Gedroomd over de meeting van 1 nov

Hahahhahaha Bren vind je het zoooo leuk? :inlove:

Owww ga kleine mooie Nina bewonderen… :inlove:



Jildau… :-*



Vic ja geen grapje gek! :hand: Ik kom… en Az werd er vanmiddag over gebeld… Als t niet zo’n rot reden was zou ik gezegd hebben: het heeft ze moeten zijn… :silenced:



Niek… die vlaai komt evengoed… was met jou en Afke in een hoekje he… :mrgreen:

@faizaa wrote:



Jildau… :-*




:oops: :mrgreen: :-*

Ik vind het jammer dat ik niet kan komen :cry:

Huh Tama maar ik zou bij jou komen staan :cry:



Ow even dochter onder de box vandaan halen, handig joh dat achteruit kruipen :mrgreen:

verlegen Jildau??? :mrgreen:



tama, ja joh… :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:



joseetje… jij blijft echtttt niet alleen staan gekkie… :naughty:

@faizaa wrote:

Vic ja geen grapje gek! :hand: Ik kom… en Az werd er vanmiddag over gebeld… Als t niet zo’n rot reden was zou ik gezegd hebben: het heeft ze moeten zijn… :silenced:


Zat nog te twijfelen :dance: maar voor jou kom ik :angel: :-* :mrgreen:

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
Vic ja geen grapje gek! :hand: Ik kom… en Az werd er vanmiddag over gebeld… Als t niet zo’n rot reden was zou ik gezegd hebben: het heeft ze moeten zijn… :silenced:


Zat nog te twijfelen :dance: maar voor jou kom ik :angel: :-* :mrgreen:



joepie.. leuk zeg!!! ge kende nie met mij nie en nie zonder mij nie.. :inlove: :-*

Klopt … anders kennen ze mij nie verstaan nie :mrgreen:



En ik ben niet zo geliefd als jou :lol: :lol: :lol: :wink:

Jemig, zet ik de computer even uit en lees ik opeens dat Fai toch komt!!! :thumbup: :dance: wat geweldig leuk zeg! Wat een verrassing!

Jipppppieeeeeeeeeeeeeeee

Maar wat erg voor die arts, jeetje. Ik hoop dat hij weer goed herstelt…

Oh Fai, ik ga je zo even pb-en hoor!



Heleen, wat ontzettend jammer dat je niet komt. :frowning:

Ik had je zo graag ontmoet.

He, zonde.

Maar ik begrijp de reden uiteraard, dat gaat voor alles. Geen onnodige risico’s nemen. We meeten nog wel een andere keer :wink:

Wat grappig van je dromen trouwens!



TaMa, kom je niet?

Ahhhhhhh…wat jammer!!!

Ik kan een aantal mensen opnoemen wie ik graag zou ontmoeten, en daar hoor jij ook bij… :?



Niek! wat een giller zeg dat je ook over de meeting hebt gedroomd.

Het gaat vast helemaal goedkomen!

Ik zal naar luciferstokjes uitkijken…hahaha!

Sterkte alvast! :wink:



Oh ik heb ook veel zin in zaterdag!!! :smiley:

@joseetje wrote:

Huh Tama maar ik zou bij jou komen staan :cry:




Jaaaa ik had graag bij je willen staan :cry:



G.lenn’s oma is overleden en die word zaterdag gecremeerd

@jewel wrote:





TaMa, kom je niet?

Ahhhhhhh…wat jammer!!!

Ik kan een aantal mensen opnoemen wie ik graag zou ontmoeten, en daar hoor jij ook bij… :?


Aaaah dat vind ik zo lief dat je dat zegt :oops: :oops: Dankjewel :-*

Ik wil zoveeeeeeeeeeel mensen ontmoeten…

Of even mee praten…



Ik weet zeker dat ik mensen oversla waarvan ik achteraf denk: owwwwwwww nee, heb ik haar ‘gemist’…



Ik ga gewoon heel lang blijven… :mrgreen: en Az komt mee, en alleen mijn meiske… dus ga me kapot lullen hahahaha…



TaMa, sterkte voor G… :hug:



Vic… jaaaaa ik ben wel geliefd bij een groepje lieve kokkers… maarrrrrrrr ik weet ook dat er mensen gewoon NIET naar de meeting komen als ik kom… :mrgreen: Lena3 heeft een keer een topic geopend, daar kon je stemmen… Ik ben een bron van ergernis voor velen… don’t ya just love it… :inlove:

Jewel en ik zijn elkaar al aan t opwarmen via pb… hahahaha… :inlove:

@faizaa wrote:

Vic… jaaaaa ik ben wel geliefd bij een groepje lieve kokkers… maarrrrrrrr ik weet ook dat er mensen gewoon NIET naar de meeting komen als ik kom… :mrgreen: Lena3 heeft een keer een topic geopend, daar kon je stemmen… Ik ben een bron van ergernis voor velen… don’t ya just love it… :inlove:




hahahaha :lol: :lol: :lol:

Ik kan het me niet voorstellen dat mensen jou niet leuk vinden :lol:

TaMa, gecondoleerd en heel erg veel sterkte :hug:



Fai, dat meen je niet serieus he…dat mensen zich aan jou ergerden…waarom dan? :think:



Maar er komen ong 160 mensen he…jeetje, hoe gaan we dat doen, een kinderfietsje pakken en iedereen langs? :mrgreen:

Ik heb net op de website gekeken van Kidscity…wat ziet het er gaaf uit zeg! Wauw! Enorm groot en erg leuk met dat kasteel… :thumbup:

Aah Tama Gecondoleerd voor jullie en veel sterkte zaterdag :hug:

Tamaar gecondoleerd :-*



Jewel de meeste komen binnen en blijven de hele dag/middag/ochtend bij dezelfde staan.

Of ze rennen continue achter hun kinderen :lol:

Joseetje leuk dat jij ook komt! :smiley: :thumbup:

Ah ok Victoria, we blijven dus gewoon plakken zeg maar… :wink:

Owww jawel kan me goed voorstellen dat mensen mij irritant vinden… Geeft ook niet… daarom vinden anderen mij wel weer leuk…

Anders hadden we allemaal dezelfde vriendinnen…



Jewel, jaaaaaaa echt waar… waren 12 mensen die hadden gestemd als IK zou komen zouden zij wegblijven… zoiets… 12 volgens mij… :think:



Jose… leuk! :inlove:



DAT zou ik gewoon rot vinden… als ik op t eind erachter kom dat ik de hele middag bij dezelfde personen heb gestaan… Maar het is zoooo makkelijk he… dat zijn de mensen die je kent… maarja, dit jaar net als vorig jaar maar gewoon een aantal rondjes maken… :mrgreen: heb toen met Jel gedaan… :inlove: