Gedroomd over de meeting van 1 nov

Jammer fai dat je niet komt.

:o krijg net een telefoontje van besnijdenis centrum…

Arts Lex heeft een hersenbloeding gehad… :o :frowning:

Besnijdenis gaat niet door… :o

Ga dus wel komen… :inlove:



Kijken of ik met 1 kind kom en dan met Az… laat de andere bij oma… of toch met 2… met Az of Az thuislaten en de kids ook… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: Nee ehm… zie wel…



Wowwww… ik kan gewoon komen… 8) 8) 8)

@jewel wrote:

Heleen, ik herinner me nog dat toen ik zwanger was, ik echt hele rare dromen had. Herken jij dat ook?



Gerda, wat jammer dat je er niet bij kunt zijn :frowning:



Hedwich, ik ben benieuwd naar het nieuwe Kidscity, we zijn daar nog nooit geweest…




ja klopt herken ik hoor, droomde zelfs een keer over mellie en heeel veel eten heeel veeel afwas terwijl ik daar op bezoek was hahaha



en laatst ook weer iets over KOK, maar ik werd toen heel benauwd en angstig wakker dus dat was geen fijne droom, weet ook niet meer waarover het ging hoor…

@faizaa wrote:

:o krijg net een telefoontje van besnijdenis centrum…

Arts Lex heeft een hersenbloeding gehad… :o :frowning:

Besnijdenis gaat niet door… :o

Ga dus wel komen… :inlove:



Kijken of ik met 1 kind kom en dan met Az… laat de andere bij oma… of toch met 2… met Az of Az thuislaten en de kids ook… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: Nee ehm… zie wel…



Wowwww… ik kan gewoon komen… 8) 8) 8)






Whaaaaaa rent gillend door het huis

Sorry, is klote dat jouw feestje niet door kan gaan maaar méééénnn wat ben ik blij!

Stel je eens voor, Nina die op je afkruipt en tatatatatata tegen je roept :mrgreen:



Oh en voor ik echt ontaard overkom, wat erg voor die arts, ik hoop dat hij hier schadevrij uitkomt :?

@Heleen wrote:

@jewel wrote:
Heleen, ik herinner me nog dat toen ik zwanger was, ik echt hele rare dromen had. Herken jij dat ook?



Gerda, wat jammer dat je er niet bij kunt zijn :frowning:



Hedwich, ik ben benieuwd naar het nieuwe Kidscity, we zijn daar nog nooit geweest…




ja klopt herken ik hoor, droomde zelfs een keer over mellie en heeel veel eten heeel veeel afwas terwijl ik daar op bezoek was hahaha



en laatst ook weer iets over KOK, maar ik werd toen heel benauwd en angstig wakker dus dat was geen fijne droom, weet ook niet meer waarover het ging hoor…




Ja, dat vertelde je toen, iets met eten koken voor een leger was dat he?

ja klopt, Je bent leuk hoor Mellie, maar vond het zoooo vreemd ineens over je te dromen, terwijl niet echt contact meer hebben…

Maar zo gaat dat vaker met dromen toch? Dat je over iemand droomt die je nog nooit gezien hebt of al jaren niet meer gesproken heb, ik heb dat ook wel eens gehad hoor.



Maar we zien elkaar zaterdag, deze keer allebei iets minder verlegen zijn (tenzij je me eng vond vorig jaar) :mrgreen:





edit: zaterdag ja :oops:

Yeah Fai!!!

Hier ik ook helemaal blij…

Arme dokter…



En Mel, tis toch zaterdag??? Niet vrijdag???

Yeah Fai!!!

Hier ik ook helemaal blij…

Arme dokter…



En Mel, tis toch zaterdag??? Niet vrijdag??? :think:

Yeah Fai!!!

Hier ik ook helemaal blij…

Arme dokter…



En Mel, tis toch zaterdag??? Niet vrijdag??? :think:

Jemig Bren, sinds wanneer stotter jij :mrgreen:

@Mellie wrote:

Maar zo gaat dat vaker met dromen toch? Dat je over iemand droomt die je nog nooit gezien hebt of al jaren niet meer gesproken heb, ik heb dat ook wel eens gehad hoor.



