ja das erg prettig vijf ovens :dance:
Ben bezig mijn voorraad op peil te houden, wel handig hoor als je een voorraadje hebt.
En het is weer gouden quest dag :dance:
jaaaa dan heb ik 19 coins aan het eind van de dag
pfff ff uitrekenen over ongeveer 3 maanden heb je dan premium als je alle gouden questdagen goed volbrengt :think:
Wouw jullie gaan echt hard allemaal :shock:
Ik heb nu van alles 2 en een 3de oven. Nu ben ik aan het sparen voor de 4de oven maar ik weet niet of ik dat ga redden vandaag.
Marieke leuk naar Luxemburg daar hoor ik altijd positieve verhalen over. Ook wel eens lekker om met zn viertjes weg te gaan.
Nou ik heb schijnbaar in het begin iets gedaan waardoor ik een aantal coins kwijt ben :think:
misschien heb je een lesje gedaan, die kosten coins??
Ik zag ook dat je een keer 5 sterren was en dat ben je alleen als je een les hebt gevolgt volgens mij.
das wel balen marieke of per ongeluk een quest extra? :think:
wij hebben in september nog een mooie vakantie naar portugal tegoed :dance: :dance: :dance: nu al zin in :mrgreen:
Dat lesje zou wel kunnen ja :wall:
ik kan hopelijk morgen een 5e ovendoen… dat levelen gaat wel langzaam zeg :? en heb het ook zo druk dat ik beetje de spelletjes vergeet… beeb van hillie is er nog steeds niet…
sophie oh lekker waar ga je heen in portugal?
Ik heb net mijn 4de oven gekocht :dance:
ben nu bezig met de super bestelling, welke pizza’s hebben jullie genomen want hoe duurder de pizza hoe meer je ervoor krijgt!!!
we gaan naar albufeira naar een app. complex met 5 appartementjes
ziet er erg mooi uit
morgen weer gouden questdag
hopelijk ga ik het redden
hahahaa is veels te mooi weer om binnen te zitten
mocht er aankomende dagen iemand tijd/zin hebben om mijn farmerama en of funny pizza bij te houden… zou super zijn
Ik wil wel kijken naar Funnypizza oessie maar we zijn zelf morgenmiddag ook weg, zou wel s’avonds kunnen kijken of ik je questen kan afmaken
ben een level gestegen :dance:
Goed zo Oes :dance:
Dat levelen duurt een eeuwigheid lijkt het nu wel :?
ja dat vind ik ook al… nu helemaal…heb er pizza hawai bijgekregen en gummy beren ijs
Oh eindelijk een beetje normaal ijs, uien en ansjovis zou ik toch niet als smaak kiezen :sick:
Heb weer foto’s van mijn mannetje geplaatst in zijn topicje :inlove:
nee dat ijs lijkt mij ook niet echt lekker… heb ook een speelautomaat genomen…
ga even wesselspam kijken :inlove:
Die speelautomaat heb ik ook, het is maar 1 FD per keer maar zo langzamerhand levert dat toch weer wat op.
En ohhhhhhhhhhhh ik was het op je hyves vergeten maar nog gefeliciteerd :-*
In welk level zitten jullie nu?
Ik zit in level 14 en mijn 5de pizzaoven wordt gebouwd :dance: