frisdrank gekoeld of op kamertemperatuur

Wij drinken het koud, maar mijn man vind het buiten de koelkast ook niet erg en ik ben daar niet zo van gecharmeerd.



Voor mij moet een drankje verfrissend zijn, wil ik iets warms 8) dan drink ik wel thee…

Hoe kouder, hoe beter!

Water niet te koud, dus koud uit de kraan voldoet prima :thumbup:

Frisdrank (en bier, maar dat drink ik niet) uit de koelkast, maar dan niet te koud.



Zeker als het heel heet is, dan wil ik het niet te koud, maar lauw ook zeker niet.



Kamertemperatuur vind ik prima, behalve met deze temperaturen. Dan is de kamertemperatuur ook veels te hoog en krijg je idd lauw. :wink:



Te koud kan ik niet tegen, dat wordt dan rennen naar het toilet :shifty:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik drink bijna al mn drinken ijskoud, maakt het veeel lekkerder. Ook water drink ik het liefst met een lading ijsblokjes erin…



Mn moeder heeft ook altijd de cola light buiten de koelkast staan… Bleh, dat is echt smerig… :sick:

Vanaf het voorjaar drink ik het meeste wel koud. Maar 's winters liever op kamertemp. Maar aangezien ik thuis mestal sapjes drink staan die dan toch in de koelkast en dan laat ik het gewoon een half uurtje staan voordat ik ga drinken.

Eén uitzondering: lauwe cola light is vies, dus die moet altijd koud :wink:

koud!

Warm is het niet te drinken… zeker dingen als ice tea ofzo niet… heet niet voor niets ICE tea :stuck_out_tongue:



Maar ook cola/sinas ed gaat hier allemaal de koeling in hoor.

In de winter op kamer temperatuur en in de zomer gekoeld

Ik drink het koud en op kamertemperatuur, maar t liefst dus op kamertemperatuur anders krijg ik zo’n pijn in mijn tanden :?

Zeker weten gekoeld

@Tamara30 wrote:

Ik drink het koud en op kamertemperatuur, maar t liefst dus op kamertemperatuur anders krijg ik zo’n pijn in mijn tanden :?


Idem

@Bella wrote:

@Karin2 wrote:
Gekoeld! Ã?ls ik het al drink…Ja cola beerenburg maar verder niet eigenlijk.

En ik drink Spa rood maar die moet absoluut ongekoeld zijn!




Momenteel drink ik niet zoveel spa rood maar in de tijd dat ik het wel deed moest dat volgens mij ook - anders werd het prikgehalte te heftig en kreeg in standaard de hik. Op een of andere manier :think:


Hier ook al het fris gekoeld :wink: behalve de spa rood idd :mrgreen: , die prikt dan gewoon te veel, maar ik ben nu over op de Marie Henriette of de Barleduc Lemon :drool: en die moeten dan wel weer koud :shifty: Heb eigenlijk alleen nog maar SPA rood in huis om met (appel-/sinaasappel-/multifruit-)sap te mengen(en die staan allemaal in de koelkast :lol: 8) )

gekoeld. Zelfs de limonadesiroop staat in de koelkast.

@Sweet-Love wrote:

@Tamara30 wrote:
Ik drink het koud en op kamertemperatuur, maar t liefst dus op kamertemperatuur anders krijg ik zo’n pijn in mijn tanden :?


Idem






Sensodyne gebruiken, heb je dat niet meer. :thumbup:

Gekoeld en vooral met deze temperaturen!

@#puk# wrote:

gekoeld. Zelfs de limonadesiroop staat in de koelkast.




hier ook!

En vaak maak ik een kan van een liter aan en zet die ook in de koelkast. Onze kids houden ook wel van koud drinken.

Lekker koud!

@mamaMarije wrote:

@#puk# wrote:
gekoeld. Zelfs de limonadesiroop staat in de koelkast.




hier ook!

En vaak maak ik een kan van een liter aan en zet die ook in de koelkast. Onze kids houden ook wel van koud drinken.




Dat doen wij ook met de aanmaaklimonade. Heerlijk, want lauwe aanmaaklimonade is niet echt mijn ding.

Hier alles echt ijskoud (behalve rode wijn :mrgreen: )!!

ik drink frisdrank (coca cola) alleen als het ingekookt en gereduceerd is tot 50% :innocent:

kamertemperatuur! zeker!