frisdrank gekoeld of op kamertemperatuur

Even een geheel wetenschappelijk oninteressante poll, maar mijn hersens koken, dus kan niet meer nadenken en vroeg me gewoon af …



Ik drink mijn frisdrank altijd gekoeld. Ik vind het anders niet eens lekker. Vanmiddag hadden we het hier over met een aantal mensen en er bleken toch aardig wat tussen te zitten die frisdrank buiten de koeling hielden. Dat had ik dus niet verwacht.



Dus hierbij de vraag:



Drink jij frisdrank gekoeld of gewoon op kamertemperatuur?

Alleen als het ijs en ijskoud is!!! Gekoeld dus…

Ik wil mijn frisdrank gekoeld hebben om dezelfde reden als jij. Als het niet gekoeld is vind ik het niet lekker.

Me too!

als de cola niet gekoeld is krijg ik altijd alleen maar meer dorst en vind ik het koolzuur te aanwezig (prikkelt meer lijkt het)

Lekker koel inderdaad :wink:

Blergh ik lust geen lauwe cola!!! :sick:

Ik heb trouwens wel eens op een feestje lauw bier gehad :sick: Dat hadden ze nooit in de koelkast daar. Buiten was koud zat vonden ze … ja in de winter, maar niet in augustus. Ik heb het maar bij één biertje gehouden die dag.



En lauwe cola … zo vies.

Ik heb ook altijd een kan water koud staan :thumbup:

KOEL… en zoooo irritant dat hub het dus gewend is om op kamertemp te drinken :sick: want die zet de fles gewoon naast de koelkast :evil:

… hij drinkt zelfs zijn bier met gemak ongekoeld… ranzigggg!!!

alles op kamertemp! die koude plump in mijn buik… bluch! Zelfs bier vind ik lekkerder smaken op kamertemp! als het koud is proef je zo weinig…

Gekoeld! Ã?ls ik het al drink…Ja cola beerenburg maar verder niet eigenlijk.

En ik drink Spa rood maar die moet absoluut ongekoeld zijn!

@konijn wrote:

alles op kamertemp! die koude plump in mijn buik… bluch!


Ik ben ook van de kamertemperatuur hoor. Als het gekoeld is laat ik het altijd eerst staan totdat het wat warmer is :mrgreen: .

@Karin2 wrote:

Gekoeld! Ã?ls ik het al drink…Ja cola beerenburg maar verder niet eigenlijk.

En ik drink Spa rood maar die moet absoluut ongekoeld zijn!




Momenteel drink ik niet zoveel spa rood maar in de tijd dat ik het wel deed moest dat volgens mij ook - anders werd het prikgehalte te heftig en kreeg in standaard de hik. Op een of andere manier :think:

Afhankelijk van mijn lichamstemp, als ik heet ben vind ik lauw lekker en anders vind ik koel lekker :drool:

Ik ben niet zo heel moeilijk, maar ik heb hier altijd minimaal 1 pak sap en 2 flessen in de koelkast staan, daar gaat toch mijn voorkeur naar uit. Daarnaast hebben we een flinke voorraad flessen en pakken in de bijkeuken staan, dus als iemand die onverwachts komt, iets wil drinken dat we niet in de koelkast hebben staan, moet het minder koel :wink:

gewoon kamertemperatuur… hou niet van ijsblokjes… brr vind het drinken zo waterig worden…

MIjn drinken moet ook lekker koud zijn hoor :slight_smile:

Wij drinken altijd frisdrank.



Uit de koelkast dus.

Maar ik hou ook niet van ijsblokjes.

Zo koud mogelijk! Wat ik echt héél vies vind is light frisdrank (drink ik sowieso al bijna nooit omdat ik het niet echt lekker vind) die niet ijs en ijskoud is, dan proef je de zoetstof zo sterk :sick: .