Maar we zien elkaar vrijdag, deze keer allebei iets minder verlegen zijn (tenzij je me eng vond vorig jaar) :mrgreen:




Zou graag even met je kletsen en nina bewonderen maar helaas lukt het niet te komen, de autorit naar utrecht is te lang, ruim 2 uur, dat red ik niet meer door de BI, savonds hebben we nog wel een bedrijfsfeestje van Karel, daar gaan we nog wel naartoe, daar hoef ik alleen maar te zitten, de kids zijn dan logeren bij opa en oma, dan kan ik smiddags even dutten zodat ik het savonds wel volhoud…het wordt nu echt zwaarder en pijnlijker, zo op t laatst, dus ik moet goed opletten wat ik wel en niet doe…

maarrrr nog 8 weekjes dan is hij/zij er :inlove:



Vind het heel jammer hoor, een aantal mensen die ik nu niet kan spreken en gezellig kletsen maar veel mensen zullen me denk ik niet zo missen op de meeting…en het modie team zie ik straks heel snel na de bevalling weer als ze komen kraamschudden… :thumbup: :thumbup:

Ik heb ook van de meeting gedroomd :shifty: Vorige week al. In mijn droom was t juist reuzedruk, echt gekkenhuis :lol: En ik maar als een kip zonder kop achter Anouk aanrennen en niemand kunnen spreken :frowning: Nou, we zullen zien :mrgreen:



Fai, ik wilde zeggen ‘en mijn vlaai dan?’ :wink: , maar verderop lees ik dat je toch wel komt :thumbup: Wel een erg vervelende reden, dat t voor jou nu door kan gaan… (maar wel gezellig voor ons!)



Tot zaterdag vast dames, heb er zin in!



Ik ben te herkennen aan mijn brak-heid zaterdag :lol: Ik heb de avond ervoor een halloweenfeest in een kroeg, waar ik allemaal hapjes voor maak, op verzoek van eigenaar (cateringsbedrijf Niek :wink: ), dus ik lig er vast niet om 22.00 in ofzo :wink: Die meid met luciferstokjes tussen haar oogleden ben ik dus zaterdag :mrgreen: Jullie zijn vast gewaarschuwd :lol: )

heej fai komt toch :shock: :dance:



mel, ik ga je opzoeken hoor !!!

Ik ren ook altijd alleen maar achter Saar aan hoor Niek… en Mischa kan niet mee, anders doet hij het altijd… Saar wil nog niet alleen of met andere kindjes…

Ben sinds we naar die speeldingen gaan dan ook lenig geworden en heb ontdekt dat ik, zelfs met mijn lijf, door al die dingen heen pas!!! :shock: :mrgreen:



Dus als je ergens een grote vrouw zich door zo’n tunneltje ziet wurmen… ben ik het!!!



Spreek me dan vooral aan, anders spreek ik ook niemand… :wink: :mrgreen:

@Mellie wrote:

Jemig Bren, sinds wanneer stotter jij :mrgreen:




Wist je dat nog niet???



Wilde zeker weten dat jullie dat lazen, denk ik… :lol: :mrgreen:



PC doet beetje gek hier!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hey Naat,



Kom je ook???

@faizaa wrote:

:o krijg net een telefoontje van besnijdenis centrum…

Arts Lex heeft een hersenbloeding gehad… :o :frowning:

Besnijdenis gaat niet door… :o

Ga dus wel komen… :inlove:



Kijken of ik met 1 kind kom en dan met Az… laat de andere bij oma… of toch met 2… met Az of Az thuislaten en de kids ook… :oops: :oops: :oops: :mrgreen: Nee ehm… zie wel…



Wowwww… ik kan gewoon komen… 8) 8) 8)




Je zit ons voor de gek houden … .TOCH :think:

Hopelijk ben ik volgend jaar ook bij, dit jaar ga ik die dag denk ik maar even bevallen. Hoef ik hier niet treurig te zijn dat ik er weer niet bij kan zijn. Zou wel een goede afleiding zijn.



Meiden veel plezier allemaal :-*