Vanmorgen moest ik plassen maar stond eerst nog even bij Lucas op z’n kamer. Opeens voel ik iets lopen. Ik dacht meteen dat mijn vliezen bebroken waren. Ben op de wc gaan zitten omdat ik ook nodig moest plassen. Maar daarna heb ik niks meer verloren. Nu weet ik dus niet wat het is geweest. Ik heb nog nooit last van urineverlies gehad.
Kan het zijn dat je vliezen breken en het hoofjde zo diep ingegaald is dat er niks meer langs kan?
:think: geen idee…
Maar jij zou dit weekend bevallen dus ik neem aan dat ze gebroken zijn 8)
Nee serieus, ik weet het niet joh… Heb je dat vocht kunnen voelen of ruiken…?
Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Ik twijfelde toen ook heel erg. Ik heb de vk gebeld en die heeft dit toen heel makkelijk kunnen checken. Doen ze met een wattenstaafje met een vloeistof er op. Kleurt het paars, dan is het vruchtwater.
Bij mij bleek het waterdunne afscheiding te zijn maar ik was wel blij dat ik het even had laten controleren.
Je kunt hard op je hand blazen om te kijken of je weer wat verliest. Volgens mij kan het zo zijn dat je heel weinig vw verliest. Ik weet niet of het ook helemaal kan stoppen.
Succes!
Ik heb dat ook gehad, maar ik zat al op de wc toen. Voordat ik wilde gaan plassen hoorde ik al een plons. Dat was achteraf een scheutje vruchtwater.
Daarna verloor ik helemaal niets meer, tot een paar uur later. Toen werd mijn onderbroek telkens wel erg nat als ik bewoog. Ik moest toen van mijn vk maar gewoon gaan slapen en de dag erna nog maar eens bellen (ze was niet langs geweest). Die nacht is onze dochter geboren. Misschien was het een hoge vliesscheur, maar ook een diep ingedaalde baby die ervoor zorgde dat het maar druppelsgewijs ging ipv de golf waar je vaak over hoort.
Ofwel; het kan dus! Succes :mrgreen:
Ik heb toen ook nog aan mijn onderbroek staan snuffen
en dat rook naar sperma :oops:
Snuf ze
Hoi ,
Ikhad precies hetzelfde. Eerst waren ze er in het ziekenhuis van overtuigd dat het geen vruchtwater was. De hele avond kleine beetje verloren ( blazen op mijn hand deed niks ). De volgende dag toch maar even gebeld en toen bleek de kleine geen vruchtwater meer te hebben, de dag ervoor nog wel. Dus zondag ingeleid.
Laat wel ff checken dus.
Liefs Suzanne
Ik heb dat ook gehad. Mijn vk geloofde niet dat ik vruchtwater verloor, maar ik wist het zeker. Nee hoor je vliezen zijn niet gebroken. Na de geboorte zagen ze twee gaten in de vliezen, had ik dus een hoge scheur en omdat Amélie al diep lag verloor ik af en toe wat…
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb de vk gebeld en ze komt zo even langs.
Verlies echt niks meer. Ik weet het echt niet. :think:
Ik heb het ook wel eens. Dan lig ik in bed en voel ik dat ik moet plassen, maar terwijl ik dan uit bed stap, voel ik al wat lopen. En op de wc kan ik dan nog steeds voldoende plassen. Ik denk zelf dat dit gewoon urine is, omdat je bekkenbodemspieren niet meer optimaal werken en er wel veel gewicht op je blaas drukt.
Kan geloof ik ook gewoon afscheiding zijn, heb ik ook weleens, of dat de kleine op je blaas drukt. (ik heb hier al erg veel wkn last van) maar vertrouw je het niet, dan gewoon je vk bellen.
En? wat zei de vk?
en??? Ik ben heel benieuwd!!
@Tirsa wrote:
Vanmorgen moest ik plassen maar stond eerst nog even bij Lucas op z’n kamer. Opeens voel ik iets lopen. Ik dacht meteen dat mijn vliezen bebroken waren. Ben op de wc gaan zitten omdat ik ook nodig moest plassen. Maar daarna heb ik niks meer verloren. Nu weet ik dus niet wat het is geweest. Ik heb nog nooit last van urineverlies gehad.
Kan het zijn dat je vliezen breken en het hoofjde zo diep ingegaald is dat er niks meer langs kan?
heb ik ook gehad, savonds lag onze zoon op mijn buik :inlove:
Succes…
gr patricia
Hey mop, weet je al meer. Morgen is het maandag dus het kan makkelijk hè 8) .
Ik kan niet meer kijken want ga zo naar mijn neefje maar je weet me te vinden hè
:-*
Tirs had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ze een echt afteltopic wil
hey Tirs, waaaaaaaaaaar ben jeeeeeeeeeeeee???
(bij ons, nov mama’s 2005, ook geen nieuws meer… :think:
- lig jij te puffen intussen??? )
liefs
Gerda
Wat spannend hier??!
@Tirsa wrote:
Vanmorgen moest ik plassen maar stond eerst nog even bij Lucas op z’n kamer. Opeens voel ik iets lopen. Ik dacht meteen dat mijn vliezen bebroken waren. Ben op de wc gaan zitten omdat ik ook nodig moest plassen. Maar daarna heb ik niks meer verloren. Nu weet ik dus niet wat het is geweest. Ik heb nog nooit last van urineverlies gehad.:shock: :shock: :shock:
Jeetje wat is de tijd snellllllllllll gegaan…lekker cliché :oops: …maar ik ben echt in shock man…alweer bijna tijd!!
Ik had dat dus ook aan het end…een paar keer…iets warms en dat ik éven dacht :o mijn vliezen…
Was dus mooi witte vloed :lol:
Maar als je twijfeld altijd even vk bellen…want je moet echt niet te lang rondlopen met gebroken vliezen mop!
:-*
Ben ik hoor. Heb nog even een tukkie gedaan.
De verloskundige weet het ook niet zo goed. Ik moet haar om 16 uur even bellen. Misschien dat ik naar het ziekenhuis moet om even te checken of het vruchtwater is. Bah, vind hier niks aan.
Afscheiding was het zeker niet. Mijn onderbroek was van voor tot achter kletsnat. Maar omdat er nu niks meer komt, ook geen weeen is het gewoon erg vaag.
spannend hoor…