@Madre wrote:
walla…
je kan zeggen wat je wil maar weerstaan kan je mij gewoon nooit…
wel…

ik krijg jeuk van je hahahha… :mrgreen:
@Madre wrote:
walla…
@faizaa wrote:
@jewel wrote:Hee maar jullie hebben wel een streepie voor he, ik bedoel Fai en Madre…en vele anderen…jullie kennen elkaar al.
Scheelt een hoop gestotter
Madre en ik hebben elkaar nog nooit ontmoet terwijl we vlakbij elkaar wonen… :oops: Zullen we zaterdag dan maar dat kopje koffie gaan drinken Madre?
Of een roseetje Fai?
Ik stotter nog steeds hoor… en val nog steeds van stoelen tijdens mutsen meetings… en bloos nog steeds… en ehm… Lou.s kijkt mij altijd aan met zo’n :eh: :eh: :eh: blik… (zo van, WAT zegt die Limburgse nou???)
@faizaa wrote:
@Madre wrote:walla…
wel…
Ik ben die ene die de hele tijd achter haar kind aan rent… of ze is bij mij… die wil geen stap zonder mij… is dat ook een fase???
Dus ik: vrouw met donker haar, met erg blond kind aan been…
Enne… moeten we niet een plekje voor die badges bedenken dat we niet continu naar elkaars boezems lopen te staren dan???
:mrgreen:
@jewel wrote:
ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?
Je valt wel op in ieder geval!
Als ik aan mijn naam denk, denk ik: hm…had je geen andere naam kunnen bedenken… :shifty:
@faizaa wrote:
@jewel wrote:ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?
Als ik aan mijn naam denk, denk ik: hm…had je geen andere naam kunnen bedenken… :shifty:
Owww zij valt wel op… maar niet door die lange naam…
:inlove:
@Madre wrote:
@faizaa wrote:@jewel wrote:Hee maar jullie hebben wel een streepie voor he, ik bedoel Fai en Madre…en vele anderen…jullie kennen elkaar al.
Scheelt een hoop gestotter
Madre en ik hebben elkaar nog nooit ontmoet terwijl we vlakbij elkaar wonen… :oops: Zullen we zaterdag dan maar dat kopje koffie gaan drinken Madre?
Of een roseetje Fai?
Ik stotter nog steeds hoor… en val nog steeds van stoelen tijdens mutsen meetings… en bloos nog steeds… en ehm… Lou.s kijkt mij altijd aan met zo’n :eh: :eh: :eh: blik… (zo van, WAT zegt die Limburgse nou???)
Klopt…Ik versta je gewoon niet…
@Madre wrote:
@faizaa wrote:@Madre wrote:walla…
wel…
Dat vind ik nou onaardig van je
@Bren1970 wrote:
Ik ben die ene die de hele tijd achter haar kind aan rent… of ze is bij mij… die wil geen stap zonder mij… is dat ook een fase???
Enne… moeten we niet een plekje voor die badges bedenken dat we niet continu naar elkaars boezems lopen te staren dan???
@ladybutterfly wrote:
@faizaa wrote:@jewel wrote:ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?
:oops:
:inlove: :-*
edit ik denk dat ik jou ook wel herken :inlove: :mrgreen:
@faizaa wrote:
@ladybutterfly wrote:@faizaa wrote:@jewel wrote:ladybutterfly, ja leuk is dat he z’on lange naam?
:oops:
:inlove: :-*
edit ik denk dat ik jou ook wel herken :inlove: :mrgreen:
Mooi! :inlove: :inlove: :inlove:
Zoeken we elkaars volle lippen op… en biiigggg boobs… :mrgreen:
@faizaa wrote:
@Bren1970 wrote:Ik ben die ene die de hele tijd achter haar kind aan rent… of ze is bij mij… die wil geen stap zonder mij… is dat ook een fase???
hahahhhahhaa dus jij bent die met dat sleep-been… :mrgreen:
We lopen tochhhhh wel naar elkaars boezems te staren… of er nou stickers opzitten of niet… :mrgreen:
Joepie!!! Lady! :inlove:
Mel… jaaaaaaaaa weet je… Az kan zich nooit echt iemand herinneren van de meets en zo… haalt mensen door elkaar… Maar JOU is ie niet vergeten… mennnn wat een boobs had jij!!! en buik :inlove:
Nou dank je wel hoor ladybutterfly :oops:
Hahaha Mellie!We kunnen ook kipfiletjes (of hoe heten die dingen) onder onze trui plakken toch? En dan een of ander dansje uitvoeren, limbodansen ofzo :mrgreen:
Bren1970 als ik een harde wind langs me heen voel gaan weet ik dat jij het was
Nou Fai en derest…volgens mij gaat het een hete meeting worden, als ik jullie gerichtjes zo lees…ik neem mijn fototoestel mee!
Ja heet nu… en op het moment zelf… :mrgreen: weg… :mrgreen:
Jaaa Jewel, ik ga ze meteen halen morgen :mrgreen:
En Fai, dit keer vergeet ie me waarschijnlijk ook niet, heb een heuse coupe de Youp (ik laat mijn haar weer groeien :roll: )
@faizaa wrote:
Ja heet nu… en op het moment zelf… :mrgreen: weg… :mrgreen:
@jewel wrote:
Nou dank je wel hoor ladybutterfly :oops:
Eh Sandra mag ook hoor:mrgreen: (anders is die naam zo lang 8) )
Nou Fai en derest…volgens mij gaat het een hete meeting worden, als ik jullie gerichtjes zo lees…ik neem mijn fototoestel mee!
:naughty: ja en dat mag dus niet he?! geen geheet :snooty:![]()
Leuk Mellie om jou ook 'ns te zien, jij komt ook samen met je man en kids he? :inlove:
Fai, we gaan gewoon met z’n allen (160 man) tegelijk die glijbanen af…kan ons t schelen!
Ok Sandra, ik ga gewoon hele stiekeme plaatjes schieten…ga verkleed als clown (ik zag er eentje op de website van Kidsvalley staan, alleen ben ik nog enger het is tenslotte Halloween geweest) en ik verstop me achter stoelen/banken en tafels…en dan zien jullie de volgende dag het schokkende resultaat op Kok…gnagnagna… :mrgreen: