ik ging charity vandaag halen op kdv loop ik naar haar toe zie ik dat ze een rare blauwe plek heeft op haar onderarm ik denk nog huh wat vreemd kijk ik beter zie ik dat het tandafdrukken zijn met daarin helemaal blauw :evil:
ga ik naar de leidster om te vragen wat er is gebeurd
nou ja dat weten we ook niet we zagen het toen we zaten te eten we wilde al vragen of het miss thuis was gebuerd ik NEE daar word niet gebeten!!
ow ja we hebben niks gezien en ze heeft ook niet gehuild dus we weten niet wie het gedaan heeft.
gaat een leidster naar charity toe vraagt wie het heeft gedaan zegt ze ikke ja zegt de leidster ze zegt dat ze het zelf heeft gedaan ik zeg zie je hoe blauw dat is dat heeft ze echt niet zelf gedaan hoor!!!
staat er een jongetje naast charity heeft die ook een bijtplek zelfde arm zelfde plaats. tjha daar wisten ze ook niks vanaf???
ik was echt boos hoor vind het niet normaal dat er 2 kinderen gebeten zijn echt hard ook nog wel en niemand heeft iets gezien of gehoord??? :evil: :evil:
waar zijn die leidsters dan mee bezig??? of overdrijf ik nu?
ik zou het ook niet leuk vinden wanneer ik mijn kind ophaal en ze blijkjt gebeten te zijn zonder dat iemand het door heeft.
maar aan de andere kant, het zijn kinderen. die zijn best hard, voor elkaar maar ook voor zichzelf.
wanneer de leidster denkt dat ze lief zitten te spelen en onderhand zijn ze aan het proberen elkaar op te eten…
tja mijn inziens kan het wel gebeuren, maar ik snap dat je het niet leuk vind.
je kan (ik weet niet hoe goed ze praat) haar vragen wie het gedaan heeft?
als ze nog steeds zegt dat ze het zelf gedaan heb, is dat nog goed mogelijk ook, ook kinderen van 2 jutten elkaar op
zou best kunnen zijn dat beide kinderen zichzelf gebeten hebben, mischien dat het jongetej het al deed, en zij het heeft nagedaan???
annna bijt zichzelf helaas ook wel eens… mij ook overigens…
je kunt kijken of het mogelijk is dat ze zelf met haar mond bij die plek op haar arm kan, dan kan je kijken vanaf welke kant er geberen is (als het goed is kan je dat wel zien) zo kun je gemakkelijk bekijken af de beet van chartiy zelf zou kunnen zijn, of juist niet.
ik snap heus dat je het vervelend vindt hoor!! probeer alleen wat tips te geven
als ik vraag wie het gedaan heeft zegt ze kindje als ik zeg hoe heet dat kindje zegt ze jongetje??
en dan kindje mag niet bijte auwa daan stout
Merijn is ook 3x thuis gekomen met beten.
De leidsters wezen mij er wel direct op. Hij is samen met een aantal andere jongetjes altijd aan het dollen daar en zo is het dus een aantal keren gebeurd. Maar Merijn heeft ook wel eens eenander kindje geduwd of iets
Het blijven kinderen en dan gebeuren dat soort dingen
het is alleen wel jammer dat de leidsters niet iets beter opletten om eventuele beten te voorkomen.
tuurlijk gebeurt er weleens iets charity slaat heel snel maar daar letten ze wel extra op en proberen ze haar af te leren ze geven er extra aandacht aan en dan vind ik het jammer dat ze niet zien dat iemand haar bijt ze zouden dat kindje ook extra in de gaten moeten houden om het af te leren
@jet wrote:
Merijn is ook 3x thuis gekomen met beten.
De leidsters wezen mij er wel direct op. Hij is samen met een aantal andere jongetjes altijd aan het dollen daar en zo is het dus een aantal keren gebeurd. Maar Merijn heeft ook wel eens eenander kindje geduwd of iets
Het blijven kinderen en dan gebeuren dat soort dingen
het is alleen wel jammer dat de leidsters niet iets beter opletten om eventuele beten te voorkomen.
Een hap is zo genomen, daar kunnen ze niet altijd op letten.
Oh, maar zou het dan niet kunnen dat die kinderen elkaar gebeten hebben, want dat gebeurd ook nog wel , zo van kijk eens wat ik nou kan.
