Gaaaaaaaaaaaaaaaaap...

:lol: :lol: :lol:



Ja sorry hoor…Met 4 maanden zat ik op mijn max en toen raakte ik er gewoon aan gewend, al ben ik blij dat hij nu doorslaapt hoor…



Tja, Micah had er gewoon geen zin in, of juist wel, dan legde ik hem naast mij in bed en bij de eerste piep zat mijn tiet er al in :oops:

Lag gewoon met mijn t-shirt omhoog te slapen :zzz:



Maar vannacht dus een keer :thumbup:



Komt goeeeeeeeeed, zei ik toch…



Wij hebben Micah op een gegeven wel in een bakerzak gedaan…Hielp goed…



Mateo was ingebakerd, dus wij dachten, he dat is ook leuk voor Micah…



BIG MISTAKE 8)



Die werd me toch een partijtje boossssssssss, bakerzak geprobeert en dat vond hij dus wel fijn…Kon hij zijn armen nog bewegen



Maar goed, hoop op een goede nacht voor je…

Ik duim voor jullie dames…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Hier ondertussen alweer gewent aan normale nachten :eh: gek vind ik dat…vond nachtvoedingen dus nooit erg en werd er ook niet extra moe van ofzo…maar nu…nu als ze wél een keer moet huilen *ze droomt nu dus ook :shifty: * dan kan ik helemaal moe zijn ervan :eh:



Maar goed…het leven met kinderen is voor altijd anders wat slapen betreft :wink:

@renzosmam wrote:

Ik duim voor jullie dames…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Hier ondertussen alweer gewent aan normale nachten :eh: gek vind ik dat…vond nachtvoedingen dus nooit erg en werd er ook niet extra moe van ofzo…maar nu…nu als ze wél een keer moet huilen *ze droomt nu dus ook :shifty: * dan kan ik helemaal moe zijn ervan :eh:



Maar goed…het leven met kinderen is voor altijd anders wat slapen betreft :wink:


Ik ben ook al weer helemaal gewend, sterker nog: ik word gewoon sjaggie omdat ik nu om 7 uur er uit moet, terwijl mevrouw dus wél slaapt van 21.30 - 07.00 uur :inlove: . Ik zal aan jullie denken, en wens jullie véél slaap toe. Het komt écht goed!!

Ik heb Mea daarjuist iets vroeger moeten voeden omdat ze zo moe was… ze ligt nu in bed, ben nu eens benieuwd of ze er ook weer vroeger is :wink:

Slaapwel allemaal :wink:

Wij hebben de twee jongens bij ons slapen omdat ze allebei nog nachtvoedingen krijgen.

Ik vind dit echt ideaal. Nooit mijn bed uit 's nachts en het aanleggen en drinken gaat slapend. De jongste trek ik gewoon wat naar me toe (hij rolt zelf ook al half naar mij toe) Hij slaapt in een slaapzak dus geen gedoe met dekens. De oudste kruipt zelf over papa heen naar me toe.

Op de foto zie je hoe dat er bij ons uitziet (andere zoon ligt op eenzelfde manier aan de andere kant naast papa) Bedjes zijn van ikea, zelf de zijkant uitgehaald.

Wauw, wat een lekker grote slaapkamer hebben jullie dan! Ziet er knus uit, maar dat is hier helaas onmogelijk (tenzij we muren uit gaan breken…).



Hoe waren de nachten?

Frischling… Goed idee :thumbup: Sanae komt gelukkig s’nachts nooit… maar met Aisah is het in en uit bed moeten minder en het instoppen inderdaad… maar ben nu nog aan het inbakeren dus dat strak instoppen is wel prettig voor hem nu…

Maar vind het echt mooi gedaan zo, en wat een grote slaapkamer hebben jullie dan… :evil: :mrgreen:





Hoe ging het vannacht jassie…

We hebben nu inderdaad een ruime slaapkamer (hebben sinds vorige jaar een nieuwe woning)

Hiervoor hadden we ook een kleine slaapkamer en paste dus alleen de bedconstructie erin. Konden we zo vanuit bed de douche inspringen;-)

@Frischling wrote:

We hebben nu inderdaad een ruime slaapkamer (hebben sinds vorige jaar een nieuwe woning)

Hiervoor hadden we ook een kleine slaapkamer en paste dus alleen de bedconstructie erin. Konden we zo vanuit bed de douche inspringen;-)






:mrgreen: :mrgreen: :thumbup: dus eigenlijk hoef je nooit meer UIT bed hahha…

Ziet er leuk uit zo samen slapen :smiley:

Ik ga echt mijn bed uit om niet in slaap te vallen met haar erbij.



Vannacht was het dus bang afwachten aangezien Mea al om 22u had gegeten :shifty:

Het was 5u, ikke wakker, zij nog slapen, ze heeft uiteindelijk geslapen tot 7.45 :shock: Vanaf 5u ben ik om het half uur wakker geworden en gaan checken of ze ok was :roll:

Geeft het nu als ik s avonds wat vlugger op elkaar eten geef? Is ze dan meer verzadigd? Want ze drinkt uiteindelijk wel minder dan…



Jassie, hoe was het bij jou?



ps, vanaf dat ik hier schrijf heeft Mea het super gedaan 8) Daarvoor waren de nachten :?

