flash forward

De laatste aflevering van het seizoen was super goed, maar helaas heeft dat nu geen opheldering gebracht! Ik baalde er ook ontzettend van dat ze hem niet gaan vervolgen… :frowning:

Vond hem leuk :mrgreen: , lijkt me leuke serie voor op de vrijdag.



Baalde wel toen ik brothers en sisters volgde en dat ineens stopte, nu heb ik ineens via UPC een zender waar regelmatig nieuwe afleveringen voorbij komen en ik toch weer een beetje "bij " ben.



Petri

helaas is het een serie van maaar 1 seizoen :frowning: ik vond het ook erg leuk…



maar ja dat heb ik met meer series gehad… de series die wel door lopen vind ik niet altijd de meoite waard…

@petri wrote:

Baalde wel toen ik brothers en sisters volgde en dat ineens stopte, nu heb ik ineens via UPC een zender waar regelmatig nieuwe afleveringen voorbij komen en ik toch weer een beetje "bij " ben.


Is dat ineens gestopt in NL? hier niet hoor, hier is het iedere zondag avond op tv. (Nu wel een zomerstop, maar daarna gaan we weer gewoon verder)

Het is echt komkommertijd hier op tv. De zenders kopen wel vaker series op die gestopt zijn in amerika. Lekker goedkoop, want er kijkt toch geen hond naar…

Jammer hoor, want er zijn echt wel een paar goede series te vroeg gestopt.

En nu? Volgende week weer nieuwe???

Wij hebben ook gekeken. Echt een serie voor ons!! :thumbup: :thumbup:

vind het echt een toffe serie



ik zit nu 6 weken thuis vanwege operatie en mag niet tillen

nu heeft mn lief alle 24 afleveringen voor mij van het net gehaald

moet er nog 4 baal wel hoor het is zo spannend :mrgreen: :mrgreen:

ben benieuwd hoe het afloopt ga zo mn bedje in en dan de laatste dvd kijken

Ik heb van de eerste aflevering 20 minuten gemist, maar daarna zat ik gespannen voor de buis. Ik bedacht me dat mijn man het vast ook een leuke serie zou vinden en heb rond 21.00 de harddisc aangezet. De eerste 2 weken dus geprogrammeerd, maar geen tijd gehad om te kijken nog…

Kim, je boft maar met zo’n lieve man :inlove:

Beterschap! :hug:



Morgen weer flash forward! :mrgreen:

ja, heb hier ook van de eerste aflevering de eerste kwartier gemist, maar zit er ook helemaal in, ben blij dat ik m ook heb geprogrammeerd, zit nog niet in mijn syssteem, maar wel in die van mijn dvd… kon gister om half 12 kiezen… naar bed… of toch kijken… het werd het laatste… en menn, ik wil meer, hahha

wij hebben al 4 delen gezien, ergens vanaf geplukt :wink: echt een gave serie, maar lees hier dat er maar 1 seizoen is, damn :wall: :wall: :wall:

Hier ook eentje die alle afleveringen gezien heeft.

Baal er ook van dat het ophoudt na seizoen 1!!!



Voor diegenen die hem al helemaal gezien heeft, even een spoilertje…



Wat denken jullie nu jullie het einde hebben gezien?

Er zijn zoveel open gaten en daarbij ik weet haast zeker dat die kleine mooie flash forward heeft gezien voor later dus naar mijn mening zou het in principe mogelijk moeten zijn om nieuwe seizoenen te maken of zouden ze dat echt niet meer willen? (ga iig straks even zoeken op internet hoe en wat)

Ja hoor… ik ben het vergeten te kijken… :doh: :doh:

Wisten jullie trouwens dat de acteur die Simon speelt, ook in lord of the rings speelt? Ik geloof dat hij dan pepijn was? of die andere… ben ff naam kwijt.

En hij deed een rol in Lost. Geloof dat hij daar charlie heet (heb het al tijdje niet meer gekeken dus ben het ff kwijt)

@Mutsie86 wrote:

Ja hoor… ik ben het vergeten te kijken… :doh: :doh:






:cry: :cry: ik ook :wall: :wall: :wall: :wall:

@Mich@ wrote:

Wisten jullie trouwens dat de acteur die Simon speelt, ook in lord of the rings speelt? Ik geloof dat hij dan pepijn was? of die andere… ben ff naam kwijt.

En hij deed een rol in Lost. Geloof dat hij daar charlie heet (heb het al tijdje niet meer gekeken dus ben het ff kwijt)




idd…pippin of zo… en charlie!!

dit is zeker weer even een geen sullige rol voor m…

joehoeeeeeee



dankzij tips (hier op t forum)… even een progje geinstalleerd en je kunt alle afleveringen (weliswaar zonder ondert.) bekijken op de ABC site…



ik vond het vanavond weer retespannend!!



haha, maar ja als ik eenmaal ga beginnen kan ik ook niet meer stoppen, dus ik doe het maar niet…

@Snoesje wrote:

joehoeeeeeee



dankzij tips (hier op t forum)… even een progje geinstalleerd en je kunt alle afleveringen (weliswaar zonder ondert.) bekijken op de ABC site…



ik vond het vanavond weer retespannend!!



haha, maar ja als ik eenmaal ga beginnen kan ik ook niet meer stoppen, dus ik doe het maar niet…




dankzij dat progje heeft mijn man dus ook 1 aflevering terug kunnen kijken is ben er helemaal verslaafd aan hahahah.



wij vinden het een goede serie baal alleen dat er geen vervolg komt :frowning:

hoe zit dat nou… heeft veronica gister 3 afleveringen zitten uitzenden… ik nam nog daarna een stukje op en in de beschrijving klopte dat met volgende week…



nu hield mijn video het voorgezien qua vaste programmering… but i am confused…