TE gek voor woorden… je moet maar eens lezen en kijken… het is nu op radio 1… zal er zo eens op googlen!
Het wordt hier steeds gekker!
Nou, als dit serieus is vind ik dit geen humor hoor… :roll:
Het lijkt me erg ongezond voor botten en spieren aangezien alles nog in de groei is.
Ik hoop dat dit een stomme grap is van die site… :thumbdown:
ik bedoel dat ik het gewoon te belachelijk voor woorden vind! Ga toch gewoon met je kind lekker buiten spelen!
hier nog een filmpje! Je moet het gewoon zien! t kindje ligt gewoon in zijn oogjes te wrijven terwijl hij op zo bankdrukgeval ligt om gewichten te heffen :shock:
http://www.depers.nl/video/320601/Nieuw-fitness-voor-peuters.html
heb de eerste posting ff wat aangepast! :oops:
Noi ja zeg :o die ene kan net lopen :shock: t, moet toch niet gekker worden, echt belachelijk :wall:
Lekker buiten spelen niets mis mee toch :thumbup:
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig. Je kunt zien dat de meeste kindjes er wel lol in hebben (teminste de kindjes op de loopband en daarachter op dat ding waarvan ik de naam niet weet). Het is ook niet zo dat de kindjes er gedwongen worden en ik neem aan dat ze ook best nog wel buiten spelen. Inderdaad op spelenderwijs toch een beetje leren sporten.
Het wordt natuurlijk wat anders als de kindjes gedwongen worden, dan is er voor hun niets leuks meer aan.
@purpled82 wrote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig. Je kunt zien dat de meeste kindjes er wel lol in hebben (teminste de kindjes op de loopband en daarachter op dat ding waarvan ik de naam niet weet). Het is ook niet zo dat de kindjes er gedwongen worden en ik neem aan dat ze ook best nog wel buiten spelen. Inderdaad op spelenderwijs toch een beetje leren sporten.
Het wordt natuurlijk wat anders als de kindjes gedwongen worden, dan is er voor hun niets leuks meer aan.
Ik wilde het net zeggen…
Ik vind het niet iets om verontwaardigd over te zijn. Zo leren ze en bewegen en voor de toekomst dat het ‘normaal’ is naar de sportschool te gaan?
Er word nog steeds te weinig gesport en bewogen door volwassenen…
En tja, buitenspelen is ook leuk, en dit ook toch? wat is dit anders dan een soort van indoor ballorig oid?
Jong geleerd oud gedaan?
Is hier niet een aantal jaren geleden een grap over geweest? Daar staat me zoiets van bij, maar geen idee meer hoe en wat.
Ahaha…ik vind het wel grappig. Ava ging vorige week op mijn lopende band. Ze vond het reuze interessant en wilde er niet meer vanaf. :mrgreen:
vind wel leuk
Luna wil ook altijd op mijn apparaten maar is daar veelte licht voor :lol:
Ik zag het en mijn ogen vielen echt van verbazing uit mijn hoofd.
Ik snap het echt niet dat peuters dit nodig hebben. Gewoon buiten rennen denk ik dan. Overgewicht is niet goed, maar dit is toch geen oplossing van het probleem?
En in de opvang … daar kunnen ze toch ook rennen, binnen en buiten lijkt me. De regels zijn zo dat er echt wel ruimte genoeg is binnen en buiten waar de ukkies zich kunnen uitleven.
Ook hierbij denk ik, alles in het gemak van de ouders/verzorgers van het kind. Kind op de hometrainer voor de tv en je kunt heerlijk doorwerken :roll:
En met regen niet naar buiten kunnen? Hoezo niet? Ze verkopen nog steeds laarzen en regenpakken hoor.
En ik vraag me ook af hoe veilig de apparaten zijn voor kleine kinderen.
Ze hebben geen wachtlijsten en als ik mijn meisje niet graag op het kdv had gehad waar Mika nu ook opzit èn een probleem had gehad met de wachtlijst dan had ik haar wel ingeschreven.
