Funny pizza

Wouw jullie gaan echt hard, ik heb nu mijn 3de oven in aanbouw :smiley:

4de oven is in aanbouw :dance: :dance:

netjes patripiex :thumbup:

:shock: nou breekt mjn klomp hoe doe je dat toch? :think:

echt alleen de pizza’s bakken die ik nodig heb

gister heb ik wel een voorraadje gebouwd omdat ik wilde levelen

maar verder niet dus kost het me niet veel ingredienten!

en verkoop je dan alles op de markt?

nee bijna niks

hmm dus eigenlijk ben ik gewoon te actief… :think: dan ga ik ook maar minder pizzas maken… heb de guest en de klanten geholpen voor vandaag… dus dan stop ik er nu mee… morgen weer een dag

@oessie wrote:

hmm dus eigenlijk ben ik gewoon te actief… :think: dan ga ik ook maar minder pizzas maken… heb de guest en de klanten geholpen voor vandaag… dus dan stop ik er nu mee… morgen weer een dag

Dan ben ik dan ook, ik ben nu bezig met quest 6 en ga vanaf nu eens proberen om alleen te maken wat ze vragen. eens kijken of mijn geld dan wat harder blijft groeien. Nu is het iedere keer weer op als ik producten heb gekocht :?

ja ga ik dan ook maar doen… heb vandaag nog wel een 3e saladebar en bj kunnen nemen… die is morgen klaar… :thumbup:

patri hoe gaat het eigenlijk met je? :-*

@oessie wrote:

patri hoe gaat het eigenlijk met je? :-*

Wisselend, helaas nog steeds niet zwanger.

Zoals je in mijn onderschrift kan lezen ben ik bij een osteopaat geweest, daar moet ik maandag weer naar terug. Ik heb nu een dieet opgekregen (geen suiker/melkproducten en zoveel mogelijk glutenvrij eten) om mijn darmen tot rust te brengen. Hij zegt dat omdat mijn darmen zo onrustig zijn (dan een week niet naar de wc, dan weer diarree) dat doorgeeft aan mijn lever, schildklier en mijn hormonen. Hij hoopt dat door dit dieet alles wat beter gaan funtioneren. Verder heeft hij gezien dat mijn baarmoeder iets naar achter ligt waardoor het iets lastiger is voor de spermacellen om in mijn baarmoeder te komen. We hebben nu een trucje zodat mijn man mijn baarmoeder iets naar voren kan trekken en maandag gaat hij beginnen met de behandeling. Hopelijk hoeven we dan niet in juli naar het ziekenhuis.

Heb het trouwens aardig druk met het voorbereiden van onze rondreis door indonesie dus dat geeft wat afleiding. Ook heb ik het erg druk op mijn werk dus de dagen en weken vliegen voorbij.

Hoe gaat het met jou, je wilde toch voor een 3de gaan?

patripiex wat zou dat mooi zijn als jullie in juli er niet meer heen hoeven!!!

en wat mooi naar Indonesie

is mijn geboorteland, is ook nog een droom van mij om erheen te gaan

Ben je nog nooit in Indonesie terug geweest Sophie?

Weet je wel waar je bent geboren?

jawel toen ik 12 was heb ik mijn biologische ouders opgezocht en gevonden!!

ben in Semarang geboren

zit ook op 4 sterren :dance: :dance:

Hoe was dat om je biologische ouders te zien? Heb je er nu nog contact mee? Als je het te persoonlijk vind dan hoef je geen antwoord te geven hoor. Hoe vond je Indonesie?? Heb je nog meer gezien buiten je geboortedorp?

Ik heb het meteen even opgezocht, Semarang ligt op Java boven aan de kust. Zo dicht komen wij niet aan de bovenkust, Surakarta is het dichtsbij denk ik.

het was niet zoals in Spoorloos was denk ook wat te jong

maar ik ben weggedaan omdat ik op dezelfde dag was geboren als mijn biologische vader jarig was en dat zou ongeluk brengen in het gezin dus werd ik afgestaan :? :cry:

heb geen contact meer met ze

vond het een mooi land maar zal het nu anders beleven nu ik ouder ben denk ik…en ja we hebben ook zo’n rondreis over het hele eiland gedaan met eindbestemming paar dagen Bali

Wat hebben ze in sommige landen toch rare tradities en geloven :shock:

Ik denk inderdaad ook dat je het nu heel anders zal beleven. Hopelijk kan je nog een keer terug gaan naar je geboorteland.

Leuk dat jullie ook een rondreis over het eiland hebben gemaakt, wij gaan ook verder naar Bali met daar nog 3 dagen rondrijden en dan 4 dagen rusten. In totaal zijn we 23 dagen onderweg.

sophie wat een rare gewoonten en tradities inderdaad… lijkt me best moeilijk voor je of nie?

Patri fijn dat je wat afleiding hebt met je reis naar indonesie… dat mis ik wel hoor dat reizen… hopelijk mag je gauw zwanger raken :hug:

Hoe het hier met een 3e is… tja wat zal ik zeggen… wij gaan er wel voor. vanaf nov is mjn spiraaltje eruit, maar heb hele onregelmatihe cyclus, zat nu op 40 dagen :? … ook ben ik behoorlijk ziek steeds als ik ongi ben… ben net gister weer geworden, maar heb me toch al weer een hoofdpijn bah… we zien het verder wel… ben gezegend met 2 ā€œgezondeā€ kids. en een 3e zou een mooi kadootje zijn… maar we hebben wel beetje zo van mocht het volgend jaar nog niet zo zijn, dan vinden wij het goed zo en willen we leuke reizen gaan maken met demeiden…

Ik heb ineens 4 bronzen bekers :dance:

200 leveringen, 500 pizza’s, 200 noedels, 200 salades