Formido folder, mama's sterkte gewenst!

Krijg ik net de reclame in de brievenbus.

Zit een reclame blaadje van Formido bij en daar staat op:

Formido speelt 3 dagen lang alvast voor Sinterklaas!

Op 13, 14 en 15 augustus 2009.

Zijn ze gek geworden ofzo. :wall: :doh:

Mama’s met kindjes die weten wie Sinterklaas is en dat koppelen aan kadootjes en schoen opzetten; HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES GEWENST!

:wall:

:twisted:

ben ik blij dat de oudste niet meer geloofd,

anders direct, blad in de kliko…

Wij hadden hem van het weekend al gekregen en heb hem snel weggewerkt. Vind het wel een beetje een rare actie van formido.

:shock: :o schandalig!!!

wij krijgen hier geen reklame voor formido… dus dat scheelt :mrgreen:

De “welke winkel adverteert het eerst met Sinterklaas in de folder” wedstrijd.

And the winner is:

FORMIDO

Formidabel triest zoiets…

Staat er ook een foto op van sinterklaas of is het alleen een tekst die er op te lezen is?

Zelf stoor ik me er niet zo aan. Hier zingt Lucas zelfs nu nog sinterklaas kapoentje en oh denneboom dus hij heeft geen flauw benul wanneer het echt sinterklaas tijd is.

niet erg tactisch nee :naughty:

:roll:

Ja, wij hebben m ook gehad, van het weekend al en meteen zonder dat Anne er erg in had bij het oud papier gedumt, we vonden het ook echt niet kunnen :?

achja bij de action liggen de kerstballen alweer in de winkel :roll:

maar nee kan echt niet…

Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Als je kind er naar vraagt, dan leg je uit dat die winkel net zo lief en gul gaat zijn voor 3 dagen wanneer alles veel goedkoper is. Niet omdat die winkel hetzelfde is als sinterklaas, maar omdat ze het idee van gulheid van sinterklaas hebben overgenomen.

Je bent ten slot van rekening zelf verantwoordelijk hoe jouw kind dingen uitgelegt krijgt. Daar is een winkel of folder niet verantwoordelijk voor.

Pfff tis nog zomer (al is het weer niet echt top) en zit totaal niet te wachten op sinterklaas en kerst. Dat is voor als het kouder en sneller donker wordt. Warme choco en pepernoten smaken nu helemaal niet. Ik wil ij sen frisse fruitsalades, milkshakes en zomerfruit! Voor mij gaat de lol er zo vanaf en is er niets “speciaals” meer aan.

Ik heb helemaal zin om dalijk met de kids weer naar die periode toe te leven maar daar is het nu echt nog veeeeeeeeeeelte vroeg voor! Half November is snel zat. De sint komt dit jaar in Schiedam aan aan we gaan er zeker heen.

Even wat anders maar zo zag ik vanmiddag al kerstballen liggen bij de action :roll: :roll:

@Nefarious wrote:

Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Als je kind er naar vraagt, dan leg je uit dat die winkel net zo lief en gul gaat zijn voor 3 dagen wanneer alles veel goedkoper is. Niet omdat die winkel hetzelfde is als sinterklaas, maar omdat ze het idee van gulheid van sinterklaas hebben overgenomen.

Je bent ten slot van rekening zelf verantwoordelijk hoe jouw kind dingen uitgelegt krijgt. Daar is een winkel of folder niet verantwoordelijk voor.

mijn idee.

ik vind het altijd een beetje uh raar om winkels/tv programma’s kwalijk te nemen als ze over sint beginnen als het jou nog niet uitkomt. Dat lees ik hier op kok heel vaak. En hoezo, succes? Het is toch gewoon een kwestie van uitleggen aan je kinderen dat het nog geen tijd is voor sinterklaas, en dan ben je er toch gewoon weer vanaf? :think:

Het uitleggen zal ik zeker doen en ik zie wat dat betreft er ook geen probleem in. Maar vind het zo jammer dat de sint (maar ook kerst/pasen/ed) steeds vroeger uit de kast lijken te komen.

Op mn werk hetzelfde. Dat heb je nu eenmaal als inkoper. Sint & Kerst moet voor september besteld worden en de bestelling voor agenda’s 2010 is ook de deur al uit. En het gekke is dat ik het daar juist leuk vind om ermee bezig te zijn. Maar das op een heel ander niveau.

anita, ben je nou serieus? dat je hierover valt?

menn als je je daarover al druk zou maken…fjewww

ik snap het probleem ook niet :think:

Je pakt het foldertje, gooit het weg en klaar.

En als een kind het wel ziet, tja zo’n ramp is dat ook niet lijkt mij.

Ik heb hier boekjes liggen met sinterklaas en zwarte piet erop.

Daar zeuren ze ook niet het hele jaar over.

Whats the problem?

ja hier ook hoor, voorleesboekjes

morgen g aik gelijk de uitgever een klachtenmail sturen :silenced:

sorry das niet aardig

Nou…hier lezen de kids geen folders…en als het wel zo was,dan zouden ze daar verder geen raar idee bij hebben…Jo begon pas geleden ook over Sint-Maarten e.d. Kids hebben geen notie van data e.d.

Dus dat de Sint later gaat komen en er nu toevallig 1 folder op tafel ligt daar zal hij nog niet het idee van krijgen dat het morgen al Sint is…

het hele jaar door ziet hij dingen die hij associeert met bepaalde gelegenheden,maar snapt altijd wel prima dat dat later komt…

Ik vind het zelf een beetje typisch die folder…maar erg…neeuhh…niet echt…