Funny pizza

ikke dus ook

naam is Hollowglade zoals overal hihi

ben al lvl 5 in 1 dag

Leuk dat je ook bent begonnen, ik speelde eerst op server 2 maar nu is server 1 weer opengesteld dus ben ik opnieuw begonnen. Ik heb je toegevoegd als vriend.

Ik kan je uit ervaring zeggen dat je niet teveel moet gaan bakken aan het begin want nu ik bak op aanvraag heb ik inderdaadmeer geld over :smiley:

Zit nu sinds donderdagavond op server 1 en zit in level 10 en heb een tweede saladebar en al mijn ingredienten met 4 sterren. Dat had ik vorige keer niet gered toen ik veel voorraad maakte toen had ik niet zoveel geld.

Voor vandaag ben ik lekker klaar, zorg nog even dat ik van alle pizza’s er 1 heb, dan kan ik morgen zien hoeveel ik er van elk nodig heb. Dat is toch wel een handig lijstje. Alleen als je er dus geen van op voorraad hebt zie je ook niet hoeveel je er nodig hebt, dat is wel vervelend.

ja dat had ik nu ook ontdekt ja dat lijstje

erg handig

ben benieuwd hoeveel bestellingen je krijgt per dag

De eerste dag krijg je 60 bestellingen en de dagen erna 40 totdat je tvreclame is afgelopen dan krijg je 20 klanten per dag en kan je er meer krijgen door extra reclame af te nemen.

Oh en de klanten komen de volgende dag als je ze niet allemaal heb kunnen helpen :smiley:

De eerste 5 komen bij het inloggen daarna om de 5 minuten en een extra klant bij het voltooien van de quests.

aaah handig om te weten dan heb ik voor vandaag ook al mn klanten al zo een beetje gehad fijn…

Als je bij overzicht kijkt kan je zien hoeveel klanten je hebt gehad. Alleen zal je moeten tellen (of iemand heeft een ander trucje?)

60+8+40+8 = 116 (als je gisteren bent begonnen?)

ben gisteravond begonnen dus die quests heb ik al niet allemaal kunnen doen

zal even zien

ik heb op 2 quests na alles gehad voor vandaag

ik maak van de voorraad die ik wel heb nog salades en pizza’s en morgen koop ik alleen wat ik extra nodig heb

Oh, dat is jammer maar ja op de eerste dag is dat ook best veel zeker als je in de avond begint. Ik was donderdagavond begonnen en heb juist alles op de questen gezet en mijn klanten laten wachten tot vrijdag.

Als er rechts een gouden beker staat dan krijg je na voltooien van alle 8 de questen een coin. Daar zou ik wel even erg in hebben, want die zijn wel handig. Ik had gisteren een gouden beker toevallig :smiley:

ja inderdaad want hoe meer coins hoe makkelijker je evt premium kan kopen …

Koop jij 4 sterren producten of lager?

Als je namelijk veel 4 sterren producten koopt wordt je een 4 sterren bakker. Ik zag dat jij 3 een 3 sterren status hebt namelijk!!!

Als je 5 sterren wilt worden dan moet je lessen volgen.

ja klopt in het begin had ik het nog niet door dus moet mn gemiddelde nog omhoog krijgen maar dat gaat nu aardig vanmiddag had ik nog maar 2 sterren

en wat een prijzen op die marktplaats trouwens wooow waarom is dat zoo vreselijk duur

Geen idee, ik doe eigenlijk nog niets met de markt misschien dat de anderen daar wel wat op doen???

Ik had het ook niet door hoor toen ik net begon maar omdat ik opnieuw ben begonnen op server 1 kon ik het vanaf dag 1 goed doen. Ik heb veel geleerd van alles wat hier gepost werd :smiley:

ja ik ook alleen die sterren en dat je klanten wel wachten niet

daar kwam ik net te laat achter

Dat heb ik van het forum gehaald. Lang leve de vertaling :mrgreen:

Nou veel plezier nog met spelen, ik ga even wat eten klaarmaken (geen pizza die kan ik niet meer zien :lol: )

eet smakelijk ik heb voor mezelf lekker een kroketje gebakken meer past er niet in mn maag momenteel

ik ga lekker verder spelen tot mn voorraad op is

je raad nooit wat wij gaan eten :mrgreen:

pizza!!!

Mijn 3de pizzaoven is aan het bouwen :dance: