Geboortekaartjes

Wat waren jullie kwijt voor jullie geboortekaartjes? En waar heb je ze gekocht?



Ik heb via de etos zwanger doos een kortingsbon gekregen voor geboortekaartjes (en dan de rest) op internet. Ik ben eens gaan kijken en ik heb al een leuk ontwerpje gemaakt. Voor 40 kaartjes en enveloppen ben ik, met die 10% korting, 100,80 kwijt en dat vind ik niet veel. Heb geen idee meer wat ik de vorige drie keer heb betaald bij de drukker. Ik vind het een nette prijs geloof ik…

Is dat inclusief de drukkosten?

Ik meen dat we bij Casper in die tijd voor de 100 kaartjes (dan begint meesal de ‘leuke korting’ ondanks dat je er dan vaak eigenlijk teveel hebt maar is wel eens handig voor de buren, voor in je plakboek, voor in de herinneringsdoos voor je kindje etc. om en nabij de 160 euro hebben betaald. Dat is dus INCL het drukken en verzenden naar ons huis.

Wil ook ditmaal daar ongeveer op uitkomen voor 100 kaartjes. En uitgezocht hebben we hem eigenlijk ook al. :angel:

Ja, er staat bij dat het kaartje 2,60 kost en de enveloppe 20 cnt. Drukkosten worden niet genoemd…

De kosten van ons meest recente geboortekaartje:

  • 70 stuks
  • proefdruk
  • verzendkosten naar ons huisadres
  • inclusief enveloppen
  • exclusief postzegels
  • standaard ontworpen kaartje helemaal naar onze wensen laten aanpassen



    176 euro voor betaald.

@Marion: als ik jou was zou ik inderdaad even contact opnemen met de aanbieder of er nog drukkosten bij komen. Vriendin van mij had het kaartje helemaal klaar en toen ze wilde bestellen kwamen de drukkosten er nog ineens bij. Waardoor ze het te duur vond. En dus vervolgens op zoek kon naar een nieuwe…

Ik heb ze even gemaild over de drukkosten!

Wij hebben 100 kaartjes incl enveloppen (is altijd normaal volgens mij) en drukkosten, we zijn dan iets meer als 200 euro kwijt.

Bij de drukker.



Heb een duur kaartje uitgezocht al zegt hub dat hij dat er niet af ziet :oops: :lol:

Hier 130 euro, voor 50 kaartjes Bij koningkaart

  • incl de verzendkosten
  • vooraf versturen van de enveloppen
  • incl enveloppen (keuze voor kleur maakt geen verschil in prijs)
  • incl 10% korting



    Tweede keer dat we ze daar bestellen, goede service :thumbup: :inlove:

    Ze heeft oms deze keer ook weer heel erg geholpen bij t ontwerpen maar je kunt zelf ook online je ontwerp maken :inlove:

Och wat stom, ik had dit topic bij zwanger worden gezet…



Ik heb reactie terug en dit zijn dus de totale kosten. Er worden geen aparte drukkosten gerekend.

Hmm ik ben 235 euro kwijt voor 65 kaartjes meen ik.

Bij een drukkerij, wij hadden al een kaart uitgezocht via het internet, daar was die wel goedkoper, maar ze gaven daar geen proefdruk.

En aangezien ik het goed wil hebben, heb ik gekozen voor de drukker, daarom zijn we zoveel kwijt. (ook was het geen goedkoop kaartje) :oops:

Hier 130 euro kwijt voor 60 kaartjes inclusief alles, wij hebben alleen zelf het kaartje ontworpen.

Wij zijn 200 euro kwijt voor 95 kaartjes. Besteld bij geboortekaartjes.nl



Vorige keer was het 210 euro voor 85 kaartjes. Toen bij een drukkerij besteld.

Wij hadden 50 kaartjes voor 79,95 incl gratis proefdruk en enveloppen

bij Kaartje2go



Zie dat je er al achter bent wat het totale bedrag is :slight_smile: mooie prijs!

Hier voor Suus toen een ontwerp van onze buuf (grafisch ontwerpster) via een lokale kleine drukker laten afdrukken, inclusief standaard witte enveloppen, 113 euro betaald.



Daarnaast nog 44 euro aan postzegels… wij hadden ook 100 kaartjes :thumbup:

Wij waren rond de €30 kwijt. Hadden een eigenontwerp op een fotokaartje laten drukken. Dan betaal je alleen de prijs per foto

wij hebben de kaartjes besteld bij geboortekaartje.nl (dus zonder de S) :wink:

En zijn iets van 153 euro kwijt voor 60 kaartjes incl. envelop.

ow incl. 10% korting 137 euro :slight_smile:

Wij waren zo’n EUR 157 kwijt voor 100 kaartjes, eigen ontwerp inclusief drukkosten en enveloppen e.d… Dit was gewoon bij een lokale drukker.

Ik heb eerst op internet gekeken en daar was ik duurder uit. Het goedkoopst op internet kwam ik uit op Babygrafix.nl (dit bij een eigen ontwerp dan).

Hmm ik dacht dat het erg duur was waar ik op uit kwam.



Ik heb een prijsopgave gedaan bij geboortepost.

Dan kom ik uit op 70 kaarten die zij voor ons direct versturen.

En dan laat ik nog 30 kaarten bij ons thuisbezorgen.



Dus 100 kaarten totaal, inclusief enveloppen en verzendkosten/postzegels:

Kom ik op een totaalbedrag van € 193,75



Als ik naar jullie berichten kijk, is dit nog niet zo gek…?

Nee hoor valt reuze mee Anita. Wij waren voor 100 kaartjes 170 euro kwijt. En dat dus ex de portokosten.

@Rhiannon wrote:

Nee hoor valt reuze mee Anita. Wij waren voor 100 kaartjes 170 euro kwijt. En dat dus ex de portokosten.


Bij een drukker ?