ik mag deze link vast niet plaatsen hier…
maar deze hebben wij en is echt een hit!!!
http://www.baby-walz.nl/winkel/bivakmuts.html
handschoenen blijft een strijd, nou dan doet ze het maar zonder. Ze begint vanzelf te piepen inderdaad en dan wil ze het wel.
bivakmutsen idd ideaal… maar in verhouding tot een gewone behoorlijk aan de prijs.
Wij hadden ze als kind ook altijd. Geloof dat mijn moeder ze toen in 10 kleuren en maten ofzo :mrgreen:
En capuchon is idd handig/lekker snel, maar ook hier: dat kijkt veel lastiger.
Ik ben het wel eens met de mening over het slecht kunnen zien met capuchon op, als ze inderdaad over moeten steken kunnen ze best wel een behoorlijke dode hoek hebben met capuchon.
Maar mijn zoon is 1 jaar, die zit nog heerlijk in de kinderwagen of voorop de fiets, voor hem is dit ideaal.
Vorige week ging het tot mijn eigen verbazing best goed met mutsen op en handschoenen aan (zeker als mama óók een muts opzet en handschoenen aandoet :mrgreen: ) maar vanmorgen wilde Loek per sé geen muts op. Ok, dan niet, muts mee in de fietstas. Halverwege hoorde ik opeens een stemmetje van achterop de fiets van een jongetje dat bijna met zijn hoofd in de fitestas hing… ‘muts…óp… muts…’ :lol:
@poeizie wrote:
ja joh gewoon leukoplast langs de armpjes en wantjes :lol:
ben blij dat tygo er nooit een probleem van maakt
hij maakt het hele rideltje:
“tygo sjaal ommmm”
“tygo jas aaaaan”
“tygo muts op”
“tygo hadsjoehe aaaan”
kom mama lekker naat buituh!
:lol: :inlove:
Haha, het ligt misschien aan de naam. Mijn Tygo begint ook te gillen als zijn muts af is en we in de auto zitten en ik het niet nodig vind om die weer op te komen zetten. “Mammaaaa, ommm, omm!” (lees: ‘muts op!’)
Handschoenen vind hij ook niet zo belangrijk.
Meneer vond de muts ineens zo intereesant toen de muts in de schone wasmand gevonden werd toen ik stond te strijken. Ff voor de lol op gezet; "kijk die is voor als t koud is buiten’ en meneer wou 'm niet meer af. :inlove:
Devano houd ze wel aan.
Maar vaak zit hij in de buggy en daar heb ik een winterzak in past nog goed en dan zitten zijn handjes onder de dus hoeft geen wanten aan.
Wij hebben een jas die te groot is en die dus lekker lange mouwen heeft.
Mijn dochter wil ook ECHT GEEN handschoenen aan… De Sjaal lukt wel, maar dat is zo’n dunne ronde voor volwassenen… hoe heten die dingen… Je weet wel: je kunt hem als sjaal om, maar ook als “hoofddoekje” Nou, zo’n ding gaat eerst over haar hoord, en dan snel de jas aan. Ze heeft geen last van de sjaal, maar hij houd wel de warmte waar het zijn moet.
Ik heb inmiddels minimaal vijf paar handschoentjes geprobeert (ook gewoon in een winkel hoor) maar ze houd niks langer dan ongevver 30 seconde aan. Nou: dan maar niet. Ik hoef niet lang met haar op de fiets naar buiten, en als het een lange wandeling wordt zit ze lekker een groot geldeelte van de tijd in de winterzak in de wandelwagen
Ooh wat herkenbaar! Zo’n eigenwijze snuiter heb ik hier ook. Tja, dan maar niet…
Wat een goede tip van die sokken mamaMarije :thumbup: !