Ik heb ook op een kdv gewerkt ( en op psz) maar als er gebeten was, was ik toch diegene die naar de ouders stapte om het te vertllen, ik liet ze er niet “zelf” toevallig achterkomen dat hun kindje bont en blauw was gebeten. Ik vind het erg raar dat die leidster het dan nog op thuis af probeert te schuiven.
ze is gister alweer gebeten in haar vinger tot bloedens toe ze weten nu wel welk jongetje het is.
ze waren een beetje ruzie aant maken en toen beet hij haar.
mijn moeder kwam toevallig binnen toen de leidsters met de oma van het jongetje aant praten waren ze vertelde dat ze thuis altijd terug bijten als hij bijt.
de leidsters wetennu iig wie het is en kunnen dus beter opletten .
ik verwacht nu natuurlijk ook dat het niet weer gebeurd hoor ze moeten nu ja beter opletten
@charity wrote:
mijn moeder kwam toevallig binnen toen de leidsters met de oma van het jongetje aant praten waren ze vertelde dat ze thuis altijd terug bijten als hij bijt.
Nou... dan heb ik er een zwaar hoofd in dat dat jongetje gaat stoppen met bijten... Lekker voorbeeld heeft ie dus thuis.
Trouwens...
ik heb het al eens genoemd... in zo'n situatie, EN als de ouders het probleem niet samen met kdv oppakken... is dus een meisje op "ons" kdv weggestuurd.
jeetje... tot bloedens toe... wat zal dat pijn gedaan hebben...
En vertel je meissie dan maar eens dat ze niet mag terugbijten.
:eh:
ja en het ziet er nu dus een beetje ontstoken uit echt zielig in haar pinkje.
het is een beetje rood en het korstje is wat geel groening echt een beetje ontstoken dus
@charity wrote:
ja en het ziet er nu dus een beetje ontstoken uit echt zielig in haar pinkje.
het is een beetje rood en het korstje is wat geel groening echt een beetje ontstoken dus
Hey… 4.00 uur… wat is dat voor een tijd???
@preggie wrote:
@charity wrote:ja en het ziet er nu dus een beetje ontstoken uit echt zielig in haar pinkje.
Hey… 4.00 uur… wat is dat voor een tijd???
haha ja kom van stappen thuis he altijd ff kijken in me hotmail inbox nu dus ook.
nou haar vingertje is helemaal ontstoken echt zielig heb het vanmorgen open gekrabt omdat er gewoon een etter bult zat :evil:
Misschien even bij de huisarts langsgaan. Ik weet niet hoe gevaarlijk mensenbeten zijn. Er zitten natuurlijk wel bacterieen in zo’n kind zijn mondje en omdat hij doorgebeten heeft. Of anders even telefonisch overleggen.
Zou het niet te lang door laten modder iig.
Ik zou het overigens ook zeer pijnlijk vinden om te zien dat mijn kind gebeten werd en niemand weet hoe of wat. Nu weten ze het dan wel.
En terugbijten door een ouder is vaak heel effectief gebleken, soms het enige wat helpt tegen bijtertjes.
mijn meissie moet nu iedere dag 2x per dag 10 min in de badedas als dat niet helpt moet ze een ab kuurtje.
mijn moeder was naar de dokter geweest die zei dat ze eigenlijk meteen jodium erop hadden moeten doen ze heeft op kdv en die zeiden ze hadden er niks opgedaan ze dachten dat dat niet hoefde.
@charity wrote:
mijn moeder was naar de dokter geweest die zei dat ze eigenlijk meteen jodium erop hadden moeten doen ze heeft op kdv en die zeiden ze hadden er niks opgedaan ze dachten dat dat niet hoefde.
Wat is dat voor kinderdagverblijf? :shock: Als je iets moet weten is het wel hoe om te gaan met beten enz… :roll: Pfff jammer dat MIJN werk door dit soort mensen wordt neergezet als een baantje dat je ff doet, waar je hersenloos voor kan zijn
Ik werk keihard, pedagogisch gericht, zorgzaam en biedt kinderen maximale veiligheid en geborgenheid… Ik wordt het zó zat door ánderen! :thumbdown: :snooty:
Charity…
wordt het niet eens tijd…??? voor een ander kdv bedoel ik… volgens mij wordt dit nooit wat!!!
Het is zooo herkenbaar he? ik had ook het ene na het andere…
en het kan anders hooor… daar zijn we NU pas achter!!!
Sterkte hoor…
@Affie wrote:
Wat is dat voor kinderdagverblijf? :shock: Als je iets moet weten is het wel hoe om te gaan met beten enz… :roll: Pfff jammer dat MIJN werk door dit soort mensen wordt neergezet als een baantje dat je ff doet, waar je hersenloos voor kan zijn
Ik werk keihard, pedagogisch gericht, zorgzaam en biedt kinderen maximale veiligheid en geborgenheid… Ik wordt het zó zat door ánderen! :thumbdown: :snooty:
Hey Affie, mijn kid(s) gaan ook naar een kdv met hele capabele, pedagogisch uitstekend onderlegde, zorgzame, gekwalificeerde, intelligente, sociaal vaardige leidsters. Petje af voor de dames hoor!
:thumbup: