Geen kamers, wel raadsels

@Szus wrote:

je moet uitvogelen wat y is…

gewoon ouderwetse wiskunde A…maar natuurlijk is het uiteindelijk heel simpel :twisted:

Dat dacht ik al, maar wat moet ik met de puntjes na de =teken

Szus, ik heb eindelijk het antwoord van level 34 gevonden :dance: . (resultaat van 2 weken er helemaal niet mee bezig zijn :mrgreen: )

Maar ik zit nu op mijn werk en heb hier level 34 niet opgeslagen. Kun me mij het antwoord van level 33 pb’en (tekst dat je in negatief moet zetten), dat kan ik dat hier invoeren en level 34 afmaken. Alvast bedankt!

Chantal: level 74 Die puntjes staan gewon i.p.v. het hele alfabet ((x-d)*(x-e)*enz)

Zit al een week vast op level 28. Heb twee woorden, maar kom niet verder. Heb alle hints gelezen, maar lukt me niet.

Heeft iemand een hele duidelijke hint voor deze blonde lolifant? 8)

Lolifant: PB me de 2 woorden die je hebt, dan kan ik je een gerichte hint terug PBen :wink:

Szus, je hebt een pm. :frowning:

Kan iemand mijen hint geven voor level 76.

Als een naam intyp krijg ik als antwoord “do you often call yourself???”

Dus naam is ws wel goed maar ik moet daar dus iets anders mee.

gebruik het keypad van je telefoon. De naam die daaruit komt moet je googlen.

PB me voor meer info.

Groetjes,

Judith

@Juudje26 wrote:

gebruik het keypad van je telefoon. De naam die daaruit komt moet je googlen.

PB me voor meer info.

Groetjes,

Judith

Bedankt voor de hint. Zat er net aan te denken. Ben er door.

Szus, heb je een nieuwe pm gestuurd. Hoop dat ik nu wel een eindje in de goede richting zit.

gr. Lolifant :roll:

(manlief wordt gek van die level :silenced: )

Ik vind het al heel knap dat je het nog niet opgegeven hebt hoor :thumbup: Je bent iig op de goede weg, zonder al te veel hulp van mijn kant.

Hoop dat je sinds mijn PM eerder vanmiddag wat verder gekomen bent :wink:

Oke. nu is het genoeg. Heb nou twee woorden en kom er nog niet uit.

:evil:

Ik PB je ff een goede hint :wink:

Iniddels ben ik aanbeland bij level 87. Maar hier snap ik dus weer neits van. Kan iemand mij een hint geven.

Dit is lvl 87

NEEEDSIRYONEURLMODAVEEDSESOOHBATNEDRESAMEBVAL

IHONTMAGERPODANNYINIBEVEEELIGNEVAREMYTSNTIEEBM

EADAINHTLOTINGSETHYESUERINISSEHHITNIDENGBLVACOM

KROMNAGEKICAPWOMSRAONJIGSNEAWPSOUZRZLPEBLUUE

SSLTOPMELASSINRYOUENDHTDERRITSYEHTDENAORGYEHT

Chantal: level 87 kijk eens goed naar de onderste regel. Daar vind je een regel uit een gedicht

Oei dames! Denk ook eens mee te doen aan spelletjes… Alleen kom ik niet verder dan level 1 hier. Als ik het antwoord type vernieuwd de pagina zich (dus dat is goed, want ik kom niet op een niet-bestaande pagina terecht), maar ik kom geen level verder… Bekend probleem? En zo ja, hoe los ik het op?

Voel me echt per spelletje blonder worden :roll:

@:Shirley79

Let goed op je statusbar, de pagina lijkt zich te vernieuwen maar er staat wel degelijk nieuwe informatie op!

@Rivella wrote:

@:Shirley79

Let goed op je statusbar, de pagina lijkt zich te vernieuwen maar er staat wel degelijk nieuwe informatie op!

:evil: is het afhankelijk van je versie van internet explorer? er verschijnt heel even iets anders in mijn statusbar, maar of mijn internet is te snel of er is iets anders aan de hand… :x Ben helaas niet zo goed in snellezen :stuck_out_tongue:

@Shirley79 wrote:

:evil: is het afhankelijk van je versie van internet explorer? er verschijnt heel even iets anders in mijn statusbar, maar of mijn internet is te snel of er is iets anders aan de hand… :x Ben helaas niet zo goed in snellezen :stuck_out_tongue:

Ook als je met je muis op de foto gaat staan?

Als ik nog geen antwoord type en ik beweeg mijn muis over de afbeelding dan staat er nog steeds netjes “Gereed” in mijn statusbar. Vul ik het antwoord in waardoor die zich lijkt te vernieuwen wijzigd “gereed” heel even (halve sec.) in iets anders.

Kom dus niet verder… Haartjes toch maar weer hoogblond verven… ben van nature midden- / donkerblond, maar voel me toch wel even anders nu… :wink: