friends, 1e aflevering voor de 10e keer

Ik heb die serie echt al zoooooooo vaak gezien…

En ik blijf het gewoon leuk vinden he…

Vreselijk… :lol: :lol: :lol:

Ik zit nu gewoon te bedenken dat dit de beste aflevering is… 8)

Heerlijk…Lekker kletsen tegen mijzelf…

ik luister ik luister!!

ik heb niks zinnigs te melden, maar ik luister!!

Friends blijft geweldig :mrgreen: Ik heb alle seizoenen op dvd en nu met dit weer pak ik ze rustig weer uit de kast om allemaal te kijken :oops:

Haha, mijn beste vriend en ik zijn er ook wild van… Zo erg, we weten ondertussen wanneer welke grap komt, en toch keihard lachen he, alsof je de grap voor het eerst hoort :lol: 8)

Meesterlijke serie!

@D. wrote:

Haha, mijn beste vriend en ik zijn er ook wild van… Zo erg, we weten ondertussen wanneer welke grap komt, en toch keihard lachen he, alsof je de grap voor het eerst hoort :lol: 8)

Meesterlijke serie!

Zo bekend… je kan zeker ook zin voor zin meepraten? :mrgreen:

Me love Friends!!!

Kan er geen genoeg van krijgen.

:inlove:

altijd leuk

alweer??? :thumbdown:

Ben totaal geen friends liefhebber maar voor die-hard fans van friends: geniet er lekker van :smiley: :thumbup:

@D. wrote:

Meesterlijke serie!

Hahaha, echt zo herkenbaar…

Ik heb net weer echt genoten… :smiley:

erg herkenbaar, ik heb de complete serie nog op video kan je nagaan :lol:

Maar hoe vaak je deze serie ook ziet het blijft leuk, en je moet steeds om dezelfde grappen keihard lachen.

Friends is dan ook wel de allerbeste sitcom ever.

Al moet ik eerlijk bekennen de laatste 2 seizoenen minder te vinden dan de rest, maar dat mag de pret niet drukken.

@Pattycoat wrote:

@D. wrote:

Meesterlijke serie!

Zo bekend… je kan zeker ook zin voor zin meepraten? :mrgreen:

Hahahaaa, té erg, maar wij doen dat dus ook gewoon :angel: 8)

O en je leefde ook zo ontzettend mee he, dat Rachel en Ross gedoe toen ze eindelijk na zoveel seizoenen echt iets kregen met elkaar die eerste kus :inlove: :inlove: :oops:

Geweldig, Roy heeft het allemaal op DVD en kijkt alsnog op tv…

ik baal, ik heb alweer de laatste aflevering gemist…

moet ik weeeeeeer de hele serie kijken 8)

ja, geweldig he :thumbup: :thumbup:

Oei, nu raak je een gevoelige snaar!

FRIENDS!!! :thumbup:

Mark en ik maken soms nog grappen die niemand snapt. Behalve DIEHARD Friendsfans :D:D

“Chicken ? I can eat some chicken!” 8) (Als we zin hebben in …:wink: )

“Arms can’t meat” (als we knuffelen haha!)

Yes Yes I LOVE the serie FRIENDS :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

How you doing

Hier ook echte fans! Ook de hele DVD serie en die dus ook al meerdere keren bekeken. Als ik met zappen een aflevering tegen kom, moet ik ook altijd blijven kijken :smiley: