flash forward

Ik zag net op tijd dat het er 3 waren…die laatste was ook nog een lang ook. Moet ze nog terugkijken…heb ze op de harde schijf staan…

fijn… dan programmeer je dat voor vast…



maar goed, ik kijk m nu via abc.com. volgende week stel ik mijn video even anders in, zag het idd nu op veronica staan



vind het toch al spannend!!!

weet iemand of dit aankomende donderdag weer zo is?



Aflevering was naar mijn idee trouwens niet langer. Stond alleen een fout in de programmering. Op onze tele2 tvgids stond dat het tot 00.20 zou duren maar op tv stond in de balk al dat er om 23.10 een film zou beginnen en dat is volgens mij ook het geval geweest.

ja op de website van veronica las ik dat komende donderdag ook 3 afleveringen komen, nou, ik heb m flink ruim geprogrammeerd hoor, hahaha… net als 24 die vanavond weer is begonnen…

damn… weet al de hele week dat er drie aflev. komen… was wat laat met kijken, dus ook de dvd gelijktijdig aangezet… maar hij stopte met de programmering $%!@$! even ene stukje gemist…



damn… wat is het weer spannend!!!

Superserie, ik volg em ook (voor zover ik t niet vergeet). Alleen ben ik niet meer zo goed in spannende dingen kijken, dus kijk ik met het geluid uit :oops: :lol:

waren dit nu de laatste afleveringen



ik hoop het niet… maar in de veronicagids van volgende week staan ze niet meer aangekondigd… :cry:

vond het een superserie…





alles series die ik leuk vind stoppen er met 1 seizoen mee :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

precies… dat heb ik nu ook steeds… irritant…



ik zal eens even checken…

Vond dit eigenlijk wel echt een einde…hoe zouden ze hier nou eigenlijk op voort moeten borduren?? Allemaal een happy end?

Zien wat er nu komt? En daarna, en daarna…

Heb de laatste aflevering met een half oog gegeken,maar het zat wel geinig in elkaar…leuk om te zien hoe de flash-en uit zijn gekomen of juist anders,maar toch hetzelfde.

Maar verder wel een open einde…heb geen idee of een 2e seizoen me wel zou boeien hoor…vond het concept wel prima zo.

echhht… oh, ik wil wel meer zien…



maar ik geloof dat het gebaseerd is op een boek… denk dat ik het boek maar eens ga lezen… misschien staat daar nog meer in :wink:

@Snoesje wrote:

echhht… oh, ik wil wel meer zien…



maar ik geloof dat het gebaseerd is op een boek… denk dat ik het boek maar eens ga lezen… misschien staat daar nog meer in :wink:




Oh ik wilde het ook zeker af zien! Kijk zelden een serie,maar toen ik eenmaal begon wilde ik deze wel afmaken. Heb zelfs in mijn vakantie de harde schijf alles op laten nemen en heb het in razend tempo terug zitten kijken (net op tijd voor de volgende uitzending). Heb er geloof ik 1 gemist.

hahhaa, ja hier ook, en als ik er 1 mistte keek ik online…

Ik heb ook alle afleveringen gezien en baal ervan dat het nu klaar is :thumbdown: Ook al was het een echt einde omdat ie op 29 april stopt, ik vind toch dat er genoeg stukken inzitten die niet god afgesloten zijn en voldoende voer voor een 2e seizoen :thumbup: Kan ik ook nog even lekker verder kwijlen op Joseph Fiennes :drool: :drool: :drool: :silenced: Maar wat nu bekend is komt er echt géén 2e seizoen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ben ik nu de enige die NIET vind dat ie “af” is :wall:



Ik ben altijd gefrustreerd bij zo’n serie, zit ik er helemaal in, wekenlang in spanning en dan altijd zo’n einde dat in mijn ogen geen einde is grrrrrrrrrr.



Petri

@petri wrote:

Ben ik nu de enige die NIET vind dat ie “af” is :wall:



Ik ben altijd gefrustreerd bij zo’n serie, zit ik er helemaal in, wekenlang in spanning en dan altijd zo’n einde dat in mijn ogen geen einde is grrrrrrrrrr.



Petri




nee hoor je bent niet de enige…



:twisted:

Nee hoor, zoals ik al schreef vind ik dat er genoeg stof is om door te borduren in een 2e seizoen :roll:

daarom dacht ik, wat zou er in het boek staan???

Heb je al wat gevonden of nog niet? Ben ook wel benieuwd :lol:

ja vertel vertel :mrgreen:

er is dus idd een boek van, maar in het engels…



ik ben echt nog niet klaar met alle antwoorden, hahaha…



maar ben nu met Dan brown, verloren symbool …ook spannend, hahaha