Friends vind ik echt helemaal niets … maar ik ken het gevoel, want dat heb ik dus met Seinfeld.
Om die afleveringen kan ik echt gerust bij de honderdste herhaling nog steeds blijven lachen, geweldig!
WAT!!! :shock: :shock:
Heb ik verdorie weer de eerste aflevering gemist :evil: :evil: :evil: zit niks anders op…ik moet de serie op DVD… 8)
O, wij kunnen de serie ook eindeloos opnieuw kijken.
Weet je wat ook leuk is, dat friends computer spel :mrgreen: . Kunnen we ook uuuuuuren aanzitten, omdat we beiden even goed zijn haha.
Geweldige serie! Ik kijk het ook keer op keer!
Heeeeerlijke serie! Hier 2 kaar terug ook op dvd gekregen, zijn voor de 2e keer bezig met kijken. :inlove: :thumbup:
@Karin2 wrote:
Oei, nu raak je een gevoelige snaar!
FRIENDS!!! :thumbup:
Mark en ik maken soms nog grappen die niemand snapt. Behalve DIEHARD Friendsfans :D:D
“Chicken ? I can eat some chicken!” 8) (Als we zin hebben in … )
“Arms can’t meat” (als we knuffelen haha!)
Herkenbaar!
Als wij zeggen “no more Falafel for you!” snapt niemand er wat van :lol:
Hier ook diehard fans! Alle afleveringen in huis en het blijft leuk!
I love Friends :inlove: :inlove:
Ik en mijn broer zijn dus helemaal friends gek heerlijk hij heeft al die dvd’s en toen ik een keer op z’n katten moest passen (hij was een lang weekend weg) heb ik ze lekker zitten kijken oww wat een heerlijke serie, deze over klassen ze niet zo snel :mrgreen: zucht kan wel blijven kijken naar die afleveringen, ze vervelen ook echt nooit
Heerlijk al die inside jokes
“WE WERE ON A BREAK!!!”
Dat zeggen wij dan tegen elkaar als we weer verhalen horen van stelletjes die vreemdgaan :mrgreen:
jaaaa leuk!!!
Maar wat zijn ze nog jong! Zou ik ook best een keertje willen… even een dagje over doen haha
Maar ook na 10x blijft het leuk :thumbup: (wil heel graag de dvd box… maar is zo duur)
Hahahaha…zijn ze weeeeeeer begonnen.
Hier ook 2 kenners…op de laatste vakantie kwamen we er achter dat mijn broer en zijn vrouw ook fans waren…bekijken de hele box kennelijk ook over and over and over and over…
Mijn andere broer begreep ons daarna de rest van de vakantie niet meer met alle “frases” en “jokes”.
Als je vanaf het begin af aan weer kijken en heeeeel goed oplet,dan merk je dingen die ineens samenvallen…alsof ze bij serie 1 al een aanzet maken naar iets wat in serie 9 nog moet gebeuren…
Of juist dat je lacht omdat iets niet grappig lijkt,maar als je weet wat er later gebeurt ineens een grappige situatie is…