de 2e al :shock:
Ja de 2de, ik zit nu op de bank een serie te kijken en ga gewoon door met pizza bakken
Ik zal straks eens wat margharita’s gaan bakken voor die superquest, wil eerst van alle pizza’s 10 op voorraad hebben voor morgen.
Jeetje patriepex :shock:
Erg he :oops:
Ik ben nu ook een voorraad van 10 aan het aanleggen van de pizza’s van de rest heb ik er 20 op voorraad maar moet ook nog quest 6/7 en 8 afmaken maar de tijd gaat zo langzaam.
wat knap zeg… nou ja ben nu ook druk bezig . ga hem morgen denk ik ook afronden … nog 45 pizzas te gaan…
ik doe overigens niet alleen pizza margaritas, want bent die anderen krijg je wat meer punten
Scheelt dat veel in de punten Oes?
Ik heb ook niet alleen pizza margaritas gedaan heb steeds van alles wat gedaan zelfs een paar keer de Rustica en Florida
nog 26 te gaan…
ik ben morgen de hele dag weg, sophie of mariek mochten jullie tijd/zin hebben … heb al een redelijk voorraad opgespaard…
Hoeveel voorraad zou je nodig hebben om 23 dagen te kunnen overbruggen :lol:
Ik heb nu van iedere pizza er 20 en van de rest 50 stuks, daar moet toch en eind mee te komen zijn? Ik heb nog 25 dagen dus kan nog even doorsparen.
Wil Marieke niet teveel werk laten doen maar wel dat mijn questen en klanten geholpen kunnen worden ivm de punten. Ik daal nu zo lekker in het klassement dat ik dat vol wil houden.
Ik ben nu weer druk bezig met mijn 3de superbestelling.
300 pizza’s en 50 noedels, de noedels heb ik al de pizza’s nog 176 stuks en dan heb ik het verdeeld over alle pizza’s dus niet alleen de goedkoopste.
Zit ondertussen in level 16 en heb 6 pizzaovens en van de rest allemaal 3, tot nu toe kan ik het daar goed mee doen. Hebben jullie al meer gebouwd? Denk dat ik maar ga sparen voor de 2de pizzaria voor 20.000 bij level 20.
ik heb 6 pizzaovens… 7e is in aanbouw, maar dat duurt een paar dagen… voor de rest overal 4 van…
superbestelling heb ik de noedels ook gedaan… pizzas ga ik me nu op richten
Patripiex moet je nog wel even je gegevens doorgeven he?
Wanneer ga je weg?
Hier ook de 7e oven in aanbouw en de tweede superquest klaar.
Marieke we vliegen 31 mei dus vanaf 30 mei zal het zijn. Ik geef je binnenkort even de gegevens door. Denk dat ik ook nog maar een pizzaoven erbij ga bouwen.
level 17 :dance:
zijn jullie gestopt of zo :think:
Nee hoor, bak vrolijk door maar verder weinig op de pc
gelukkig dacht al …
Oh, nee hoor ben druk bezig met bakken
Heb nu een voorraad van 100 stuks van alles behalve de pizza’s daar krijg ik maar geen voorraad van :evil:
Heb wel de 3de superbestelling af, daar zal het wel aan liggen die 300 pizza’s was echt een mega klus