@Vicky S wrote:

Ziet er leuk uit zo samen slapen :smiley:

Ik ga echt mijn bed uit om niet in slaap te vallen met haar erbij.



Vannacht was het dus bang afwachten aangezien Mea al om 22u had gegeten :shifty:

Het was 5u, ikke wakker, zij nog slapen, ze heeft uiteindelijk geslapen tot 7.45 :shock: Vanaf 5u ben ik om het half uur wakker geworden en gaan checken of ze ok was :roll:

Geeft het nu als ik s avonds wat vlugger op elkaar eten geef? Is ze dan meer verzadigd? Want ze drinkt uiteindelijk wel minder dan…



Jassie, hoe was het bij jou?



ps, vanaf dat ik hier schrijf heeft Mea het super gedaan 8) Daarvoor waren de nachten :?




Celiza dronk en drinkt eigelijk nog steeds vaker in de vooravond…

Daar is een mooi woord voor…Jassei jij weet dat wel…

Uhm… :wall: …ik kom er niet op :roll:



Iig komt het erop neer dat ze dan een ‘‘potje’’ aan leggen om de nacht door te komen…dus niet gek hoor,gewoon wat vaker voeden in de vooravond dan heb je zomaar kans dat ze dit vol gaat houden :dance:

@Frischling wrote:

Wij hebben de twee jongens bij ons slapen omdat ze allebei nog nachtvoedingen krijgen.

Ik vind dit echt ideaal. Nooit mijn bed uit 's nachts en het aanleggen en drinken gaat slapend. De jongste trek ik gewoon wat naar me toe (hij rolt zelf ook al half naar mij toe) Hij slaapt in een slaapzak dus geen gedoe met dekens. De oudste kruipt zelf over papa heen naar me toe.

Op de foto zie je hoe dat er bij ons uitziet (andere zoon ligt op eenzelfde manier aan de andere kant naast papa) Bedjes zijn van ikea, zelf de zijkant uitgehaald.




Drinkt jou oudste ook nog 's nachts joh?!

Wel superknus hé zo!

Ik heb het ook gehad,tot ze 6 maanden was en van de nachtvoeding af ging…

Vond het zo een beetje de beste tip die ik heb opgedaan hier op KoK :thumbup:

Ja, gezellig ziet dat er uit he?



Wij hadden bij de oudste zoon een heel mooi babykamertje (in het vorige huis) maar daar heeft hij nooit in geslapen. Hij slaapt nog steeds bij ons. In dit nieuwe huis hebben we dus nog helemaal geen kamertje gemaakt voor de jongens.



Ik wil gewoon 's nachts echt mijn bed niet uit, brrrr… Dus dit was de ideale oplossing.

Nog nooit slapeloze nachten gehad hier en nog nooit een stap buiten bed hoeven doen 's nachts. Heerlijk.

Eigenlijk slaap ik nu beter dan ik deed voor ik borstvoeding gaf. Ik hoor aan de smakkende geluidjes dat er gegeten moet worden, ik schuif hem naar me toe (de oudste kuipt dus zelf) ze leggen zich wel allebei zelf aan en ik slaap weer verder/door. Ik krijg zo’n heerlijk loom gevoel van het voeden dus ik slaap meteen.



Eigenlijk ben ik gewoon te lui om 's nachts mijn bed uit te gaan;-)

Hahha ja weet je ik dacht al dat ik raar was…maar ik sliep dus lekkerder MET de nachtvoedingen dan nu ZONDER :roll:

Apart is dat toch…je maakt idd dat heerlijke stofje aan…daar slaap je dus gewoon super door!

clusteren sas, zo heet dat :mrgreen:

En Vicky: zie je dat dit forum echt ergens goed voor is! Je schrijft hier en automatisch worden al je problemen opgelost! :lol:

@Biebels wrote:

clusteren sas, zo heet dat :mrgreen:

En Vicky: zie je dat dit forum echt ergens goed voor is! Je schrijft hier en automatisch worden al je problemen opgelost! :lol:




Dát was het!! :mrgreen:

Kon het woord niet vinden…stom hé!?

Ohhhh ja clusteren klopt ja… dat doet Aisah nu ook een paar daagjes al… :smiley:

Gisterenavond ook “geclusterd” :lol: , maar vannacht om 4.30 willen eten :wink:

Clusteren heeft hier geen zin, tenminste, tot nu toe nog niet. Maar het lijkt er nu wel op (* fluistert dit héél zachtjes, wil niks afroepen *) dat ze maar één keer per nacht komt. Vannacht om 4.30 uur. Manlief geeft haar nu een zgn. “droomvoeding”, dus tegen 23.00 uur, in halve slaaptoestand (Tosca hè :wink: :mrgreen: ) uit een flesje (nee, zijn borsten doen het nog steeds niet :hand: :lol: ) en dat lijkt vooralsnog best wel een beetje te werken… maar sssssstt… niet hardop zeggen hè… want dan gaat het misschien weer mis :silenced: !

Héééé… ja, spuit elf… ik zie nu die foto’s pas van die gecombineerde bedden… gáááááf :thumbup: !!!