Gedroomd over de meeting van 1 nov

Ik zie mezelf nu al een rondje doen en dan niet opvallend ieder naamplaatje proberen te kijken :mrgreen:

Fai, we pakken echt z’on kinderfietsje en gaan rondjes crossen om mensen te meeten! (vooral niet tegen mensen aanrijden he :mrgreen: )

12 mensen die zouden wegblijven…jeeeeee…is Kidscity zo enorm klein dan dat ze niet om je heen kunnen? :angel:

Ik kan me voorstellen dat je ‘veilig en gezellie’ bij de mensen blijft plakken die je kent hoor. Dat is toch heel menselijk. Ah joh, het komt allemaal wel goed, of nie dah?

Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:

@joseetje wrote:

Ik zie mezelf nu al een rondje doen en dan niet opvallend ieder naamplaatje proberen te kijken :mrgreen:




Hahahaha!!! :lol:

@faizaa wrote:

Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Ik wil geen babbeltje maar een kus vol op mijn mond…

@faizaa wrote:

Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Ja dat lijkt mij ook het leukste hoor, iedereen even spreken…het is maar 1x per jaar he z’on enorme meeting…

@Madre wrote:

@faizaa wrote:
Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Ik wil geen babbeltje maar een kus vol op mijn mond…






Nou, je lijkt Sas wel… mij een beetje verlegen maken… IK moet dat TEGEN jou zeggen… en dan moet JIJ zeggen: neeeee en een rood hoofd krijgen en zenuwachtig gaan giechelen… Jeezus, waarom doe je nou niet eens lekker mee… :snooty:

@jewel wrote:

@faizaa wrote:
Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Ja dat lijkt mij ook het leukste hoor, iedereen even spreken…het is maar 1x per jaar he z’on enorme meeting…






Ja pcies…

@faizaa wrote:

Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Als je mij maar niet vergeet :naughty:

Ik ben die ene met die grote…eh lange :wall: naam op het naamplaatje :angel: :mrgreen:

Ik ben ook heel leuk hoor…



tssssssss Fai

@ladybutterfly wrote:

@faizaa wrote:
Hahhhaa Jose, ik zie je al lopen met een scheef oog loerend… :mrgreen:



Ik neem fietsje mee Jewel… :angel:

Nee is ook logisch maar ik wil eigenlijk gewoon met iedereen even een babbeltje maken…

Maarja dat gaat natuurlijk niet… :frowning:




Als je mij maar niet vergeet :naughty:

Ik ben die ene met die grote…eh lange :wall: naam op het naamplaatje :angel: :mrgreen:






whoehahahahhhhaa heerlijk!!! :inlove: :-*

@Madre wrote:

Ik ben ook heel leuk hoor…



tssssssss Fai






hou es op met van die Marokkaanse geluidjes te maken…

je lokt me toch niet… :snooty: :mrgreen:

Wedden van wel, ik weet dat je mij niet kan weerstaan…

Hee maar jullie hebben wel een streepie voor he, ik bedoel Fai en Madre…en vele anderen…jullie kennen elkaar al.

Scheelt een hoop gestotter :angel:

Madre en ik hebben elkaar nog nooit ontmoet terwijl we vlakbij elkaar wonen… :oops: Zullen we zaterdag dan maar dat kopje koffie gaan drinken Madre?

Of een roseetje Fai?

@jewel wrote:

Hee maar jullie hebben wel een streepie voor he, ik bedoel Fai en Madre…en vele anderen…jullie kennen elkaar al.

Scheelt een hoop gestotter :angel:

Madre en ik hebben elkaar nog nooit ontmoet terwijl we vlakbij elkaar wonen… :oops: Zullen we zaterdag dan maar dat kopje koffie gaan drinken Madre?

Of een roseetje Fai?




Kom gewoon lekker vrijdag. Heb jij die voorsprong ook.



En ik ben niet zo eng als dat ik overkom hoor… :twisted:

@Madre wrote:

Wedden van wel, ik weet dat je mij niet kan weerstaan…






weet je hoeveel



tssss en

pssstt en

eewaa en

habibti… 's…



ik wel niet heb gehooooord… :roll:



kom jij, Spaanse schone mij zeggen dat ik geen discipline hebt… :hand:

ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?

Je valt wel op in ieder geval!

Als ik aan mijn naam denk, denk ik: hm…had je geen andere naam kunnen bedenken… :shifty:

walla…



je kan zeggen wat je wil maar weerstaan kan je mij gewoon nooit…

@jewel wrote:

Hee maar jullie hebben wel een streepie voor he, ik bedoel Fai en Madre…en vele anderen…jullie kennen elkaar al.

Scheelt een hoop gestotter :angel:

Madre en ik hebben elkaar nog nooit ontmoet terwijl we vlakbij elkaar wonen… :oops: Zullen we zaterdag dan maar dat kopje koffie gaan drinken Madre?

Of een roseetje Fai?






Ik stotter nog steeds hoor… en val nog steeds van stoelen tijdens mutsen meetings… en bloos nog steeds… en ehm… Lou.s kijkt mij altijd aan met zo’n :eh: :eh: :eh: blik… (zo van, WAT zegt die Limburgse nou???)

@jewel wrote:

ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?

Je valt wel op in ieder geval!

Als ik aan mijn naam denk, denk ik: hm…had je geen andere naam kunnen bedenken… :shifty:






Owww zij valt wel op… maar niet door die lange naam… :wink:



:inlove: