Funny pizza

je gaat snel patri… :shock:

Ja nu wel, maar ik ben nu alleen voorraad aan het opbouwen omdat ik straks natuurlijk zolang weg ben. In die tijd gaan mijn punten niet meer zo hard (dus zak ik weer een stuk in het overzicht) maar is mijn pizzatent niet zoveel werk om bij te houden :smiley:

ja dat is zo…

k moet nog 80 pizzas voor mijn superbestelling…

heb vandaag niet zoveel pizzas gebakken, ben druk geweest in huis… zal weer eens even voorraadje maken

Ik heb van het weekend flink wat pizza’s kunnen bakken. Jij bent ook bijna klaar met de superbestelling en je bent al in level 17. Jij gaat ook megahard…

Ik heb nu 15 pizza’s van ieder maar wil dat nog opwerken tot 50 als dat lukt. Heb nog 20 dagen :mrgreen: ben heus niet aan het aftellen hoor :liar:

haha nou fijn toch dat je er zin in hebt…

dat levelen gaat wel erg langzaam hoor nu… heb nu geen centjes meer dus denk dat ik moet stopppen voor vanavond…

Ik ga vanavond mijn 7de pizzaoven bouwen, heb het geld nu al bij elkaar maar wacht nog even anders kan ik geen producten meer kopen als ik hem nu al koop.

Ga nu mijn spullen pakken en ga even lekker scrappen bij een vriendin, vanmiddag ga ik weer aan de pizzabak :lol:

ik heb de superbestelling ook af :thumbup:

Goed zo oessie :dance:

Hebben jullie weleens wat met die arbeid gedaan?

Moet je daar nu voor betalen of leverd het dat geld op?

heb er nog nooit wat mee gedaan , waar kan je dat doen dan :think:

industriegebiet/ jobvermittlung :smiley:

Ik speel zonder vertaling dus weet niet wat er bij jou staat.

ik speel ook zonder vertaling… kan je dat oo kmet vertaling doen dan? en hoe doe ik dat? :eh:

Dan moet je via google Crome spelen, maar ik vind het makkelijker om alles naast elkaar open te hebben.

heb mijn 8e over gekocht… is pas over 4 dagen klaar

So wat lang :shock:

Mijn 6de oven moet nog 1t 9h :lol:

Ben trouwens 976 op de ranglijst, onder de 1000 :dance:

ik sta op 438 :thumbup:

level 17 :dance: en 8ste oven in aanbouw

je gaat hard patri… k merk dat ik niet meer zo consequent aan het bakken ben :oops:

goed zo :thumbup:

zal nog ff proberen de quests te halen vandaag

hoeveel coins heb jij??

ik heb er nu 27

Ik heb 24 coins (vanavond 25), maar ben natuurlijk niet direct met jullie gestart :wink:

Oessie ik doe nu zoveel omdat ik straks wegga, ben niet van plan om zoveel te blijven doen na mijn vakantie hoor. Ik doe dan alleen wat er gevraagd wordt.