flash forward

Vanavond begint de nieuwe serie flash forward. Het lijkt mij helemaal leuk, m’n man lijkt het helemaal niks aan (gaat ie maar mooi wat anders doen :wink: )

Wie gaat er ook kijken?


Donderdag 1 juli, 20.30 uur: 2 afleveringen
Seizoen 1

No More Good Days
Wat een doodnormale dag had moeten zijn, wordt er een die alle levens compleet verandert wanneer de hele wereld een black-out krijgt van 137 seconden. Tijdens deze black-out krijgt iedereen kijk in zijn of haar toekomst en die blijkt niet voor iedereen even rooskleurig te zijn.
White to Play
Nadat iedereen hersteld is van de black-out besluit de FBI een onderzoek in te zetten naar dit vreemde voorval. Mark en Demetri gaan achter een toekomstige tip aan die ze naar Pigeon in Utah leidt.

Oeeh, ja ik ga kijken :smiley:



Kijk er echt al twee weken naar uit. Ben erg benieuwd!

veronica

Wij hebben nu zo’n 6 afleveringen gezien en het is zeker de moeite waard om te gaan kijken. Goed acteerwerk, goed verhaal :thumbup:

baaal was het helemaal vergeten,

ga vanavond mijn vriend helpen in zijn nieuwe woning :?



opnemen kan ik helaas niet…

Let wel dat je niet té ‘hooked’ raakt hier is maar één seizoen van en er komen geen nieuwe meer…

Kansloos, 1 seizoen. Dat was toen ook zo met die serie moonlightl. Eindelijk wat leuks en dan wordt het gestaakt in Amerika :snooty:



Hoe dan ook, wilde ook gaan kijken. Vond de voorfilmpjes belovend!

En 2 afleveringen, mooi avondvullend. Ik zit klaar!

Oh echt 1 seizoen maar :? , wij kijken ook leuk!!

@Sooki wrote:

Kansloos, 1 seizoen. Dat was toen ook zo met die serie moonlightl. Eindelijk wat leuks en dan wordt het gestaakt in Amerika :snooty:



Hoe dan ook, wilde ook gaan kijken. Vond de voorfilmpjes belovend!

En 2 afleveringen, mooi avondvullend. Ik zit klaar!




Dat had je ook mt de serie Jericho, daar is ook maar anderhalf seizoen van gemaakt.

Jammer want het was echt een superspannende serie.

Ik zit er ook klaar voor :mrgreen:

Ik geef het even een kans…tussen de laptop door…

De harde schijf neemt wel op als ik afgeleid raak…heb ze nu beide op opnemen gezet…

Ik vind het nu al gaaf :thumbup:





Maar waarom komt er hierna geen seizoen meer? Hoe weet je dat nu al?

Ik wilde net zeggen: tot nu toe een beetje saaaaaaai…

@Mutsie86 wrote:

Ik vind het nu al gaaf :thumbup:





Maar waarom komt er hierna geen seizoen meer? Hoe weet je dat nu al?


ABC heeft aangekondigd geen tweede seizoen op te nemen, hier kun je diverse nieuwsberichten op Googlen :wink:

Heb werkelijk geen idee waar het over gaat…Eli flikt het me nu al 4x om iets te moeten…kan geen lijn vinden en de harde schijf aanzetten heeft geen zin…als ik straks op bed verder wil kijken,dan is de serie op tv al verder voor dan op de schijf…mis ik nog een stuk…

Tot nu toe ravage…

Ah, zit er weer in…ze krijgen door dat het flash forwards zijn…

Best snel…

Ok, ik vind het tot nu toe echt dubbelsaai…

Nou, eerlijk gezegd vind ik het nu wel erg spannend geëindigd eigenlijk.



Vond je de 2e aflevering nog steeds saai Madre?

@~Melanie~ wrote:

Let wel dat je niet té ‘hooked’ raakt hier is maar één seizoen van en er komen geen nieuwe meer…




Te laat :mrgreen:



Ach een serie van 1 seizoen is ook wel eens lekker tussendoor.

Dan heb je snel alle antwoorden.

ik vind het ook spannend



maar betekent het net… als de serie Traveler, daar stopte ze midden in de serie… zonder dat we antwoorden kregen… denk… zend het dan niet uit… we weten dan van niets…



maar ik heb dus het eerste kwartier gemist… lekker dan. .ook omdat er 1 niet wilde slapen



wie kan mij even vertellen waarom het zo’n chaos was… was er een big bang of zo?