Er heeft hier een tijd geleden een stuk over in het plaatselijke krantje gestaan en ik vind er niks mis mee. Natuurlijk moeten de kindjes niet gedwongen worden maar dat is volgens mij ook zeker niet het geval.
En kijk dat er nu in het filmpje toevallig een kindje is die slaap uit zijn oogjes wrijft, ach misschien was het wel leuk voor het filmpje om er bij te zijn 8)
En hoezo dan gemak voor de ouder/verzorger :think: , dat is een kdv toch altijd, daar breng je je kind toch zodat jij je handen vrij hebt voor andere dingen (of dat nou werk is of iets anders)
Groetjes Bianca
Ik vind het juist wel leuk!
Kindjes worden niet gedwongen, en ze leren spelenderwijs omgaan met sport, dus niet zoals op de basisschool dat je verplicht bent mee te doen met gym.
En buiten spelen doen ze ook hoor!
Jong geleerd, oud gedaan!
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dit. :silenced:
Ik kan het ook niet serieus nemen, nogmaals.
Laat kinderen lekker buiten spelen, ze hebben dit helemaal niet nodig.
Ik vind het ook een typisch amerikaans verzinsel.
Buitendat: dit is weer een nieuwe reden om je kind niet naar buiten te laten voor beweging en wat frisse lucht. Lekker zweten in de sportschool als kleuter, wat gezond…jippie… :thumbdown:
Konijn, je schreef dit:
heb de eerste posting ff wat aangepast! :oops:
Het is niet zo erg dat je je eerste post hebt aangepast, maar nu komt mijn eerste stukje een beetje vreemd over, maar goed. Ik zal de volgende keer quoten, dat scheelt verwarring. :wink:
ik vind t wel leuk eigenlijk het is weer is wat anders dan al die klim toestellen al horen die er ook gewoon bij natuurlijk
maar denk ook niet dat de gene die dit heef verzonnen t bedoelt om kindjes spieren te laten kweken en om kindjes met overgewicht dit elke dag te gaan laten doen ofzo
gewoon om ze in aanraking met sport en trainig te laten komen
en nou hoop ik wel dat die dingen niet veroorzaken dat je van die over enthousiaste ouders krijgt die hun kinderen nieuwe arnold zwarzeneggertjes te gaan laten worden! :?
leuk… zo als speeltoestel oké! maar ga dan niet een bankdrukgeval daar neerzetten! en ga ook niet zeggen dat ze een half uur per dag daar bezig moeten zijn!
en daarbij vind ik fitnis dus echt geen sport… maar dat is een mening! laat ze lekker gaan voetballen elke dag een uurtje… of tennis… zag ik vanlaatst ook voor peutertjes! dat vind ik sporten! heerlijk…
@Madre wrote:
@purpled82 wrote:Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig. Je kunt zien dat de meeste kindjes er wel lol in hebben (teminste de kindjes op de loopband en daarachter op dat ding waarvan ik de naam niet weet). Het is ook niet zo dat de kindjes er gedwongen worden en ik neem aan dat ze ook best nog wel buiten spelen. Inderdaad op spelenderwijs toch een beetje leren sporten.
Ik wilde het net zeggen…
Ik vind het niet iets om verontwaardigd over te zijn. Zo leren ze en bewegen en voor de toekomst dat het ‘normaal’ is naar de sportschool te gaan?
Er word nog steeds te weinig gesport en bewogen door volwassenen…
En tja, buitenspelen is ook leuk, en dit ook toch? wat is dit anders dan een soort van indoor ballorig oid?
Jong geleerd oud gedaan?
:thumbup: Weinig aan toe te voegen !
Lekker toch dat kinderen weer eens wat anders doen dan anders. Buitenspelen, knutselen, speeltoestellen binnen, sporten, zie het gewoon als uitbreiding op het ‘normale’ pakket.
Ik vond het filmpje wel schattig. :inlove:
Ik heb het net weer op tv gezien en geef de kinderarts groot gelijk!
Wat een giller dit, het is toch ook geen gezicht, z’on kind met een halter in de weer…
Ik zag het net bij hart van nederland…
Waar gaat het heel.
Ik vind het erg ver gezocht… :?