geen.weinig kwaaltjes?

Ook hier de bij de eerste zwangerschap van Naat hondsberoerd, zeer pijnlijke boobs en noem maar op, dit heeft echt bijna 43 weken geduurd was blij dat ze eruit was :mrgreen:



Bij mijn eerste MA had ik wel kwaaltjes vanaf het begin.

Bij mijn tweede MA niet maar toen zei mijn gevoel gelijk dat het niet goed was.



Deze zwangerschap, een jongen dus, heel anders. Veel minder kwaaltjes, ook in het begin vooral heel weinig.



Dus geen tot weinig kwaaltjes zegt helemaal niks lieverd :-*

of juist wel, namelijk dat het een jongetje gaat worden :mrgreen: :mrgreen:



maar ik ben echt blij met al jullie kwaaltjesloze zwangerschappen.

niet alleen voor jullie zelf, maar ook gewoon dat je dus niet altijd kwaaltjes moet hebben…

@knipoogje1983 wrote:

of juist wel, namelijk dat het een jongetje gaat worden :mrgreen: :mrgreen:




hier 3 jongens (en een verrassing :inlove: ) en dus 1 kwaaltjesvrij en de andere 2 niet.

Dus zou er geen geslacht aan ophangen, maar vooral van genieten zolang het kwaaltjesvrij is :thumbup:

@mamaMarije wrote:

@knipoogje1983 wrote:
of juist wel, namelijk dat het een jongetje gaat worden :mrgreen: :mrgreen:




hier 3 jongens (en een verrassing :inlove: ) en dus 1 kwaaltjesvrij en de andere 2 niet.

Dus zou er geen geslacht aan ophangen, maar vooral van genieten zolang het kwaaltjesvrij is :thumbup:




was ook maar een grapje :slight_smile: en maakt me ook helemaal niets uit, of het een jongen of een meisje zou zijn, dus wat dat betreft zei ik het niet met een reden!

@knipoogje1983 wrote:

@mamaMarije wrote:
@knipoogje1983 wrote:
of juist wel, namelijk dat het een jongetje gaat worden :mrgreen: :mrgreen:




hier 3 jongens (en een verrassing :inlove: ) en dus 1 kwaaltjesvrij en de andere 2 niet.

Dus zou er geen geslacht aan ophangen, maar vooral van genieten zolang het kwaaltjesvrij is :thumbup:




was ook maar een grapje :slight_smile: en maakt me ook helemaal niets uit, of het een jongen of een meisje zou zijn, dus wat dat betreft zei ik het niet met een reden!




nee weet ik wel hoor :lol:



Maar vond het zo grappig dat mensen bij ons dus bij de 2e volhielden dat het een meid moest zijn omdat ik toen misselijk was en moest overgeven etc. Zelfs toen hij een jongen bleek en ik bij de 3e weer misselijk… zou dat toch echt weer een meisje moeten zijn volgens velen.

Leken spontaan te vergeten dat ik zowel misselijk als niet misselijk was geweest bij een jongen :mrgreen:

haha, ja de mensen hebben altijd overal wel iets op te zeggen :slight_smile:

toen ik bij sophie zo enorm ziek was kreeg ik ik weet niet hoe vaka te horen of het er echt maar eentje was :doh: uhhh ja, na 30 weken wisten we onderhand echt wel dat het er maar 1 was…

Bij mij begon het feest, 3x, pas bij 6 weken. En hoe… menn wat heb ik bij de laatste twee (dames) veel overgegeven en misselijk. Bij de kerel was ik veel minder misselijk, daar in tegen wel dood moe. Nee ik heb nooit een kwaaltjes vrije zwangerschap gehad.



Ik hoop het wel voor je!! :pray:

hier is het vannacht toch mis gegaan, dus de volgende keer wil ik vanaf dag 1 echt een heleboel kwaaltjes vrees ik… :oops:

:hug: :-* :-*

@F’lien wrote:

:hug: :-* :-




thanks meis!! :-

@knipoogje1983 wrote:

hier is het vannacht toch mis gegaan, dus de volgende keer wil ik vanaf dag 1 echt een heleboel kwaaltjes vrees ik… :oops:




Oooh neee…ach mop :hug: Dit is echt Kaauutee

oh meis wat erg :frowning: :hug:

ben gewoon sprakeloos

dank jullie wel meiden. :-* doet me goed!

lees je berichtje net :frowning:

Dat het ongelooflijk *** is weet je zelf ook wel, maar wil je wel een dikke :hug: geven.

thanks mamamarije. ja helaas weet ik maar al te goed dat het *** is… wist ik dat nog maar niet…

vrees dat het steeds moeilijker zal zijn om onbevangen zwanger te zijn/blijven.