Hallo,
Het is zoals jullie weten berekoud buiten maar Sergio wil dus geen handschoenen aan en haalt zijn muts er ook steeds af :?
Hij word helemaal gek als ik zijn handschoenen aan doe.
Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ze aanhoud??
Esmie
Herkenbaar. L.R. doet precies hetzelfde. Dan maar niet hoor… ga er geen gevecht voor aan. Ik hou het wel in de gaten dat hij niet te koude oren krijgt of handjes.
Y wil ook niet, nou dan niet, hij voelt zelf wel wanneer hij het koud heeft en dan doet hij hem wel op en aan
Riley wil het ook niet, hij heeft nu een vest die altijd langeremouwen had dan behoren, en die vallen over zijn handjes heen, hij krijgt zijn capuchon op met daaromheen zijn sjaal zodat ik hem op kan klappen, zijn handjes verbergt hij nu zelf tegenwoordig.
onze jongste trekt alleen zijn wanten halverwege het fietsen oid uit… blijven dan lekker bungelen aan het touwtje dat door zijn mouwen loopt
Tja als hij ze niet aan wil… dan niet.
Mocht het nou ‘vingertjes vriezen bijna van de handjes’ weer worden kan je altijd nog een stel langere sokken van jezelf of man/vriend nog weer over de wantjes doen.
Is ook even strijd om de boel aan te krijgen, maar geheid dat ze dat niet meer lostrekken.
gewoon plakband
@Gab wrote:
gewoon plakband![]()
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Echt helemaal een TOF antwoord!!! Lig helemaal dubbel :lol: :lol: :lol:
ja joh gewoon leukoplast langs de armpjes en wantjes :lol:
ben blij dat tygo er nooit een probleem van maakt
hij maakt het hele rideltje:
“tygo sjaal ommmm”
“tygo jas aaaaan”
“tygo muts op”
“tygo hadsjoehe aaaan”
kom mama lekker naat buituh!
:lol: :inlove:
Hier ook precies hetzelfde hoor!
Soms wil meneer zijn jas niet eens aan… maar daar trapt mama niet in
Zijn capuchon houdt hij wel redelijk goed op. Sjaal er goed om heen, dan blijft het redelijk zitten en is altijd beter dan niks he!
Herkenbaar :mrgreen:
Lianne kan sinds het weekend zelf handschoenen aan doen :inlove:
Maar dan wel leuke natuurlijk :inlove:
Heb wantjes met oorflapjes erop van zeeman, die vind ze super.
Muts, koortje vast maken
Hier ook een zoon die geen muts op wil en geen handschoenen aan. Ik had hele mooie (best dure) gekocht met auto’s erop, maar nee hoor, meneer hoeft ze niet aan.
Nu heb ik van een kennis een sjaal, muts en handschoenen van Bob de Bouwer gekregen en dat is het helemaal. Hij wil niet meer naar buiten zonder. Hij gaat zichzelf steeds bewonderen in de spiegel zo leuk vindt hij het :inlove:
Hier nog 1 die niks aan wil hebben.
Muts van haar jas gaat net maar sjaal muts en handschoenen vergeethet maar moord en brand brullen en uit trekken.
Dan maar niet dus zo vanmiddag naar buiten geweest op de slee en een lol dat ze had dus het viel vandaag mee maar morgen probeer ik het weer gewoon hahaha
soms wil onze kleine meid ze ook niet aan…
Halverwege is het dan: “” ik koud!!!""
ja, volgende keer toch maar alles aan/op. Geen problemen meer gehad, ze wil nu zelfs een skiboroek aan :mrgreen:
heel herkenbaar!
handschoenen deed meneer eerst ook niet maar nu wel omdat hij flink exceem heeft en zijn handjes zeer doen in die koud.
capuchon op? vergeet het maar :wall:
tja, ik ga niet vechten, neem wel alles mee en vraag af en toe of hij het niet koud heeft. soms het echt koud is dan wil he uiteindelijk wel.
jas móet wel aan en met regen de regenhoes over de buggy.
dan gilt hij dus de hele weg naar huis (20 minuten) :wall:
mijnes wil niet eens een jas aan. Hij liep vanmiddag vrolijk naar buiten zonder jas dus ikdacht misschien werkt hij wel mee als hij voelt hoe koud het is, maar nee hoor. Nog steeds een groot drama.
Handschoenen? Hij begint al te gillen als hij het touwtje van de handschoenen in zijn jas voelt.
Gisteren ook buiten geweest en toch door gezet om muts en handschoenen aan te doen krijsen toen maar even laten doen!!!
En vanmiddag wilden ze buiten spelen ze wilde sleeen ik zo muts op handschoenen aan en ze wilde het stribbelde niet tegen!!!
Alleen buiten kwam er een buurman aan en die gaf haar een sneeuw bal en die wilde ze vast houden maar ging niet met handschoenen aan dus moest die handschoen uit ik zo kijk maar en toen begon ze te huilen omdat het te koud was hahaha
En dan denk je doe ik de handschoen weer aan nee hoor brullen niet aan willen dus de buurman pakt haar hand en doet zo die handschoen aan en zegt ja want het is veelste koud en toen pikte ze het wel!!!
Ik ben hier 1x de strijd aan gegaan met de muts, sindsdien is dat geen probleem meer.
Handschoenen vindt ik iets minder belangrijk, soms zegt ze wel koud en doe ik haar mouwen van de jas wat naar beneden, die zijn wat te lang
Onze kleine man wil wel handschoenen aan, maar echt fijn vind hij het niet, logisch natuurlijk, hij kan niks meer vast pakken.
Ik doe geen muts meer op, die zit niet fijn, hij heeft altijd zijn capuchon op, met eventueel een sjaal erom heen, gaat prima, en geen koude oortjes, ideaal.
Snap niet waarom er niet meer mensen zijn die dat doen, moet toch veel fijner zit als een muts?
ik doe dat ook wel hoor
maar dan kan tygo niet meer zo goed om zich heen kijken
je kijkt toch eerder met je hoofd in de capuchon en dat vind ik met oversteken niet fijn
vroeger dat we (mijn zussen en ik ) naar school gingen hadden we een soort van aravat muts
was alleen het gedeelte van je ogen, neus en mond open
de rest was dicht en heel erg lekker warm altijd… die dingen waren in allerlei kleuren toen… die kun je nu nergens meer krijgen natuurlijk… maar vond ze ideaal
Een bivakmuts
Lekker is dat idd, die hebben we hier ook wel (gehad). Ze zijn idd niet makkelijk te krijgen. Heb er weleens bij een duits bedrijf besteld (jako o ofzoiets?!) en het merk Joha heeft lekkere wollen.
Overigens vonden mijn dreumesjes dat pas een drama, zo’n ding dat je echt over het gezicht moet trekken