Formido folder, mama's sterkte gewenst!

het zal mij overigens niks verbazen als er hier onder de bank nog een verdwaalde pepernoot ligt :silenced: :angel:

Heb hem ook in de bus gehad.

Het enige vreemde vond ik dat het een beetje raar was om een Sint-folder in je hand te hebben terwijl je in je korte broek staat.

Ons tuincentrum is de kerstafdeling alweer aan het bouwen, lees dat de kerstballen er al weer liggen en nu ook Sinterklaas alweer.

Het enige jammere vind ik dat alles zo vroeg moet…

Zo ben ik in oktober al klaar met beide, en kan ik niet nog lekker van de zomer genieten.

Ik heb nog niet eens vakantie gehad…

En als Robin het had gezien, tja…

Die vraagt het hele jaar door hoe lang het nog duurt…

@fiep klophout wrote:

het zal mij overigens niks verbazen als er hier onder de bank nog een verdwaalde pepernoot ligt :silenced: :angel:

Bah…hihi…het zal mij weer niets verbazen als m’n jongste zoon enkele maanden terug een verdwaalde pepernoot heeft gevonden en opgegeten heeft…

Jo was vd week Zwarte Piet…dat is onderdeel van zn verkleedklerenkist waar hij veel mee speelt ineens…ik laat het er ook gewoon inzitten…weer of geen weer…

eigenlijk vind ik dat er ook geen negers op straat mogen in de zomer… kans is vele te groot dat je kind denkt dat het een zwarte piet is…

sorry, te flauw. blame it on the period… :angel:

@fiep klophout wrote:

Maar dat is niet erg.

Mocht Nano die vinden dan is hij toch niet meer te herkennen als zodanig, door al die haargroei erop… :angel:

@Anneke wrote:

@fiep klophout wrote:

Maar dat is niet erg.

Mocht Nano die vinden dan is hij toch niet meer te herkennen als zodanig, door al die haargroei erop… :angel:

Ahahahaha … oh…eeewww! :lol: :sick:

Hier staan de Sinterklaasboekjes het hele jaar gewoon tussen de gewone boeken. O ja, ik heb laatst zelf de eerste aanbiedingen gekocht voor Sinterklaasavond :lol: :lol: en dat is geen geintje. Als ik iets goedkoops tegenkom, wat kleuter leuk vindt, dan koop ik het en leg het weg voor Sinterklaasavond of de verjaardagen. (Mits het een goede deal/ aanbieding is natuurlijk)

Hoorde van de week dat ze na de zomervakantie al een kerstmarkt willen gaan houden hier! :wall: :wall:

@Anneke wrote:

Het enige vreemde vond ik dat het een beetje raar was om een Sint-folder in je hand te hebben terwijl je in je korte broek staat.

Dat is toch juist de grap :think: .

Ik vind dat 'hoe-leg-ik-dit-de-kinderen-uit-gezemel' echt een beetje overdreven hoor. Op de camping in Zuid-Frankrijk werd vorige week een 'Christmas party' gehouden, compleet met kerstmannenpakjes en ijsschotsen in het zwembad. Grappig toch?

@Suuus wrote:

@Anneke wrote:

Maar dan kan ik het toch nog een vreemde gewaarwording vinden..?
fiep klophout wrote:
eigenlijk vind ik dat er ook geen negers op straat mogen in de zomer.... kans is vele te groot dat je kind denkt dat het een zwarte piet is....

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ben het met je eens!!!

@Anneke wrote:

@Suuus wrote:
@Anneke wrote:

Tuurlijk, dat vind ik zelf ook en dat is natuurlijk juist ook de bedoeling van het reclamebureau. Dat bedoelde ik alleen maar te zeggen :wink: .

De zin eronder, dat ik het overdreven vind om bezorgd te zijn om de reactie van kinderen, was niet op jou bedoeld!

whahahaha fiep!!!

en die noot met haren :sick: :sick:

@Jennifer77 wrote:

whahahaha fiep!!!

en die noot met haren :sick: :sick:

haha ja, ranzig!! :lol: :lol: :sick:

@Suuus wrote:

@Anneke wrote:
@Suuus wrote:
@Anneke wrote:

Tuurlijk, dat vind ik zelf ook en dat is natuurlijk juist ook de bedoeling van het reclamebureau. Dat bedoelde ik alleen maar te zeggen :wink: .

De zin eronder, dat ik het overdreven vind om bezorgd te zijn om de reactie van kinderen, was niet op jou bedoeld!

Had die laatste zinnen ook expres niet in de quote gezet.

Maar vond de smiley een beetje onaardig overkomen, vandaar mijn reactie.

Maar dan begrijpen we elkaar. :)

Zag hem hier net ook tussen de folders liggen, dacht huh nu al sinterklaasfolders haha! Ach ik maak me er niet druk om, de kids spelen hier bijna dagelijks met zwarte pietenpopjes en sinterklaaspopjes.

je maakt als bedrijf goeie reclame als het blijft hangen en mensen erover gaan praten

en dat is dus gelukt :lol: :lol: :lol:

@jannigje: dat wilde ik dus ook net zeggen: aktie is voor formido wel geslaagd nu :slight_smile:

Haha jeetje pagina drie.

Ik maak me er niet druk om hoor.

Was alleen even heel erg verbaasd.

Ik heb alleen met mensen met autisme en verstandelijke beperkingen gewerkt (nu weer trouwens) en heb het wel eens mee gemaakt dat ze niet te houden waren, ging nergens anders meer over!

Nou dan wordt je niet blij hoor.

Niet gedacht dat er zoveel reactie’s op kwamen.

En hier geen kids die er iets mee hebben en anders zou ook ik dat gewoon netjes uitleggen.

Maar ik zou het niet erg vinden als alle Sint en Kerst artiklen ā€œpasā€ begin november in de winkels zou komen te liggen.

Maar ik lust ook graag pepernoten… :drool: dus ik ben er ook wel weer zo’n persoon voor om het mee te nemen wanneer het er ligt!

En Formido is dus inderdaad Formidabel slim geweest om Sint te gebruiken want inderdaad er wordt wel over gepraat.

Tsja aan de ene kant heb ik ook wel zoiets van dan kijk je er toch niet na, gooi hem weg,maar het is een pagina met pepernoten en alles erbij en dat in de zomer! :eh: Vind ik niet echt passen nu.