oe afgelopen dagen zo druk geweest met de babykamer dat ik funnypizza compleet vergeten was
ik ben in level 16 patripiex
ik zit in level 15 en mijn zesde oven is in aanbouw die is vanavond klaar
en heb verder 3 van elk :dance:
ben er net achter gekomen haha dat als je bij pizzeria kijkt je alles ziet wat je nodig hebt
lekker op tijd ging steeds alle bestellingen af :roll: :roll:
Ik ben level 14.
ik begin nu ook weer op te schieten lvl 11 nu
Level 15 :dance:
En ga vandaag mijn 6e pizzaoven bestellen, eerst even wat ingrediënten inslaan.
ik heb eigenlijk meer dan genoeg aan 5 ovens… want ik kan toch niet hele dag pizzas bakken want dan hou ik geen geld over :think:
Het is voor de pizza’s die lang duren wel makkelijk vind ik, gewoon erin en geen omkijken meer naar.
ik probeer vandaag of morgen eerst mn 3e maar eens aan te vragen
ja ik vind het ook echt handig al die ovens
ben nu aan het sparen voor de 7de :dance: :dance:
wie zou zaterdag mijn pizzas willen doen, ik heb dan gouden guest dag, maar ben er niet :?
6e Oven is in aanbouw :dance:
Oes ik wil proberen tussendoor te kijken maar denk dat ik er zelf ook niet veel ben ivm koninginnedag :think:
kijk maar marieke… ik zorg dat er genoeg voorraad is zodat je alleen even hoeft te spieken om een guest af te ronden… enlukt het niet dan is het pech voor mij :-*
oh ja lekker handig op koninginnedag is het gouden quest dag :roll:
thanx marieke of sophie voor het bijhouden van mijpizzas…
ben er weer… we zouden morgen terugkomen, maar de kinderen zijn echt op… en ik ook :oops:
hoever zijn jullie met die superbestelling? ik moest 200 pizzas en 100 salades… heb nu de salades en de helft van de pizzas gedaan… nog 100 te gaan dus…
Ik ben precies net zo ver als jij. Heb hem nu afgesloten en ga morgenavond weer verder met pizza’s bakken.
Oes graag gedaan :-*
Die superquest heb ik nog niks aan gedaan :oops:
zo ben eens even flink met die superopdracht bezig gegaan… moet og 58 pizzas
Ik heb hem net afgemaakt :dance: