had je ook al onregelmatige cyclus voordat je het spiraaltje kreeg? Wel lang inderdaad, die van mij is nu ook een beetje in de war maar ik vind 32 al lang laat staan 40 :?
Vervelend dat je steeds ziek bent als je ongi bent dat is toch niet goed? Had je hier eerder ook al last van?
Hoop dat jullie snel zwanger raken van de 3de, is natuurlijk wel leuk om leuke reizen te gaan maken maar dat kan je ook over een paar jaar doen met z’n vijven…
ja ik heb er ineens sinds gisteravond ook heel veel
hey marieke je was salades aan het maken
was net pizza’s voor je aan het bakken
Ik heb ook even gekeken, ik heb 7 bekers.
Sophie ja ik ook de 4e pizzaoven, duurt wel 2 dagen maar ach.
Dankjewel voor het helpen meis :-*
Ik kom er gewoon zo goed als niet aan toe, heb er ook geen zin in.
De bo verslechtert ondanks de kuur. Morgen weer ochtendurine inleveren en dan gaan ze kijken of ik andere medicatie krijg. Ben er echt goed beroerd van :?
komt goed kijk gewoon af en toe
alleen morgen red ik mijn gouden quests niet denk ik!!
probeer zoveel mogelijk af te maken
beterschap Marieke :hug:
Sophie, je zou natuurlijk van alles vast een stuk of 5/10 kunnen maken dan heb je vast wat op voorraad voor je gouden quest.
Ik denk dat iedereen gelijk loopt want ik heb ook een zilveren quest nu.
ja maar de eerste dag had ik een gouden en de rest niet :think:
Oh, echt ik dacht dat het op volgorde was.
Ik had zondag een bronzen, maandag zilver, dinsdag goud, woensdag brons, donderdag zilver langer lid ben ik nog niet dus het zou best kunnen. Even afwachten wat ik morgen krijg.
ik had altijd al erg onregelmatig daarom was ik al vroeg aan de pil… toen ik stopte met de pil was ik eigenlijk tot 3 x toe de 1e ronde al zwanger (1e keer was MK) dus we zullen het wel zien…
k heb ook in eens 7 bekers… gaat snel zeg…
ben utgebakken vandaag geloof ik… geld op
Meestal ga ik ook door met bakken tot mijn geld op is maar nu ben ik gestopt toen ik mijn laatste quest en klanten had geholpen.
Heb nog 1000FD over
Die speelautomaat is echt grappig en je verdient er best lekker mee, soms na een nacht heb ik 10Fd verdiend.
Ik kan me aanmelden op server 1 :dance:
Ga dus even opnieuw beginnen ook op server 1 dan kan ik jullie toevoegen.
ah mooi heb je toegevoegd patries
en mijn derde pastamachine is in aanbouw!!
ik heb nu net een 4e pizzaoven gekocht :dance:
super wel balen dat het 2 uur duurt voordat ie klaar is :think:
2dagen toch :think:
Ja 2 dagen
ja dat bedoelde ik ook
sorry :oops:
zo ben klaar voor vandaag
morgen maar weer verder als ik er weer ben!!
of als jullie zin en tijd hebben
Mijn derde saladebar is ook onderweg :dance:
Ik krijg die superquest maar niet voor elkaar :?
zitten jullie op server 1 of 2
lijkt me wel wat om uit te proberen want veel meer dan de halve dag liggen/hangen kan ik momenteel niet
Wij zitten op server 1