Gebroken vliezen of ongelukje??? Suze is geboren!!!!!!

Ik had het ook! Mijn vliezen waren aan de bovenkant gebroken en daardoor verloor ik steeds een klein scheutje, maar daar zat soms ook uren tussen hoor! Pas bij 9 cm prikte ze de vliezen aan de onderkant door en toen kwam er nog een hele vloedgolf! Spannend meis! Heeeeel veel succes!

heb je nog gebeld om 16.00 uur??

wss zul je nu wel voor controle in het ziekenhuis zijn, aangezien ze daar ook niet de snelste zijn, verwacht ik nou nog geen berichtje

heel veel succes…

oeh spannend ik had met mijn zoon helemaal een vruchtwater meer en ze wisten niet hoelang al

Sorry, beetje late reactie.

Ik heb met de vk overlegd en zij had met collega’s overlegd. We hebben besloten niet naar het ziekenhuis te gaan omdat er niks op te vangen valt.

Er is echt geen druppel meer uit gekomen.

Moest mezelf goed in de gaten houden.

Dat doen we dan maar.

Ik ga nu naar bed. Ben er helemaal moe van. :slight_smile: :zzz:

Ow spannend tirsa! Al kunnen ze in ziekenhuis het wel checken hoor met inwendig onderzoek dat zien hun op een bepaalde manier toch van binnen wat lopen. Ik heb dit ook gehad bij verdenking hoge scheur! Hou ejzelf goed in de gaten en rustig aan! En als zover is toi toi toi :-*

:hug: weltrusten dan maar! misschien wordt je vannacht wel wakker met weeen :wink:

:hug:

lekker koezen jij.

De komende tijd zal er van die rust niet veel meer komen :wink:

Tot gauw :-*

@lydia wrote:

Tirs had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ze een echt afteltopic wil :smiley:

Psies :mrgreen:

Tirs, mop ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen :hug: :-*

Ik heb lekker geslapen vannacht en zelfs geen harde buik gehad. :think:

Op zich vind ik het niet zo erg want Lucas was zaterdagavond ziek en moest overgeven. Zoals een aantal van jullie weten ben ik daar nou niet bepaald fan van. :mrgreen: Ik had dus zoiets van de komende dagen liever niet bevallen totdat alle bacillen het huis weer uit zijn.

Morgen word ik gestript bij de vk. Ben benieuwd of dat wat gaat doen.

Morgenavond een rapportageavond van Lucas. Hoop dat we niet kunnen. :wink:

Enne, bedankt voor het openen voor een afteltopic hè, Lydia! :stuck_out_tongue:

misschien is dat strippen net het stukje dat je nog nodig hebt! en breken je vliezen dan helemaal…

laat je nog even weten hoe het is gegaan??!!

@Tirsa wrote:

Ik heb lekker geslapen vannacht en zelfs geen harde buik gehad. :think:

Op zich vind ik het niet zo erg want Lucas was zaterdagavond ziek en moest overgeven. Zoals een aantal van jullie weten ben ik daar nou niet bepaald fan van. :mrgreen: Ik had dus zoiets van de komende dagen liever niet bevallen totdat alle bacillen het huis weer uit zijn.

Morgen word ik gestript bij de vk. Ben benieuwd of dat wat gaat doen.

Morgenavond een rapportageavond van Lucas. Hoop dat we niet kunnen. :wink:

Enne, bedankt voor het openen voor een afteltopic hè, Lydia! :stuck_out_tongue:

Oh ja echt iets voor jou.

Maar Anna Sofie werd ook ziek incl. overgeven en toe zei iemand (in mijn afteltopic :stuck_out_tongue: ) dat dat ook een teken van een aankomende bevalling kan zijn.

Maar ja als overal griep rond gaat is zo’n teken ook niet echt betrouwbaar he.

Ik had ook nog geen voorgevoel joh :wink: Wil je daar wel even rekening mee houden :angel:

Schiet eens op met dat voorgevoel dan. :wink: :-*

Ja dat kan ik ook zo goed sturen he :liar:

He staat alles al klaar?

Al 10 keer waarschijnlijk :lol:

Hoe ziet het bedje er uit? Liggen de eerste kleertjes al helemaal klaar?

Ga je weer bv geven?

Waar laat je de kinderen als je midden in de nacht gaat bevallen, in bed gewoon thuis?

Ja, alles staat idd al 10 keer klaar. :lol:

Als ik 's nachts beval gaan de kinderen bij Pake en Beppe logeren. De koffertjes staan al klaar. :mrgreen:

Ja, ik ga weer bv geven.

Eh waren er nog meer vragen.

Oh ja het bedje. Ik heb hele ouderwetse lakentjes bij een dametje besteld. Roze geruit met een randje broderie. Daar heb ik een bijpassende kruikenzak bij. Staat erg leuk!

Eerste pakje ligt ook klaar. Doe er zo even een foto van bij.

In de ziekenhuistas heb ik een superschattig Jottum pakje met roeselkont. Roze/wit gestreept. :inlove:

Zag dat je de titel hebt aangepast. :dance:

Tirs, wij tellen mee af !!! :dance: :dance:

leuk topic !!! (Lydia :-* )

Ik hoop dat je heel gauw de inhoud van dit allerliefste schattige pakje kan komen tonen. Ik vind het op foto al zooooooooo mooi…

wat een effect zal dat geven als jouw beebje er in zit???

kus

Gerda

:inlove: :inlove: Geweldig.

Dat lakentje en zo klinkt ook goed. Ik zal bij manlief ook even een meisje bestellen, goed :angel: ?

Ik weet nog dat Anna Sofie toen zo jaloers op Lucas was dat ze hem een klap gaf, dat Hannah zo gek op Lev was dat ze hem op een andere manier haar liefde toonde 8) en ik vermoed dat Lev nu jullie meisje aan zal vallen :oops:

Dan weet je dat alvast even :wink:

Alleen Lucas is de normale blijkbaar :smiley:

Gerda,

Wat ben je toch een schat! :-*

Lydia, haha ja dat weet ik nog wel.

Dan moet Lucas zusje maar beschermen. 8) Want Hannah duikt er net zo hard boven op denk ik.

Heb op het kraambed een pip dekbedovertrek liggen. En de kleur (hoe kan het ook anders) roze. :oops:

Deze

leuk! Laat H. het maar niet zien want hij zou er dus niet onder slapen.

Ik bedoel niet dat hij er onder moet slapen :oops:

Laat maar :mrgreen:

He maar Piter heeft over 2 weken natuurlijk lekker een hele week vrij of niet??

Dat komt wel goed uit zeg :thumbup:

:inlove: :inlove: wat een lief eerste pakje :inlove: :inlove: en je kraambed, ook helemaal leuk :smiley: :thumbup: