geen.weinig kwaaltjes?

ik heb bij sophie erg veel kwaaltjes gehad, startend bij dag 1 van mijn zwangerschap (misselijk/overgeven) en eindigend in maand 6 ofzo.



nu ben ik weer zwanger, maar na dat het meerdere keren mis is gegaan ben ik behoorlijk onzeker erover.

juist omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb op pijnlijke borsten na.



hadden jullie altijd kwaaltjes tijdens de zwangerschap? en wanneer begonnen die??

Bij de 1e (een meisje :wink: ) stond ik al 2 weken voordat ik positief kon testen te spugen, dit duurde tot een week of 20 geloof ik. Bij de 2e (een jongen :wink: ) had ik bijna geen kwaaltjes, behalve wat “pijn” in de boobs en een weeig gevoel…

kijk, dat stemt me nu weer wat geruster!! thanks voor je berichtje!! :-*



en wat zou dat leuk zijn,a ls dat hier zo ook zou zijn, dan zou er eindelijk de eerste jongen eraan komen aan onze kant :smiley:

ik heb allen ervaring met de zwangerschap van tygo

had eigenlijk geen kwaaltjes… ik wandelde door mijn zwangerschap heen en zelfs met 42 wkn zwangerschap sprong ik nog uit de behandelstoel van de gyn (was stuk gegaan en wilde niet meer naar beneden )

ik was toen ook heel erg onzeker in het begin… pas toen ik mijn buik zag groeien en plopjes voelde ebde het langzaam weg

moet wel zeggen dat ik vanaf het begin er wel een goed gevoel bij had

ik heb er op zich ook een goed gevoel bij. dit moet zo zijn, dat ik in deze maand een positieve test in handen heb gehouden. maar het ontbreken van de kwaaltjes maakt me wel onzeker. juist omdat ik bij sophie zo ziek geweest ben.



maar ook jij bedankt voor je reactie!!1

bij tl en de beide mk’s geen kwaaltjes gehad!

Eerste keer bij mijn ma heeeeeel veel kwaaltjes, tweede keer bij mijn huidige zwangerschap veel minder. Deels door het verschil tussen tweeling en eenling waarschijnlijk, maar ik kan in elk geval dus niet zeggen dat ik bij mijn ma minder kwaaltjes had.



Het zegt echt allemaal niks… dus hopelijk kun jij gewoon genieten van een kwaaltjesloze gezonde zwangerschap!! :-*

ergens hoop ik dat natuurlijk ook tierrr, een kwaaltjesloze zwangerschap en in juli een pracht van een zomerkindje :slight_smile: maar ik zou gewoon willen dat ik kleintje nou al zou voelen ofzo :slight_smile:

Snap ik hoor, had ik ook… ook al zegt het niks, het maakt het ook echter he? :-*



Maar echt, geniet van het niet misselijk zijn, haha!!

:-* :-*

Bij de zwangerschap van lars heb ik geen kwaaltjes gehad. En nu bij deze zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes. We weten niet wat het geslacht is.

@knipoogje1983 wrote:

ik heb bij sophie erg veel kwaaltjes gehad, startend bij dag 1 van mijn zwangerschap (misselijk/overgeven) en eindigend in maand 6 ofzo.



nu ben ik weer zwanger, maar na dat het meerdere keren mis is gegaan ben ik behoorlijk onzeker erover.

juist omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb op pijnlijke borsten na.



hadden jullie altijd kwaaltjes tijdens de zwangerschap? en wanneer begonnen die??


Lijkt op mijn zwangerschappen maar dan andersom!

Riley geen klachten, af en toe eens misselijk… dat was het…

Nu ziek, misselijk niet lekker… veel meer klachten!

Ik herken je gevoel heel goed :hug:



Ik heb/had dat namelijk ook, bij mij vorige zwangerschap ben ik vanaf dat 1 tot 16 wkn echt behoorlijk :sick: geweest met alle zwangerschapskwaaltjes er bij.



Tot nu toe bij deze zwangerschap op vermoeidheid na niets, ik voel me eerlijk gezegt ook niet zwanger :oops:

daarbij heb ik nog steeds bloedverlies en krampen waardoor het helemaal lijkt als of het ook niet zo is.



Maar inmiddels 2 echo’s later zit onze frustsel er nog steeds en groeit hij precies volgens de curve :inlove:



Nu ben ik er inmiddels wel van overtuigd dat het prima zit en dat ik me zelf gelukkig mag prijzen met de eerste 3 mnd :wink:

Dat kots misselijk zijn is bij lange na niet alles, maar helemaal geen kwaaltjes kan je bar onzeker maken, eigenlijk is het nooit goed :mrgreen:

Ik heb nu en ook bij de zwangerschap van E amper kwaaltjes (gehad).



:hug: ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.

Ik had nergens last van! Niet misselijk, niet extra moe, niet bijzonder opgezette borsten. Het is dat ik geen geduld had om af te moeten wachten totdat mijn ongi zou doorbreken want ik had echt geen enkele reden om te testen :lol:



Wat later vond ik wel kook- en eetgeur heel vies maar ook verder in de zwangerschap behalve een blaasontsteking geen kwaaltjes e.d. gehad.

oke, dus kwaaltjes hoeven niet perse, ook niet als je dat bij een vorige zwangerschap wel hebt gehad.

meiden, jullie weten niet hoeveel positiviteit me dat geeft!!

ik raak er langzaam van overtuigt dat, voor nu, alles goed gaat en kleintje zich lekker aan het nestelen is :pray:

Maar ja… wat niet is… kan altijd nog komen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik al vrij snel enorm moe tot de geboorte. Nu bij 4 weken nog super fit, behalve pijnlijke borsten en buikpijn… Tja en toen kwam week 5… de moeheid en week 6 ook nog de misselijkheid :S Gelukkig neemt het nu weer allemaal af. Niet zo moe als bij mijn eerste zwangerschap, dus ik heb goede hoop :lol: Ik hoop natuurlijk voor jou dat je er zo doorheen fietst zonder veel kwaaltjes!

ons enige zomerkindje (de oudste) was bij een kwaaltjesvrije zw.schap.

Mijn andere zw.schap (incl. ma) misselijk etc etc in meer dan wel mindere mate.



Dit zomerkindje gunt mama ‘gewoon’ een rustige zw.schap :thumbup:

Al mijn zwangerschappen waren zonder kwaaltjes. Op het eind wat kwaaltjes maar dat mag amper naam hebben natuurlijk. En het enige verschil wat ik merkte tussen Bregtje* en Casper was dat ik bij Bregtje* onwijs veel trek had in frituur en ongezond eten ed :angel: en bij Casper was ik juist giga van de fruit en groente! :lol:

Dus helemaal kwaalloos zegt iig gelukkig niets over wel of geen goeie doorgaande zwangerschap :wink:

dank jullie wel meiden!!

en ik lhoop er dan maar op dat mamamarije gelijk heeft en dat ons zomerkindje mij een goede, kwaaltjesvrije zwangerschap gunt :slight_smile: