :lol: 8) (grapje :mrgreen: )
ik heb er ook nog steeds erge last van ben steeds de meest simpele woorden kwijt en ik vergeet erg veel terwijl ik altijd een geheugen heb gehad als een olifant.
het is gelukkig wel iets beter als na de bevalling van angelina toen kon ik nog geen hele zin zeggen zonder over de woordjes na te moeten denken tussen door :wall:
maar ik vind het nog steeds wel erg vervelend hoop dat het ooit weer over gaat
hier ook…
ik dacht juist dat het eraan lag dat ik een jaar thuis bij de kiddies ben geweest… maar echt soms zegt mijn vriend… ik WEET wat je bedoeld… maar je zegt iets heel anders… :oops:
en vlgs mij hebben die 2 zw zo kort op elkaar, elkaar versterkt… na de oudste ging het redelijk, maar nu… :roll: een vergiet is er niks bij… :shifty:
heb er nog steeds last van. na de eerste zwangerschap is mijn geheugen nooit meer dat geworden wat het was. en nu ben ik dus weer zwanger en weer hetzelfde probleem.
hoe vaak ik niet in de winkel stond en ik me afvroeg wat ik nodig had of wat ik hier kwam doen :think:
ik heb er ook nog steeds erge last van ben steeds de meest simpele woorden kwijt en ik vergeet erg veel terwijl ik altijd een geheugen heb gehad als een olifant.
hier kan ik mij helemaal bij aansluiten